opel omega a c20ne turbo.
+32
Gulla
3.0E SGX
454 SS
Kebabtralla2k
Toniip
Runner
Ben Øksnes
magaas27
OpelRobert
ascona r5t
vomaz
DumpValve
VallyXtrim
BendOver
ragnarn
turbowrx
need4speed
torbjørn
benni
02ronny
Lynvinge
Linder
Skimmy
Magnussen
Jaguar
blazerteam
baj
mk1ben
wikranracing
haugen
Burnout
general opel
36 posters
Side 8 av 24
Side 8 av 24 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24
Re: opel omega a c20ne turbo.
ska bi arty å sjå deg på ACR med den der ja
turbowrx- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 421
Registration date : 27.05.2011
bi nokka ainna når det bi mytje fin å brei vei te vindmølleparken
ragnarn- Makalaus
- Antall Innlegg : 1064
Jobb/hobby : Strøm/bil, båt jakt og friluft
Registration date : 14.03.2008
gøyalt det der:)
vomaz- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 596
Jobb/hobby : SINUS Elektriker / Dæ mæste mæ motor
Registration date : 20.06.2009
ja ha di bærre fått fengran ut a ræva å bjynt å laga nye veia så
kan bi arti det her ja, bærre clutchn hold så ska e va førnøgd
kan bi arti det her ja, bærre clutchn hold så ska e va førnøgd
general opel- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 406
Jobb/hobby : feskar/skruv på alt :)
Registration date : 26.03.2011
jippi! fekk svar fra protrim i dag:) motoren som di sku bygg t meg e faktisk nestn ferdig.. men no har jo ikke e rå å cash ut 65000 før enno en motor så vi får sjå om di kan jær den heilt 100% ferdig å at e kan betal ut i løpet av vintern:) men uannsett så ska e nok ha en 16v topp...
sitat.
Jeg kan uansett fortelle deg at selvom du ikke har fått svar så har det skjedd noe med motoren din. Blokka er demontert,
veivparti med stålsvinghjul og trykkplate er balansert, blokka er borra og plana samt maskinert for underspyling. Det mangler
å fylle den med blokkmateriale for å støtte sylinderveggene og honing. Alle delene er på plass sett bort fra stempel som er
på vei inn på lager.
Ang. toppen så er alle delene på plass bortsett fra kamakslene. Toppen er ikke ferdig portet, men var satt opp at vi skulle
bli ferdig i løpet av andre uka i august. Så fort toppen er ferdig portet så gjenstår kun montering av hele motoren som er
en god dags arbeid.
Som du ser så har det skjedd en del med motoren din. Jeg vil igjen beklage på det aller dypeste den fraværende og
dårlige kundebehandlingen du har fått. Jeg forstår fullt og helt om du ønsker å forlate prosjektet, men er det noe vi kan
gjøre for deg som gjør at vi kan fullføre motoren og vise at vi faktisk kan levere deg et produkt av veldig høy kvalitet?
Kompensasjon vi kan gi deg er i form av rabatt samt gratis frakt av motoren opp til deg når den er ferdig. Realistisk sett
klarer vi ikke ha motoren ferdig i løpet av rekordtid, men vi kan love at motoren er ferdig i løpet av augustmåned slik at du
kan motta denne i løpet av første uken i september. Et eventuelt oppgjør skjer ikke før motorne er 100% ferdig og leveringsklar
e spekuler på om e sku ta sjangsn å bærre få di tel å fullfør ?? ha jo vørre arti me 500 rwhp
sitat.
Jeg kan uansett fortelle deg at selvom du ikke har fått svar så har det skjedd noe med motoren din. Blokka er demontert,
veivparti med stålsvinghjul og trykkplate er balansert, blokka er borra og plana samt maskinert for underspyling. Det mangler
å fylle den med blokkmateriale for å støtte sylinderveggene og honing. Alle delene er på plass sett bort fra stempel som er
på vei inn på lager.
Ang. toppen så er alle delene på plass bortsett fra kamakslene. Toppen er ikke ferdig portet, men var satt opp at vi skulle
bli ferdig i løpet av andre uka i august. Så fort toppen er ferdig portet så gjenstår kun montering av hele motoren som er
en god dags arbeid.
Som du ser så har det skjedd en del med motoren din. Jeg vil igjen beklage på det aller dypeste den fraværende og
dårlige kundebehandlingen du har fått. Jeg forstår fullt og helt om du ønsker å forlate prosjektet, men er det noe vi kan
gjøre for deg som gjør at vi kan fullføre motoren og vise at vi faktisk kan levere deg et produkt av veldig høy kvalitet?
Kompensasjon vi kan gi deg er i form av rabatt samt gratis frakt av motoren opp til deg når den er ferdig. Realistisk sett
klarer vi ikke ha motoren ferdig i løpet av rekordtid, men vi kan love at motoren er ferdig i løpet av augustmåned slik at du
kan motta denne i løpet av første uken i september. Et eventuelt oppgjør skjer ikke før motorne er 100% ferdig og leveringsklar
e spekuler på om e sku ta sjangsn å bærre få di tel å fullfør ?? ha jo vørre arti me 500 rwhp
general opel- Oppstanasi
Så lenge du ikke betal ei krone før motorn e leveringsklar så har du ikke nå tapte penga der da men på ei anna side, du ska kapp mye hyse før å få 65000
Lynvinge- Makalaus
- Antall Innlegg : 1184
Jobb/hobby : Rana Gruber
Registration date : 17.12.2008
hehe hysa hivæ eg på have så snart e når tak i ho 65000 e jo itje meir en ei uka arbei i mars:) så vi får sjå ke d bi tel i den tia.
kvoten bi vel å gå litt opp, samme me torskprisan å då bi d $$$
kvoten bi vel å gå litt opp, samme me torskprisan å då bi d $$$
general opel- Oppstanasi
eg syns du skal dra på med den motorn. bir gagni som faaan det..
Burnout- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 726
Jobb/hobby : Bil bil bil
Registration date : 23.08.2008
ja. e ska ha den va ute å prøva org servoen i dag å e syns den va dåliar en el servoen ? hmm men så sku e ta et lite drag i 2 gire så small d, hørtes ut som e skaut av en slange på rørgata tel turboen men d va clutchn som jekk tel helvette.. d går ikke an å gir når e trøkk inn clutchn, den kobla leksom ikke heilt i frå? ha prøvd å juster men e trur nok den ha sett sine daga:) ska ta av girkassn å sjå på d i mårra.. har en tel clutch liggan så..
general opel- Oppstanasi
va vest ikke fjæra som va probleme.. trøkkplata tel clutchn va knekt i 3 dela.. såg ikke heilt bra ut i clutch huse hehe splinte åveralt
men hadd no "ny" trøkkplate så no går den så den ska ijænn men e trur e må finn me ei beire clutchløysning:S
men hadd no "ny" trøkkplate så no går den så den ska ijænn men e trur e må finn me ei beire clutchløysning:S
general opel- Oppstanasi
lenge sian e la ut bilda!! men her e di..
må vel gå grett å ha bensinslangan liggan sånn her på acr??
ke dåkker trur? bi d gagni d hær?
må vel gå grett å ha bensinslangan liggan sånn her på acr??
ke dåkker trur? bi d gagni d hær?
general opel- Oppstanasi
Ser bra ut.
Biltema selg gummi gjennomføring sett. Fint å bruk så slangan ikke gneg der dem går gjennom. Bi bra med vibrasjon på bane
Biltema selg gummi gjennomføring sett. Fint å bruk så slangan ikke gneg der dem går gjennom. Bi bra med vibrasjon på bane
Linder- Makalaus
- Antall Innlegg : 1647
Registration date : 31.08.2008
hehe godt å hør at d fall i smak.
ska handel sånne gummigjennommføring.. e endel småteng som eg itje e heilt førnøyd me sjøl enda så bi litt småpusk frammåver..
vurder å kapp ut litt meir i frontn å mal den svart der som rillen e.
ska handel sånne gummigjennommføring.. e endel småteng som eg itje e heilt førnøyd me sjøl enda så bi litt småpusk frammåver..
vurder å kapp ut litt meir i frontn å mal den svart der som rillen e.
general opel- Oppstanasi
ha mala rillen i frontfangern svart i dag å fløtta coilpakken tel en litt meir egna plass, vart endel finar å sjå på no
e d å anbefal å ta ut termostatn før man fær på acr? i fjord va e så tytje plaga me temp å fekk den itje under 100 grader.. men så har e jo en nåkka større radiator i år då + oljekjøler som eg itje hadd i fjor..
e d å anbefal å ta ut termostatn før man fær på acr? i fjord va e så tytje plaga me temp å fekk den itje under 100 grader.. men så har e jo en nåkka større radiator i år då + oljekjøler som eg itje hadd i fjor..
general opel- Oppstanasi
Kjøp den termostat'n som åpen på 82 grader. Den som er standard her i norge er på 92 grader, det er da den begynner og åpne og åpner ikke fult da, men gradvis som tempraturen stiger som jeg har forstått det.
VallyXtrim- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 32
Registration date : 23.03.2010
vurder faktis å bærre ta den ut..
general opel- Oppstanasi
nån som har nåkka goe plugga å anbefal å kor stort gap burde e ha på di?? prøva me 0.8 men d va før stort.. har 0.6mm no å då går den ganske reint..
general opel- Oppstanasi
muligens ordna meg sinterclutch... men om e rækk å få d på før acr bi en anna sak
general opel- Oppstanasi
bi vest ikke banekjøring på meg i år:(
må ut på sjyen å fesk i 6-7 uke så då går e nok glipp av høsttreffe:( så då får e vel en heil høst å en vinter på me t å oppgrader:) ny motor ny turbo ny girkasse..+++
fan så synd å bruk så mytje tid å kr før så å itje få bruka biln
må ut på sjyen å fesk i 6-7 uke så då går e nok glipp av høsttreffe:( så då får e vel en heil høst å en vinter på me t å oppgrader:) ny motor ny turbo ny girkasse..+++
fan så synd å bruk så mytje tid å kr før så å itje få bruka biln
general opel- Oppstanasi
Du e vel registrert på blad b?
Lynvinge- Makalaus
- Antall Innlegg : 1184
Jobb/hobby : Rana Gruber
Registration date : 17.12.2008
jepp d e eg.. men den her turn tar e frivillig så
general opel- Oppstanasi
Satan det der va nå dritt... Du kan no bare lån meg biln din så får den iallefall kjørt seg litt
turbowrx- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 421
Registration date : 27.05.2011
burna så mytje me biln i dag at diffen bjynt å lag nån stygge lyda:) ska spinn den heilt sund å få på omega 3000 diffen...
general opel- Oppstanasi
for førrbi sleneset idag
syns d låg ein eim tå gumm i i lufta
syns d låg ein eim tå gumm i i lufta
ragnarn- Makalaus
- Antall Innlegg : 1064
Jobb/hobby : Strøm/bil, båt jakt og friluft
Registration date : 14.03.2008