Ventil Styring
+3
RR-CLASSIC
toresin
crucifix
7 posters
Side 1 av 2
Side 1 av 2 • 1, 2
Ventil Styring
E det nån på forume som ha montert nye ventila og styringe? får ikke ventiln inn i styringa (går vell me litt makt men va redd eg sku ødelegg) i følge delelista e d rette dela, Ska det va så trangt
Re: Ventil Styring
NEI det skal ikke være trangt,med olje på skaftet skal den skli så vakkert inn
toresin- Riskokar
- Antall Innlegg : 368
Jobb/hobby : ja/nei
Registration date : 29.01.2008
ja eg prøva ikke me olja. pakka sammen å såg før meg att eg mått senn i retur, verka så eg må slå det på plass,hmm, går det ann å bårr det litt opp? e vell vanskeli å få det rett
hva er det til ??
toresin- Riskokar
oi,oi,bytt di mot en harley
toresin- Riskokar
vilken type? eller hva det en bytte handel du ment
Sist endret av crucifix den Fre 11 Apr 2008, 21:16, endret 1 gang
byttehandel
toresin- Riskokar
har en harley drøm men e kræsn, må hælst va en fatboy eller roadking, å det e jo og grunn tell at eg ikke har en. lottoen slår sekkert inn om et par år
eg har en fatking-roadboy antagelig
toresin- Riskokar
ja, som regel må nye styringe brosjes opp tel rektig klaringcrucifix skrev:E det nån på forume som ha montert nye ventila og styringe? får ikke ventiln inn i styringa (går vell me litt makt men va redd eg sku ødelegg) i følge delelista e d rette dela, Ska det va så trangt
RR-CLASSIC- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 759
Jobb/hobby : Elektriker-British bikes/cars
Registration date : 28.01.2008
crucifix skrev:vilken type? eller hva det en bytte handel du ment
M MMMMMMMMMskeptisk
Runner- Moderator
- Antall Innlegg : 3591
Jobb/hobby : motor
Registration date : 03.01.2008
RR-CLASSIC skrev:ja, som regel må nye styringe brosjes opp tel rektig klaringcrucifix skrev:E det nån på forume som ha montert nye ventila og styringe? får ikke ventiln inn i styringa (går vell me litt makt men va redd eg sku ødelegg) i følge delelista e d rette dela, Ska det va så trangt
hmm og hvem utfører brosjing
KAK her på forumet,og ellers alle som har engelske kjøretøy,
toresin- Riskokar
,neeei, eg ha bestandig fått det gjort av ein mekaniker kompis. Men eg trur de fleste bilverkstean, og sekkert mekanisk verksted ha r brosja i førskjellig størrels. Det e et lite presisjons arb. da brosjn e justerbar (tell ein viss grad),og det e om å ikke ta førr mykje/lite.toresin skrev:KAK her på forumet,og ellers alle som har engelske kjøretøy,
RR-CLASSIC- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 759
Jobb/hobby : Elektriker-British bikes/cars
Registration date : 28.01.2008
RR-CLASSIC skrev:,neeei, eg ha bestandig fått det gjort av ein mekaniker kompis. Men eg trur de fleste bilverkstean, og sekkert mekanisk verksted ha r brosja i førskjellig størrels. Det e et lite presisjons arb. da brosjn e justerbar (tell ein viss grad),og det e om å ikke ta førr mykje/lite.toresin skrev:KAK her på forumet,og ellers alle som har engelske kjøretøy,
Trur faktisk det nesten e ei forutsetning a brosj styringen førr å få det bra åsså har du jo ventilsetefresing
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Det har han nokk, vi i RVMC har ventisetefres hves du treng, finnes ikke så langt fra deg
911- Moderator
911 skrev:Det har han nokk, vi i RVMC har ventisetefres hves du treng, finnes ikke så langt fra deg
hmm jettekonkuranse? har du? men det e før ventilan så det treng eg ikke den hær gangen
Har du bytta ventilstyringer er det ofte lurt/påkrevd å friske opp ventilsetene etterpå. Honda 500 har jo eksosventiler med tallerken på størrelse med 5-toms spiker...
G503- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 561
Registration date : 27.03.2008
har kjøp inn nye ventila og styringe så no e eg blakk alle ventilan va bøyd å derme va all styringen sprengt, sku vøre arti å veta ke dæm ha greid det?
åja nye ventila og ,da trur eg ikke eg ha villa montert dem inn uten å ha frest litt i setan og så slipa inn ventilan
911- Moderator
Side 1 av 2 • 1, 2
Side 1 av 2