Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Bytting av farge på forumsidene...

+12
vomaz
SAP
OpelRobert
Fleetliner
Trond-Diesel
Skommo_Garage
911
Rotax
Petter
stranger
blazerteam
ozon
16 posters

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Go down

Bytting av farge på forumsidene... - Page 2 Empty Re: Bytting av farge på forumsidene...

Poste by mk1ben Fre 31 Jan 2014, 21:15

I fare for og gjør noen litt jente sur så drister jeg meg til et lite innlegg her...
I mine øyne er det ikke fargene som er det store problemet her, spør du meg.... så er det et større problem at ingen tar seg bryet med og legge ut bilder av prosjektene sine.
Det er mange som har biler, sykler og mye annet morsomt de holder på med, men ikke gidder og legge ut noen bilder av det.
Synes det har vært en kjempeplass og sleng ut bilder og dele litt av min fritid med dere...
Har et lite inntrykk av at det har vinklet mer og mer inn på "Sjå ke e har funnet på nett i dag"
Og mindre og mindre av: - det her har jeg gjort i garasjen i kveld. Litt trist....
Men det er mine tanker rundt dette....
Fargene blir bedre og bedre i mine øyne...Og jeg låver at jeg skal slenge ut mere bilder etter hvert som ting blir ferdige!
mk1ben
mk1ben
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 724
Jobb/hobby : bilmekaniker
Registration date : 31.12.2008

Til Toppen Go down

Bytting av farge på forumsidene... - Page 2 Empty Re: Bytting av farge på forumsidene...

Poste by Skommo_Garage Lør 01 Feb 2014, 17:07

e syns det var litt "fresht" som det var no e :)Og den "nye inlegg fanen" e jo der enda, så e vel no ikke sei det var så veldig forandra Razz

Logoen va bedre da Smile

(å e lova e ska legg ut meir Ben Wink)
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Poste by SAP Lør 01 Feb 2014, 19:00

Mye bedre Petter Smile
SAP
SAP
Svettlugg
Svettlugg

Antall Innlegg : 109
Jobb/hobby : Wildcat ,Riviera ,Imperial ,Astro,Tahoe
Registration date : 31.12.2009

Til Toppen Go down

Poste by Magnussen Søn 02 Feb 2014, 20:10

Eg kan godt peis på med bilda og tekst fra det eg hold på med.
Men det må bi sån at eg kopier fra min data og rett inn i innlegget.
Det e alt før tungvint før min del sån som det e no.
Også en anna ting, det e før lite tilbake meldinger når man legg inn bilda.
Ser at det kommer en kometar pr 300 mann som ser på tråden.
Og da bi det tell at man ikke gid.
Magnussen
Magnussen
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 456
Jobb/hobby : IMTAS / Motor
Registration date : 29.02.2008

Til Toppen Go down

Poste by lotus Man 03 Feb 2014, 06:16

Helt sant som "Opel-doktoren" sei.
Helgeland Motor Forum har verdens slappeste medlæmma.
Når folk ork å bruk tia på å lægg inn bilda og tekst her inne på forumet , så må dokk no førr svarte
klar å bruk to kalloria på å kommenter.
Den største grunn tell at det hær forumet e vørte et dørge kjedelig forum e at medlæmman ei stund va sinnsykt bortskjæmt med bilda og ainna innlægg.
Vi ha hadd fleire kanonbrae bidragsytera her inne som ha bruka mye tid på å gled ainner med bilda og som ha gjett oss flotte reisebrev , men når det ALDRI gjes feedback , så bi folk lei og gidd ikke meir.
Da har iværtfall "sløkkis-medlæmman" ingen grunn tell å bjynn å sutter over lite aktivitet.
lotus
lotus
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8032
Registration date : 08.02.2008

http://motorinord.origo.no/-/workgroup/show/3959_motor-i-nord

Til Toppen Go down

Poste by Skommo_Garage Man 03 Feb 2014, 09:36

Ser den, men e trur sånt e litt "sesong basert" og. Runt juletider og nyåret e det vel sjelden folk har tid te å gjør så masse i garasjen, og da blir vel aktiviteten på forumet mindre og sikkert. Men med ein gang julebaksten e komme ut av hus, og den verste snystormen har lagt se, så byn det å krible litt te di fleste, og da trekk man ut i garasjen igjenn i håp om å bli ferdig te våren og sesongen Wink

No kan e no bære snakk for me sjøl, men e føl det litt sån iallfall. Og når e ikke har bod hjemme sia e registrert me på forumet, så har e jo ikke fått gjort så mye Sad
Men NO e det iallfall full aktivitet.....bare at det foreløpig e med snekkerboksa i håp om å bli ferdig med garasjen så e kan skift ut hammeren med skiftenøkelen Wink
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Til Toppen

- Similar topics