Blazerteams 76 Chevelle
+76
Anders
vomaz
Sk0tnes
Stutt Mann - Lang Volvo
SAP
turbowrx
frisvik
setså
avanti
454 SS
dandis
Hetman
Lynvinge
baj
JimR
torbjørn
OpelRobert
3.0E SGX
Fleetliner
ben
sledoholic
phazo
GmcRocker
brodern
Skimmy
da9el
Duppsko
kak
Turbogutten
429CJ
Magnussen
Scooby
G503
toresin
honkytonkman
TT
Jostein
02ronny
BørgeZ
Hanss1
mk1
PORSVW
Ford 1934
sigheri
jaffa street legal racing
catofox
Gulla
benni
lotus
halsen
Linder
Jaguar
Ivar
Vette502
wikranracing
need4speed
Trond-Diesel
Burnout
taigagreen
haugen
corvette502
pontchief
mk1ben
Runner
911
oldsrodder
quattro
Neon
citr0
mr.mopar
Tojo
ozon
RR-CLASSIC
fordforewer
stranger
blazerteam
80 posters
Side 12 av 38
Side 12 av 38 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 25 ... 38
Re: Blazerteams 76 Chevelle
Han såg feit ut på det dær bilde! Syns biln din e tøff
Hanss1- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 725
Jobb/hobby : Motoriserte ting
Registration date : 20.02.2008
rått stuk
need4speed- Konge
- Antall Innlegg : 3732
Jobb/hobby : motorsport
Registration date : 02.04.2008
Bøs bil!
sigheri- Makalaus
- Antall Innlegg : 1480
Registration date : 03.01.2008
Takk takk .I dag fikk eg tid å plokk av toppdekslan å kjik..der va det i vært fall en ventil som e bøyd,og fleire av ventilan e på tur å løsn fra klipsan som hold dem fast i ventilfjæren..saken e den at eg kjøpt kam og støtstenger løftera etc fra sarpsborg motor i 2007..eg sa da at eg hadd edelbrock toppa når eg bestilt delan..
Dem ha ikke sendt med rett klips førr ventilan,å derførr gikk det skeis..det e 3/8 ventilstamme på originalventilan,mens det e 11/32 på edelbrock toppan..så dem sku send alle dela eg trengt fri og franko..må sjå om eg ikke får motorn ut i løpet av helga..håp det ikke e høl i nå stempel..eller skada i dem.Då bi det å bytt ventil(a),å skru det sammen igjenn.
Sku vest vær nå kjøring på ACR i uke 38-39,så det frista å få prøvd biln då..
Dem ha ikke sendt med rett klips førr ventilan,å derførr gikk det skeis..det e 3/8 ventilstamme på originalventilan,mens det e 11/32 på edelbrock toppan..så dem sku send alle dela eg trengt fri og franko..må sjå om eg ikke får motorn ut i løpet av helga..håp det ikke e høl i nå stempel..eller skada i dem.Då bi det å bytt ventil(a),å skru det sammen igjenn.
Sku vest vær nå kjøring på ACR i uke 38-39,så det frista å få prøvd biln då..
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
Huff, ikke bra.
Håper det ordner seg uten større problem.
Hvem arrangerer kjøring da?
sigheri- Makalaus
sigheri skrev:Huff, ikke bra.
Hva nån fra mosjøen som sku lei ban..må hør om det går ann å vær med då..
blazerteam- Felerator
Ok, har og en litn civic som vi sku ha fått testet utpå der før vintern kommer.
sigheri- Makalaus
sigheri skrev:Ok, har og en litn civic som vi sku ha fått testet utpå der før vintern kommer.
Ska informer om eg får veta nå meir.
blazerteam- Felerator
e d ikke kjappere og bare ta av toppene?
d va jo no dritt at klipsene ikke holdt seg på plass.men kunn jo ha blitt verre hvis di ha løssna under full gass på ACR.
d va jo no dritt at klipsene ikke holdt seg på plass.men kunn jo ha blitt verre hvis di ha løssna under full gass på ACR.
mr.mopar- Riskokar
- Antall Innlegg : 293
mr.mopar skrev:e d ikke kjappere og bare ta av toppene?
Vell,vest du ha føllt litt med her i tråden .......så må man ta ut motorn førr å få inn headersen på førersia...dvs at headersen på førersia ligg i veien førr å få tatt av toppen.Så eg må ut med motorn først...så kan eg ta av toppen.
Ja eg e enig med fullgass på acr..tru førr et søl det sku ha vørte .
blazerteam- Felerator
Okey...resultat fra kampen..plokka ut motorn i dag,å tok av toppen på førersia..stempel på 1er sylindern og innsugsventil...0-1..så i mårra må eg bestill en innsugsventil å de klipsan...pluss et paknings sett.
blazerteam- Felerator
Kjipe greier..
Men blir nok bra tilslutt
sigheri- Makalaus
blazerteam skrev:Okey...resultat fra kampen..plokka ut motorn i dag,å tok av toppen på førersia..stempel på 1er sylindern og innsugsventil...0-1..så i mårra må eg bestill en innsugsventil å de klipsan...pluss et paknings sett.
Bi nok bra det der når du får den ihop igjen, ha vært igjen om en sånn havari oppstart jeg også ,brukte et brukt innsug der det det lå en bit av en ventil inni , ble bråstopp under innkjøring av kammen.
Egentlig utrolig da jeg hadde steama og førn børe på det innsuget uten at ventil biten kom ut
sigheri skrev:Kjipe greier..
Pyyysj..den bi nok kjørt sund ijænn .Bila ska brukes,å det å plages å skru,e en del av gamet
blazerteam- Felerator
pontchief skrev:blazerteam skrev:
Egentlig utrolig da jeg hadde steama og førn børe på det innsuget uten at ventil biten kom ut
Ja va det ikke typisk..her prøvd du å gjør det skikkelig,åsså vendt tengs iboandes fanskap seg imot deg
blazerteam- Felerator
No e delan på vei..fikk telefon på Fredagen..men dæven alt tar mye tid med bigblock.Må vær førr at det e så eksotisk.Tross alt den einaste Big block chevyen på Yttern.
blazerteam- Felerator
Undres på ka slags BLOCK det er i den Nova,n som står på ytternblazerteam skrev:No e delan på vei..fikk telefon på Fredagen..men dæven alt tar mye tid med bigblock.Må vær førr at det e så eksotisk.Tross alt den einaste Big block chevyen på Yttern.
toresin- Riskokar
- Antall Innlegg : 368
Jobb/hobby : ja/nei
Registration date : 29.01.2008
Runner- Moderator
- Antall Innlegg : 3591
Jobb/hobby : motor
blazerteam skrev:Okey...resultat fra kampen..plokka ut motorn i dag,å tok av toppen på førersia..stempel på 1er sylindern og innsugsventil...0-1..så i mårra må eg bestill en innsugsventil å de klipsan...pluss et paknings sett.
va det en smallblock som hadde kommet inn i sylinderen? mulig du må få ett bedre luftfilter så disse smallblockene ikke kommer seg inn
need4speed- Konge
need4speed skrev:blazerteam skrev:Okey...resultat fra kampen..plokka ut motorn i dag,å tok av toppen på førersia..stempel på 1er sylindern og innsugsventil...0-1..så i mårra må eg bestill en innsugsventil å de klipsan...pluss et paknings sett.
va det en smallblock som hadde kommet inn i sylinderen? mulig du må få ett bedre luftfilter så disse smallblockene ikke kommer seg inn
Ford 1934- Riskokar
- Antall Innlegg : 231
Jobb/hobby : Ja Ja
Registration date : 05.01.2008
Ford 1934 skrev:need4speed skrev:blazerteam skrev:Okey...resultat fra kampen..plokka ut motorn i dag,å tok av toppen på førersia..stempel på 1er sylindern og innsugsventil...0-1..så i mårra må eg bestill en innsugsventil å de klipsan...pluss et paknings sett.
Hørtes sansynlig ut....du må berre håp det ikke e nå kinesisk eller japansk virus du ha fått i motorn....
Trond-Diesel- Makalaus
- Antall Innlegg : 1581
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008
Trond-Diesel skrev:Ford 1934 skrev:need4speed skrev:blazerteam skrev:Okey...resultat fra kampen..plokka ut motorn i dag,å tok av toppen på førersia..stempel på 1er sylindern og innsugsventil...0-1..så i mårra må eg bestill en innsugsventil å de klipsan...pluss et paknings sett.
Hørtes sansynlig ut....du må berre håp det ikke e nå kinesisk eller japansk virus du ha fått i motorn....
ha det vært noe annet enn amerikansk ville ikke bilen tatt skade.
need4speed- Konge
02ronny skrev:Hmmm. Kansje innkjøring på ACR ikke e så dumt likevel.
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Mye interessant læsing her...va jo en del fornuftige og gode argumenter her virket det som.
Og så e det jo ikke bare synsing og teoria, men faktisk praktiske erfaringe her, som underbygge argumentan.....interessant, må prøve...
Trond-Diesel- Makalaus
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
toresin skrev:Undres på ka slags BLOCK det er i den Nova,n som står på ytternblazerteam skrev:No e delan på vei..fikk telefon på Fredagen..men dæven alt tar mye tid med bigblock.Må vær førr at det e så eksotisk.Tross alt den einaste Big block chevyen på Yttern.
Glømt av den ja....
blazerteam- Felerator
need4speed skrev:Trond-Diesel skrev:Ford 1934 skrev:need4speed skrev:blazerteam skrev:Okey...resultat fra kampen..plokka ut motorn i dag,å tok av toppen på førersia..stempel på 1er sylindern og innsugsventil...0-1..så i mårra må eg bestill en innsugsventil å de klipsan...pluss et paknings sett.
ha det vært noe annet enn amerikansk ville ikke bilen tatt skade.
Det har du kansje rett i.....for det e vel så smått at det går rett i gjennom uten å skad nåkka i en Big Block....
Trond-Diesel- Makalaus
Side 12 av 38 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 25 ... 38
Side 12 av 38