Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

The Blessed Hellride...

+13
Scooby
Galaxie
LeFTy
need4speed
T-Man
sigheri
454 SS
pontchief
Burnout
911
lotus
blazerteam
Trond-Diesel
17 posters

Side 5 av 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by LeFTy Ons 10 Feb 2010, 19:26

synes personlig de ser mye bedre ut før 70, mest på grunn av fronten egentlig...

LeFTy
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 11
Registration date : 15.11.2009

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Ons 10 Feb 2010, 19:33

Min favorittfront er -69 og -70, mens jeg syns den fineste hekken er -59,-60 og -71 til-73. Fronten på -71 er finere enn -73, men de er begge finere "live" enn på bilder... er noe med lykteplasseringen som liksom blir litt feil... men de har det største og bredeste karosseriet, og fronten er enorm... bredden er 208 cm og lengde på Coachen er 645cm...... Cool
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Ons 10 Feb 2010, 19:36

LeFTy skrev:Har du lyst på en til he he

Når man har en-71 (Fleetwood series 75 Limousine) og en -73 (Comercial Coach) mangler man jo en -72..... Rolling Eyes
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by LeFTy Ons 10 Feb 2010, 19:37

må nok si meg rimlig enig med deg der ja

LeFTy
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 11
Registration date : 15.11.2009

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by LeFTy Ons 10 Feb 2010, 19:42

liker fronten best opp til 68

LeFTy
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 11
Registration date : 15.11.2009

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by LeFTy Ons 10 Feb 2010, 19:48

har du forresten gjort noe inni bilen ??

LeFTy
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 11
Registration date : 15.11.2009

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Ons 10 Feb 2010, 19:52


Var inne og så på disse, og ma si den -67 var stilig.... likte stuket... Very Happy Prisen var vel heller ikke så avskrekkende..

-74 er jo litt mindre i karossen, og det blir jo feil for meg....... Cool

Har nå eldre aluminiumsfelger, 6X15" og 10X15" som passer rett på Coachen..... god plass i skjermene òg for "litt" dekk der bak..så jeg har jo gjort meg mine tanker..... Cool
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Ons 10 Feb 2010, 20:01

LeFTy skrev:har du forresten gjort noe inni bilen ??

Har ikke gjort nå med inredninga selv. Skal inntill videre la den være slik som den var når jeg kjøpte den med sprinkelseng, sub og beinrangel, men på sikt er det mulig det blir baksete -limo-style- med beinrangel evt i taket..... Very Happy Er jo masse plass der bak, og siden jeg bruker bilen som varebil (flytting av lydanlegg når jeg ikke skal ha ut så mye at jeg trenger ta ut bussen.) vil det være fornuftig å finne ett baksete som har nedfellbar rygg. Men ingen ting er bestemt, og mulighetene er mange. Nå har det mekaniske førstepri... Cool
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by LeFTy Ons 10 Feb 2010, 20:19

har et helt utrolig potensiale den bilen der, nå som den tydligvis er kommet i de rette hender...

Selv kjører jeg den orginale looken med likbåren i perfekt stand he he

LeFTy
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 11
Registration date : 15.11.2009

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Ons 10 Feb 2010, 20:33

Siden jeg ikke har båre, eller skinner til en, må jeg nokk finne på andre ting til innredning.......men beinrangelet skal få være med uansett......da har jeg jo selskap på langtur..... Cool
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Ons 10 Feb 2010, 20:43

Min fru kjenner forresten den lokale "Undertaker'en" her oppe, så det kan jo være muligheter for litt "treværk" til innrdningen etter hvert.. Twisted Evil........kansje han har noe pent brukt....... Rolling Eyes....eller med "transportskade".....han har jo tross alt fagbrev som pølsemaker......... Very Happy
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 16 Feb 2010, 23:31

Har endelig fått tid til å komme meg i skruinga.. Rolling Eyes er noe med å bo på ei anna øy en den garasjen er på.........og når jeg er på samme øya er det arbeid for alle penga....... Embarassed Starta med å dèmontere runt radiatoren for å få den ut. Må inrømme att jeg har gruet meg litt for dette siden det er kjøler for Air-Condition i pakken der fremme, og jeg håpet å slippe og dèmontere denne. Fikk meg en positiv overaskelse. Det er tydelig att noen har tenkt når festene ble konstruert, for det er faktisk dritenkelt å komme til å skifte bare den ene radiatoren! Very Happy Som dere ser blir verktøyet plassert "Racing-Style" for enklest tilgang og hurtig jobb.....

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0017

Dette dekslet er en del av skjermingen rundt kjølevifta, og siden toppen går og demontere, blir det enkelt å plukke ut vifta.

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0035

Har man stor motor, må man ha kraftig kjølevifte.....

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0015
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 16 Feb 2010, 23:41

Prøvde og lokalisere lekasjen fra undersiden, men det var umulig. Det eneste jeg fant ut med sikkerhet var at det ikke var en slange..

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0008

Etter å ha demontert dekselet og vifta, var det ganske greit og se hvor det lak. Det var flere steder ca 10 cm fra bunnen det kom vann ut av radiatoren


The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0019

Etter å ha koblet fra slangene var det bare og demontere disse dekslene som holder radiatoren på plass.

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0039

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0041

Radiatoren er montert "flytende" for å ikke ta skade av vridninger i karossen, så det er bare disse som klemmer den på plass.

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0042
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 16 Feb 2010, 23:53

Forresten....når det gjelder Aircondition-radiatoren, er det vist ingen fare for at jeg kan komme til å lage lekasje ved ett uhell.....for der er det ingen ting igjen som kan lekke ut..... Suspect

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0006

Var vel egentlig ikke behov for å demontere vifta, siden det ikke er noe som skal skrus løst der nede, men det er bestandig greit med litt plass.


The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0036

...men det var en ting som stoppet jobben, i allefall det jeg hadde tid til i helga. Denne rakkern satt ekstra godt -det er oljerør for kjøling til gearkassen- og når den kom, ville røret være med rundt.... No

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0043

Jeg fant ut at det bare var å spraye godt med VD-40 og la det stå og trekke til neste episode...... pirat
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Ons 17 Feb 2010, 20:52

Mens jeg holdt på, måtte jeg jo pakke opp nyradiatoren. santa Er noe spesielt med å pakke ut nye og rene ting..... puu

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0045

U S Autoparts skaffa meg ny orginalradiator fra "junaiten". 2 ukers leveringstid og en ganske hyggelig pris.. tumbup
Enda hyggeligere å finne ut att det er en aluminiumsradiator..Shocked .....
Ser ut til å være 3-raders....... Cool ......Men burde vel ikke være så overrasket...... i -73 betegnet de fremdeles seg som "Standard of the World"......og det krever jo litt.... Very Happy

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0046

Har ikke bestemt meg enda, men orginalt er disse lakert svart. Får se hva jeg gjør. Siden denne bilen ikke akkurat blir nå "orginalrestaurering" kan det godt hende den forblir ulakkert.... Cool
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Ons 17 Feb 2010, 21:03

Har en del opprydding å gjøre under panseret...... I dag kan en gå seg bort....ser jo ut som en jungel.......og det er masse som ikke er i bruk...

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0020

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0021

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0022

En aldri så liten aksoslekkasje.....er slik på begge sider.Har kjøpt nye manifoldpakninger, men det er en "del" bolter som er knekt/sitter fast, så det blir vel en liten kamp..... No

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0024

Det er faktisk 2 batterifester, ett på hver side av radiatoren. Dette har i det siste vert brukt som lagringsplass for "nødvendigheter"....... og plutselig dukket det opp en skalle der....... Shocked

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0025
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Ons 17 Feb 2010, 21:20

Er litt rot på andre siden òg.....

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0027

Kansje jeg må rydde litt i det elektriske her..

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0026


The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0029

Siden det har vært varme og Aircondition bak òg, er det en god del slanger som dukker frem over alt..
Hmmmmmm.........en NY del............TO nye deler........!!! Shocked

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0028

Holder ikke med 2-stemt i en Cadillac......her er det 3-stemt horn....

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0030

Strammehjul gjør det enklere å stramme reimene!

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0033
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Burnout Ons 17 Feb 2010, 21:35

bir bra det dær når du får rydda opp i motorrommet.
Burnout
Burnout
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 726
Age : 42
Bosted : Gruben
Jobb/hobby : Bil bil bil
Registration date : 23.08.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tor 18 Feb 2010, 02:45

Burnout skrev:bir bra det dær når du får rydda opp i motorrommet.

Jupp, her må det ryddes....... Blir nok å ta litt etterhvert........vil ha bilen kjørbar, så da må det bli litt stykkevis og delt.... pirat
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tor 18 Feb 2010, 23:42

Samme dag som jeg fikk bilen til Hammerfest svikta innfestningen til den nedre hengselen på høyre bakdør...... Shocked Dette kom nokk av lang tids bruk med træge(usmorte)hengsler, (disse dørene er svære og veier ett tonn.......) som har resultert i trøtthetsbrudd i innfestningen i døra. Jeg klarte og lure døra igjen på ett vis(-ble langt fra tett...... Suspect) og låste den. slik har den fått henge inntil videre. Nå har jeg plass og holde på, så nå var det på tide å gjøre noe med dette. Siden det er enkelt og komme til hengslene med fremdøra åpen kunne jeg demontere den nedre hengselen for å se på elendigheita....

Her henger lnnfestningen fra døra med..

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0009

I døra ser det nærmest ut som om det er klippt ut ett hull.... Suspect

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0095

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0011

Det er ikke rust i platene, så det skal gå ganske greit og sveise på plass igjen dette.

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0013

Etter å ha demontert hengselen, fikk jeg døra på plass. Er ikke ferdig med å flytte inn i lokalet enda, så jeg har ikke nå sveiseapparat her nå, men det kommer......... Cool og da skal jeg få fiksa dette.

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0010
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tor 18 Feb 2010, 23:57

En av di største fordelene med å ha ett slikt lokale, er at det går an å vaske bil hele året... puu

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0049

Måtte jo ta ett par bilder......

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0048

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0050

Disse stolpene står litt ugunstig til, men kan ikke akkurat klage...... har ganske bra med plass likevel.... king
Laderen står på stasjonsvogna sånn at jeg kan bruke stereoen...... Med subben innkoblet går laderen på fullt hele tiden.... Rolling Eyes

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0047

Satte forresten på varmekablene ute forran den største døra, og nå er telen gått der.... Very Happy Ble "litt" enklere å åpne dørene med 5 cm klaring...... Måtte kile døra opp første gangen.

The Blessed Hellride... - Page 5 DSC_0003
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by pontchief Fre 16 Apr 2010, 18:33

Ke det går oppe i Nord, ha vøre litt å høre i fra i det siste The Blessed Hellride... - Page 5 Icon_wink The Blessed Hellride... - Page 5 Icon_biggrin
pontchief
pontchief
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8362
Age : 64
Bosted : Brønnøysund-Cranfills gap Texas
Registration date : 18.01.2008

http://spirit-of-america.biz/

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by blazerteam Søn 11 Jul 2010, 12:12

Hadd ikke biln din vøre gul?..fant det her bilde på amcarforumet..

The Blessed Hellride... - Page 5 Cadillachearsegul

http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=12511
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Ons 11 Aug 2010, 15:55

blazerteam skrev:Hadd ikke biln din vøre gul?..fant det her bilde på amcarforumet..

The Blessed Hellride... - Page 5 Cadillachearsegul

[url=http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=12511
http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=12511[/quote[/url]]

Jupp! E nok bilen min før den ble "Hearsifisert".... The Blessed Hellride... - Page 5 Icon_biggrin Er jo egentlig en gammel ambulanse... The Blessed Hellride... - Page 5 Icon_pirat skulle hatt de der hjulkapslene til vinterdekkene... The Blessed Hellride... - Page 5 Icon_scratch Gulfargen hadde den fått av et firma i oslodistriktet som brukte den til material-transport...hvistnok på -80 tallet.....muligens litt inspirert av filmen "Ghostbusters" vil eg tro..

Har enda ikke fått rota meg til å skaffe nå tøffe sommerdekk til den, så den står i garasjen med vinterluggan på og venter på bedre føre... The Blessed Hellride... - Page 5 Icon_rolleyes ...Heldigvis bråker den såpass fra motoren at ingen hører piggene mot asfalten, men siden det er ekstremt kosbart og bli stoppa med vinterdekk på denne årstiden,er det minimalt med kjøring med den i sommer..... The Blessed Hellride... - Page 5 Kopfschuettel

Har nå klassiske Alu-felger liggende og vente på dekk (7X15 og 10X15..)så det blir litt stil bare jeg får tid....og finner egnede dekk. Har god plass til 245-60-15 forran og runt 305/315-55-15 bak... tror det må bli nå slikt... Har jo EU-kontroll på vinterhalvåret, og der har jeg jo godkjente dekk... The Blessed Hellride... - Page 5 Icon_pirat (235-75-15" forsterka, med varebilpigg..)..så da kan man jo "leke"litt med sommer-dimensjonene.. er jo strengt tatt ikke så himla mange som kjenner orginaldimensjonene på en slik bil, så da får man stort sett kjøre i fred for "øvrigheita".... The Blessed Hellride... - Page 5 Icon_pirat
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 5 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 5 av 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet