Bytting av farge på forumsidene...
+12
vomaz
SAP
OpelRobert
Fleetliner
Trond-Diesel
Skommo_Garage
911
Rotax
Petter
stranger
blazerteam
ozon
16 posters
Side 1 av 2 • 1, 2
Bytting av farge på forumsidene...
Det va ikke meningen at jeg skulle suttre meg tilbake til den gamle fargen, men jeg personelig syntes at det ble for mørkt med de fargene som ble prøvd i ettermidag.
Dere må ikke forandre det dere har planlagt for min del......
Dere må ikke forandre det dere har planlagt for min del......
Re: Bytting av farge på forumsidene...
Eg fikk aldri sett det der,men eg ska ta meg en tur tell Bleikvasslia en dag,åsså ska vi sett oss ned å eksperimenter litt.Eg syns den frontn ser så kjedeli ut.Åsså vil eg legg opp sia litt annerledes.Få den meir oversektli.
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
syns det var mye mer oversiktlig nå med denne skin'en, men fargene var litt kjedelig
stranger- Makalaus
- Antall Innlegg : 1288
Jobb/hobby : student/moppedist
Registration date : 03.01.2008
Litt old-fasioned nå.... bedre med php3 variantene. Er ikke så mange forum med dem enda. Kommer nok flere skins etterhver også. Synes det vi hadde i børjan var bra, jeg. Fargene kan man jo trikse og mikse med uten å bytte skin også.
Portalen kunne nok fiksa litt på, men det er begrensede muligheter der også. Skulle hatt en logo kanskje...
Portalen kunne nok fiksa litt på, men det er begrensede muligheter der også. Skulle hatt en logo kanskje...
Petter- Helgeland Motor Forum
- Antall Innlegg : 720
Jobb/hobby : IT-konsulent/Alt med hjul
Vart litt gammelheim no,men det e jo lett å les da.Kunn ha vøre meir farga i toppen eller kansje lysegul bakgrunn med rød skreft?.
Syns det e litt førrvirrandes med ditt kjøretøy å ditt prosjekt.Det ha vørte bedre utn,men det må jo stå der.Kunna kansje hadd meir avstand mellom de førsjellige rubrikkan.
Syns det e litt førrvirrandes med ditt kjøretøy å ditt prosjekt.Det ha vørte bedre utn,men det må jo stå der.Kunna kansje hadd meir avstand mellom de førsjellige rubrikkan.
blazerteam- Felerator
Dæven... Der vart alt gult jo
Rotax- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 45
Jobb/hobby : Scootern
Registration date : 28.01.2008
TT skrev:Forumet bør være lett og lese, lysgul bakgrunn ble helt perfekt. Prøvde med rød skrift, men det ble heltblazerteam skrev:Vart litt gammelheim no,men det e jo lett å les da.Kunn ha vøre meir farga i toppen eller kansje lysegul bakgrunn med rød skreft?.
Skal prøve og "rydde" litt opp her på forumet, bare pøs på med forslag
Det herre va ikke så hestgæle.......
Du tørr vel ikke å sei nå anna .
Eg syns det såg bra ut no da.Man ser jo ka som står på skjermen.Åsså e det jo lyst å triveli med farga.
Eg syns det såg bra ut no da.Man ser jo ka som står på skjermen.Åsså e det jo lyst å triveli med farga.
blazerteam- Felerator
blazerteam skrev:Du tørr vel ikke å sei nå anna .
hehe........nei eg mein faktisk at det va bra........
blazerteam- Felerator
Beste te no,ivertfall for alle oss som ikke trur det men egentli sku ha bruka monokkel
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Denne kobinasjonen var faktisk drrritbra. ,
Fine nøyanser, og lett å lese....
Fine nøyanser, og lett å lese....
Er jo forholdsvis ny her, men tenkte jeg skulle "skyte" fra hofta uansett
Hva tenker dere om en "modernisering" av forumet? Er jo på strak vei inn i 2014, og det er stund siden 2008
Personlig tenkte jeg kanskje mest på logoen da, fargene på selve forum sidene er jo ok å lese mot osv :)Men logoen forsvinner litt mot hvit bakgrunn og masse bilmerker, kanskje fått en "litt kulere/stylish" logo som og evt hadde gjort seg på for eks en t-skjorte?
Ser at formålet med den var kanskje for å påpeke at alle bilmerker ect var velkommen, men det sier seg vel kanskje selv i temaet "motor forum"?
Vet ikke...bare en tanke
"Så dont shoot me"
Hva tenker dere om en "modernisering" av forumet? Er jo på strak vei inn i 2014, og det er stund siden 2008
Personlig tenkte jeg kanskje mest på logoen da, fargene på selve forum sidene er jo ok å lese mot osv :)Men logoen forsvinner litt mot hvit bakgrunn og masse bilmerker, kanskje fått en "litt kulere/stylish" logo som og evt hadde gjort seg på for eks en t-skjorte?
Ser at formålet med den var kanskje for å påpeke at alle bilmerker ect var velkommen, men det sier seg vel kanskje selv i temaet "motor forum"?
Vet ikke...bare en tanke
"Så dont shoot me"
Forumet blir jo omtalt av en del som "gule sider" med en lett negativ undertone, men det er lett og lese det som står her, og det gjelder ikke alle forum..... Jeg personlig trives godt med dagens utseende, men jeg ser den med logo som blir litt utydelig. og det er jo ett poeng med å ha en logo som er "T-skjorte-vennlig"..... for en skjorte med logo hadde nemlig ikke vært en dårlig idé....kanskje en kopp....et lite klistermerke..... noen som er enig...?
Trond-Diesel- Makalaus
- Antall Innlegg : 1581
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008
Ja, er enig der Som jeg nevnte er jo fargene ok, så helt greit å lese imot osv, men en oppdatert logo hadde kanskje vert noe
Prøvd en ny drakt på forumet no. Bare kom med tilbakemeldinge. Ska sjå om eg kan fiks en frisk logo/header, hvis ikke noen andre føl kallet?
Synes no det er greit med fargebytte,,,,.
Men e d gjort noka med oppstillinga,,,,
Synes det er litt mere rotete....Savner den menyen til venstre hvor alle innleggene lå....
Eller er det bare det vanlige at e e ein nørd på data.....
Synes det er litt mere rotete....Savner den menyen til venstre hvor alle innleggene lå....
Fleetliner- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 875
Registration date : 03.04.2008
sku ha vørre kvit skrift på menylinja øverst under "logoen"
OpelRobert- Svettlugg
- Antall Innlegg : 182
Jobb/hobby : Bilmekaniker hos Bilalliansen. Hobby: biler og rallycros
Registration date : 03.12.2008
Det her er det værste eg har vært borti. Hallo skal de blli slik så Heida Skjerp dokk!
SAP- Svettlugg
- Antall Innlegg : 109
Jobb/hobby : Wildcat ,Riviera ,Imperial ,Astro,Tahoe
Registration date : 31.12.2009
Må jo fan meg leit hvor eg kan logg ut å Nei dere må kos dere med nye farger men dette er jo IDIOTISK for min del
SAP- Svettlugg
- Antall Innlegg : 109
Jobb/hobby : Wildcat ,Riviera ,Imperial ,Astro,Tahoe
Registration date : 31.12.2009
Fleetliner skrev:Synes no det er greit med fargebytte,,,,.
E det "latest topics" i portalen du mein, så e den der fortsatt. Det e kun farga, skrifttype og header/logo som e forandra. Alt ska ellers vær som før.
SAP eg bi så redd når du bi så sint så har justert fargan på skrifta litt, så no trur eg du kan sjå kor "logg ut" linken e.
Husk no at alle forandringer e en vanesak. Å sett alt tilbake til "gule sider" e gjort på 2 sek hvis folk vil det
Funka greit førr min del
vomaz- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 596
Jobb/hobby : SINUS Elektriker / Dæ mæste mæ motor
Registration date : 20.06.2009
Eg syns ikke det her fargan e nå særlig tell det bedre..det vart tunglest,å eg ha vøre mindre inne her sian det vart ny farge...eg e ikke imot førrandringe,men dem bør jo vær tell det bedre.
Uansett,det e jo det som skrives og legges ut av skrift og meininge,som ska hold et forum i gang..
Å der slit vi.
Uansett,det e jo det som skrives og legges ut av skrift og meininge,som ska hold et forum i gang..
Å der slit vi.
blazerteam- Felerator
Gjort noen justeringer. Sei fra om det bi beire eller verre. Eg syns det ser ganske ok ut no...Men personlig synes eg det va ok med gule sider og.
Vart likar no etter justeringen ja, men ha ikke imot den gule fargo som va heller.
sigheri- Makalaus
- Antall Innlegg : 1480
Side 1 av 2 • 1, 2