1956 Pontiac 2dr stolpe prosjekt.
2 posters
Side 1 av 1
1956 Pontiac 2dr stolpe prosjekt.
Var i Mosjøen i helga og feiret bursdag i lag med Runar og på hjemtur var jeg innom Trofors og hentet resten av delene til 56 Pontiacen.
Så jeg skal nå få sortert litt deler og ikke minst skruer , blir litt puslespill.
Skal få kørven i lag med meg og begynn å monter den i hop.
Det er mulig jeg monterer en 301cid Pontiac motor og TH350 gir iden i første omgang siden jeg har dette liggende.
Den eneste jeg vet mangler er frontruta, som desverre var ødelagt, siderutene bør lages nye, da de var dårlige, men det er slett glass, så det skulle vel ikke bli så dyrt.
Skal legge ut bilder sånn etterhvert i prossesen.
Så jeg skal nå få sortert litt deler og ikke minst skruer , blir litt puslespill.
Skal få kørven i lag med meg og begynn å monter den i hop.
Det er mulig jeg monterer en 301cid Pontiac motor og TH350 gir iden i første omgang siden jeg har dette liggende.
Den eneste jeg vet mangler er frontruta, som desverre var ødelagt, siderutene bør lages nye, da de var dårlige, men det er slett glass, så det skulle vel ikke bli så dyrt.
Skal legge ut bilder sånn etterhvert i prossesen.
Re: 1956 Pontiac 2dr stolpe prosjekt.
Jeg er fan av alle 2 dørs stolpebiler Så du har et fint prosjekt der.
ps. 572
ps. 572
Runner- Moderator
- Antall Innlegg : 3591
Jobb/hobby : motor
Registration date : 03.01.2008
Det blir ikke noe stor motor i denne i første omgang, jeg blir nok nødt a selge denne for å finansiere 2mnd i Texas etter jul.
Men vi får se.
Skulle det dikke opp noen penger andre steder ifra, så blir det ikke nødvendig med noe salg.
Men i alle fall, så tar delene mindre plass, når de e skrua på bilen, så da kan det være like greit å begynne å puske litt med det.
Men vi får se.
Skulle det dikke opp noen penger andre steder ifra, så blir det ikke nødvendig med noe salg.
Men i alle fall, så tar delene mindre plass, når de e skrua på bilen, så da kan det være like greit å begynne å puske litt med det.
Er det mye rust på den?
Runner- Moderator
- Antall Innlegg : 3591
Jobb/hobby : motor
Registration date : 03.01.2008
Runner skrev:Er det mye rust på den?
Finnes ikke rust, grunnarbeidet er gjort og den er ferdig lakkert inni bilen, bagasjerom, panser,bakluke dører osv.
Denne bilen var kun på veien i fra 56 til ca 75, og var lagret inne etter det.
Similar topics
» Citro`s Pontiac Fiero
» 1972 Malibu 350 4 dr stolpe
» 1956 tempo standard
» Pontiac 428 cid og kort th 400 selges
» 1972 Malibu 350 4 dr stolpe
» 1956 tempo standard
» Pontiac 428 cid og kort th 400 selges
Side 1 av 1