Maks 10 bilder?
3 posters
Maks 10 bilder?
Ser på de trådene der det er lagt mange bilder pr innlegg at det tar lang tid å laste ned siden. På noen forum blir man bedt om å holde seg til maks 10 bilder pr innlegg og da lastes sidene mye fortere ned. Er jeg helt på bærtur igjen, eller kan dette stemme. Min subjektive meining e i hværtfall at dæ går fortar å last sie mæ få bildæ pr innlægg enn omvendt.
oldsrodder- Konge
- Antall Innlegg : 3624
Jobb/hobby : Jobbveileder/ hotrodding
Registration date : 01.01.2008
Re: Maks 10 bilder?
Dette var jeg ikke klar over, jeg som ikke er så flink på dette. Og jeg som var så stolt over å endelig få til noka. Ja Ja
Tenke dokk pr side eller pr innlegg?
Tenke dokk pr side eller pr innlegg?
Fleetliner- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 875
Registration date : 03.04.2008
Re: Maks 10 bilder?
hehehe, det e nokk bærre innbildning..men klart sett man en grense på max 10, så vil det naturligvis bli mindre bilda per sia som lastes... Men om 2 forskjellige persona legg inn 10 bilda kvær rætt etter kværandre, eller om 1 person legg in 20 bilda ( på ei sia )...så e det nokk ikke nå særlig forskjell nei. Men igjen som kommer det jo også ann på størrelsan på bildan osv...e jo mange forum som sett max grensa på størrelsan/oppløsninga på bidan.
Det eg ser at dæm gjør på forum borte i USA e jo fakisk at dæm advar når det e store bilda i tråen...på forumnavne...
Det eg ser at dæm gjør på forum borte i USA e jo fakisk at dæm advar når det e store bilda i tråen...på forumnavne...
citr0- Svettlugg
- Antall Innlegg : 159
Registration date : 10.05.2008