Ventil Styring
+3
RR-CLASSIC
toresin
crucifix
7 posters
Side 2 av 2
Side 2 av 2 • 1, 2
Re: Ventil Styring
ja, når ventila e brukt slites både dem og sete etter hverandre, når du monter nye ventila i gammle seta stemm ikke vinkelen, d e den du frisk opp med fresen, hves ikke kan du risiker brente ventila Såvidt eg veit å husk e du medlemm i RVMC, ta kontakt med Arne Snasen i gammle nesnavei han e matrialforvalteren vårres der finnes endel fellesverktøy. grunn før at ventilan e bøyd e nokk overvarving hves registret e korrekt
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
ja ok, men ser eg om dette trengs når eg sett i ventiln, eller e det så små margina att det ikke synes , men det sku sekkert ha vøre jort når eg førstan har det oppe så det ikke bi nå tull seiner
D kan jo hend det går bra med å berre slip inn ventilan, men persjonlig har eg liten tru på det,tenk på at både styringen og ventilan e ny og sete e sletn etter de gamle ventilan og styringe, ska mye te att vinklan stem,ha villa tatt meg bryet med å fres setan også, surt å oppdag det etterpå, selv om etterpåklokskap e en eksakt vitenskap
911- Moderator
Ja no ha eg vert tell Arne Snasen men fresan han hadd hva før stor, så eg håp bjørn-erik har det som trengs. ellers bi det tempo kjøring 1 mai
Tempo rules
911- Moderator
ja det spørs om eg tør å kjør tell bjerka me dein, motorn e ikke overhala å trur ikke den har det på mange år
du får kjør packard ilag med Hilde,plass t heile jengen,eg er som vanlig ikke heime
toresin- Riskokar
- Antall Innlegg : 368
Jobb/hobby : ja/nei
Registration date : 29.01.2008
ja men ho va jo ikke sekker på om den var i ordn tell 1.mai. bensinpompa trur eg ho snakka om?
ny pompe ankommet,skal monteres neste helg+en liten forgasserjustering,og voila
toresin- Riskokar
go plan,håper ho får biln ut å luft den en tur 1ste,mai
toresin- Riskokar
crucifix skrev:E det nån på forume som ha montert nye ventila og styringe? får ikke ventiln inn i styringa (går vell me litt makt men va redd eg sku ødelegg) i følge delelista e d rette dela, Ska det va så trangt
Han cylmo i bodø har alt av utstyr før å få det her bra, å det e uhyre viktig med rett klaring på styringen. Hvis du vil kan eg ta med toppen til bodø å få det gjort skikkelig, kost sikkert en lapp eller to, men då bli det 100% ( da slip han væntilan også ).
fordforewer- Riskokar
- Antall Innlegg : 263
Jobb/hobby : ka du trur
Registration date : 04.02.2008
har sett han bjørn-erik på saken men han hadd ikke brosja, han sku prøv å få lånt, så vess det e nån såm har å lån bort ha det vert bra, 4-5 mm
Side 2 av 2 • 1, 2
Side 2 av 2