Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

prosjekt banebil

+58
Jostein
Stutt Mann - Lang Volvo
Gulla
ascona r5t
pontchief
vomaz
KrQlle
Kyllingmo
Turbogutten
citr0
Lynvinge
benni
OpelRobert
brodern
EoR
oldsrodder
3.0E SGX
ranahilux
Duppsko
BørgeZ
Lillebror
wikranracing
sledoholic
Skimmy
sjursen
haugen
no drift no fun
Sk0tnes
Scooby
torbjørn
Nystad
Trond-Diesel
02ronny
rvmossi
liteglow
ben
da9el
mk1ben
need4speed
corvette502
Ivar
halsen
haaland
kak
lotus
Neon
quattro
Burnout
Jaguar
911
Anders
tomera
BAB 244
blazerteam
Magnussen
Runner
Tojo
Linder
62 posters

Side 1 av 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Go down

prosjekt banebil Empty prosjekt banebil

Poste by Linder Søn 31 Aug 2008, 19:33

Vel, prosjekt og prosjekt. Må innrøm at motor va ferdig byd ved innkjøp, så det gjenstår å se om guttan i Japan har peiling.

EDIT 2 år etterpå: Svaret er: NEI !!!!

Litt om bilen:

1994 Nissan 180SX RPS13. En høyrestyrt utgave av europeisk 200sx, men med 2.0 liter SR20DET istede før den litt svakere 1.8 ca18 motorn levert i europa.

Kjappe spec på motor e følgende:
Strokerkit på 2.1 liter med smidde stempel (tomei)
Kvassere kamma (tomei)
Rocker Arm stoppers
Ståltoppakning
Dobbeltlag radiator
Effektanlegg inkl grenrør og absolutt alt bakover 2.5" - 3.5"
Motordemper
Rimelig rå manifold osv
Oljefilter flyttet med stålslanger og koblinger
Frontmontert Oljekjøler
Frontmontert Intercooler
Røde 740CC dyse
Z32 MAF (300zx)
Anna løpehjul
Ombygd innsugsrør
Bensinpumpa med meir flow
Ellers e d div samcoslanga, stålomspunne rør, ettermonterte deksel osv for bedre kjøling m.m.
Foreløpig ikke fønne nøyakti modell på turbo. Er en garret som iallefall lader 1.4 ut til 8000 rpm komfortabelt.

Drivlinje og understell
HKS dobbelplata clutch
1.5 way lsd
1998 S14a girkasse
9" 17" alu
Skyline R33 GTR frembremse inkl nav osv for økt sporvidde
Skyline R33 GTS bakbremse
Slotta bremseskive og anna klossa
Apexi N1 coilover
Line lock magnetventil.
Ellers e d vel pent lite av stag og koblinge som e original. Alt e justerbart og det gjenstår vel bere polyforinge heile veien så e understell ferdig. Forstillinga bi utelukkanes uniballs
En litt difus sak foreløpig e tykkelse på krengestag og innstillinge på hjulvinkla. Må bere prøv meg frem på ACR.

kaross:
Glassfiber dører
Glassfiber fremskjermer (breddet)
Glassfiber panser
Glassfiber kofferlokk
Glassfiber speil
Skumfyllt ramme
HIDlys (som ska fjernes snart)
Div anna som stor stygg vinge med stor fin funksjon og div småbungla som hør med på en banebil.
Børge Zetterlund har sagt seg villig til å poler bilen skikkelig mot å prøv den nån runda på acr. Takk !

Interiør:
Ultralett førerstol
Sparco sprint passagerstol
Drifteknapp handbrekk
+ div småtteri som anna ratt, målera osv
Driv å rydd opp i strømtyva og skøyta samt bygg om med div målera og brytera. Min verste fiende e ledningsnett så akkurat den her biten e min david vs goliat kamp, men ting går seg tel etterhvert. Har fått line lock, digital olje og vanntemp opp og gå.
Innovate bredbåndslambda innfelles også på full tid i konsollen.

Kanskje ikke den mest interesant bilen før et gjennomsyra amcarmiljø, men tenkt eg sku legg den ut uansett så folk slepp å kom tel verkste mitt og kjik.

Ikke røkke å prøvekjørt bilen på bane enno, så RGB treffe om et par uke bi den store testen så eg veit ka som må gjøres utover høst, vinter og vår før neste sesong start. Rekk ikke å handel inn orntli felga og dekk før treffe, så bi meir morro enn racing Smile

Powerfc (sprut) ligg på kjøkkenbenken og gjør seg fin. Plan e å monter i høst og finn et høveli ferdimapp så eg kjem meg tel sundsvall og får den skikkeli innjustert.
Akkurat no e verdian 10.4-10.9 på fullt pådrag så den går _veldi_ fett med dagens ROM-chip. Både og Neutral
Har hørt at skrudd bur som går rundt dashbord e litt farlig pga bøyd rør, så et sånnt mått eg bestill. Forhåpentligvis kommer det neste uka lamme endel anna fine saker Very Happy

Om bilen går greit? Tja, den går høveli bra. Eg e vel en av få som kan sei at bilen e mye bedre enn sjåføren på offentlig vei iallefall. Bab fikk seg en liten copilotrunde forleden dag før den vart ribba. Han klaga iallefall ikke på anna enn fjæringskomforten Laughing

Driv å jobb med bilda no, men pckunnskap og tålmodighet e d så som så stillt med..


Sist endret av Linder den Lør 24 Apr 2010, 02:05, endret 12 ganger
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Søn 31 Aug 2008, 19:40

prosjekt banebil 1951673-bilde1-2_1180sx175Tatt i japan rett før forsendelseprosjekt banebil P8310668
BørgeZ: "d herre e jo rettestuke"
prosjekt banebil P8310659
Work in Progress - Alan Jackson
prosjekt banebil P8310666
Glassfiber inkl den indre deln av døren
prosjekt banebil P8310663prosjekt banebil P8310664
Vestre del av verkste
prosjekt banebil P8310661
Østre del av verkste


Sist endret av Linder den Man 05 Jan 2009, 09:25, endret 2 ganger
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Tojo Søn 31 Aug 2008, 20:58

Ser bra ut det her Very Happy grei spec liste. Blir morro å se hva du klarer å få av tider på ACR.
Ser frem til å se deg sideways på banen. Very Happy
Tojo
Tojo
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1761
Age : 50
Bosted : Åga/Fiji
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Runner Søn 31 Aug 2008, 21:04

Så jo tøff ut den bilen. Håper du får noen gode rundetier på acr. Er den bygd som banebil eller driftebil?

Runner
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 3591
Bosted : Ytteren
Jobb/hobby : motor
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Magnussen Søn 31 Aug 2008, 21:25

Hei Andre og velkommen til voksen forumet. Very Happy
Det her bi bra,godt å få inn litt turtall i stasjoner motor miljøet (AMCAR)
Hvis du trenger hjelp med hjulvinkler og dekk trykk + div.
Må du bære ta kontakt.Har litt triks og tips i en perm som fulgte med Vectra`n.
Magnussen
Magnussen
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 456
Age : 46
Bosted : Mo I Rana
Jobb/hobby : IMTAS / Motor
Registration date : 29.02.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by blazerteam Søn 31 Aug 2008, 21:27

Hehe.Stasjonærmotormiljøe Very Happy .Tøff bil føræstn Cool .
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Søn 31 Aug 2008, 22:06

Takk takk.

Bilen e bygd for time attack og ikke drifting. Mye pga et hissig oppsett på motor, men også type coilover pluss en bakdiff med bare begrensa sperreeffekt på motorbrems i motsettning til drifteguttan.
Had håpa å få tel litt goe tie etterhvert, men det begrens seg selv de første treffan pga min dramatiske mangel på kunnskap om hjulvinkla og understelloppsett. Inntel no har eg bere vært typen som har kjørt høveli fort med mye rare bila og i ytterste tilfelle stilla litt stivheit på coilover. Regn med eg rammel igjennom endel når eg får en såpass reinlaga banebil.. men men. Må bere kjør som fan og lær/juster as it goes

Mitt einste mål neste treff e å slå runderekorden min med forrige bil, WRX`n. Den va original på alle vis og da vist klokka 1.48.9 med Re050 som e originaldekkan på Impreza. Klar eg ikke å slå den pakk eg ihop :p

Magnussen: eg les meg ihjel på nett på alle mulige sie eg kjem over angående d der temae, men eg kjem garantert tel å plag deg både der oppe på ban og nede på mo med endel spørsmål. E sykt arti å juster når man kjenn forbedringen så godt som man burde gjør me en sånn bil.

Korsn dekk kjør folk med på ACR egentli? Toyo R888 ?


Sist endret av Linder den Tor 22 Apr 2010, 22:39, endret 3 ganger
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Søn 31 Aug 2008, 22:07

Tojo skrev:Ser bra ut det her Very Happy grei spec liste. Blir morro å se hva du klarer å få av tider på ACR.
Ser frem til å se deg sideways på banen. Very Happy

hehe ja blir arti, men forhåpentlig får du ikke se meg for ofte sideveis. Da e d mest sannsynlig på tur å gå tel hælvet


Sist endret av Linder den Søn 31 Aug 2008, 22:20, endret 1 gang
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by blazerteam Søn 31 Aug 2008, 22:15

Eg kjør med Cooper cobra.Det funk ikke.
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Magnussen Søn 31 Aug 2008, 22:45

Toyo R888 er et helt greit dekk å bruke det er billig sitter tålig bra.Minuset med det er at det ikke har forsterkede sider og du kan ikke velge gummiblanding.finnes mye verre ting en dette eks Diressa,AO048,Hosier.dette er noen dekk du kan velge blanding på. spesielt du som har så lett bil er innterisert i å kjøre med diffensijerte dekk.Garanterer minimum 2sek hurtigere på runden kontra R888.Jobben din blir å sette opp bilen ,dette er avanserte greier.racing teamene bruker enormt mye penger på dette.ikke mange som skjønner det men understell har alt å si.STCC bilene har bare 300HK men kjører under 1.30min.som Martin Schanke sier hvis du lager en bane bil og du har 10 punkter du skal gjøre bør de 7 første være understell.de 2 neste bremser.og det siste motor
Magnussen
Magnussen
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 456
Age : 46
Bosted : Mo I Rana
Jobb/hobby : IMTAS / Motor
Registration date : 29.02.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by BAB 244 Man 01 Sep 2008, 14:49

Han gikk sykt bra, og det er første gang eg ha vøre så redd at eg ha ropa i bilen Very Happy

BAB 244
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 2
Registration date : 01.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Tir 02 Sep 2008, 18:35

Vel, jakten på mer felger fortsetter. Sia biln har litt skyline deler som feks bremser og nav så passer ikke så altfør mange felga.
Boltsirkeldiametern e 5 x 114,3 på lik linja med mange japsebila, men som eg fikk erfar i kveld pass ikke hondafelga likevel. Fremme tok bremsen i felgen lenge før den va tredd på PLUSS at innerdiamtern på felgen e før liten i forhold tel nave.

Dritt
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by tomera Lør 06 Sep 2008, 16:52

Se dær ja! Enormt rå bil, men ei ekkel lista med modifikasjona. Bi arti og se biln på ACR.
Eg har btw en tel gode dær oppe, så eg ska sett på i venstrestoln en gång det høv seg.
Kjen eg deg rett, bruk du en halv runde på ACR før du kjen biln sine begrensninge/egenskapa, og bynn å kjør max. Cool
tomera
tomera
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 35
Bosted : Mo i Rana, Langneset
Jobb/hobby : Prosessoperatør, hobbyen e motor!
Registration date : 26.04.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Ons 17 Sep 2008, 22:11

tomera skrev:Se dær ja! Enormt rå bil, men ei ekkel lista med modifikasjona. Bi arti og se biln på ACR.
Eg har btw en tel gode dær oppe, så eg ska sett på i venstrestoln en gång det høv seg.
Kjen eg deg rett, bruk du en halv runde på ACR før du kjen biln sine begrensninge/egenskapa, og bynn å kjør max. Cool

hehe jo takk. Bi nok en mulighet tel å sett på ja. Bere synd du ikke bi like redd som eg va
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Ons 17 Sep 2008, 22:32

Jess... Da e d natta før treffe på acr og det her kan vel trygt kalles å kom i mål i siste liten, eller dvs, eg e enno ikke i mål. Imorra formiddag må eg fest div interiørdetalja, skift olja og juster litt SÅ e d klart.

Idag va en dg fyllt me glede og bekymringe hand i hand.

Girkassen vart krute tett etter eg bytta tettninga og ladda på ny state girolja, men da eg sku rygg ut biln starta den ikke. Etter div feilsøking i omkoblingen mine i tenning og dashbord, vist det seg at pluggan rett og slett va før nedsota tel å gnist. Forbanna lusekjøringa e den ikke laga før
.. Mot mi normale flaks had eg faktisk liggan spillarnye plugga heime av første sort som faktisk e beregna te den her motor og eksakt det her antall ponnya under huven.. De vart montert og ut på test bært det. Den gikk såpass at i en høyresveng kom eine rekka med målera ut av dashborde og flaug nedover så dem traff flippbrytern på startpanele så bilen kveltes. Og den herligheten skjedd jo selvfølgeli akkurat når eg lå marginalt over fartsgrensa i en brukbar knapp sveng.. berga meg *phu*

Montert panele me nyeste mote, racinggaffasølvtape, og ut bært d på test igjen. Den her gangen me farsan i passagersete. Tok forøvrig 15min å få han inn i biln, men d e en anna historie. Medt i bustneslia gjer biln seg helt og nekt å server meir enn 14-1500 rpm på 1/4 del gass. Enten et par plugga som brennt seg eller et stempel eller tre med høl i. Vi harka oss 1.5 mil tebake i 40 kmt og åpna huven. Igjen. Etter div feilsøking og fekkling me plugga osv, så vi at den eine turboslangen had hoppa av. Stramma ikke eg alle klemmen ?? Klemmen tål tydligvis ikke 1.5 bar over tid.

Klemmen festa og stramma og den her gangen ut på test lamme mo i ranas landeveiskrekk, Jostein Taftø. Han va mest opptatt av kor d vart av speedometernåla når vi gira 3-4 gang. Men endeli, alt klaffa og biln går som ei x-kjerring på jakt etter barnebidrage. RÅTT !! Faktisk gikk den så godt at når vi parkert så han Jostein seg nødt tel å klepp av prøveskiltan før å forhinder meir gassing. Endeli va d han som fikk handhev loven og ikke få den klaska i tryne.

Såe, imorra e eg klar tel å kjør havari på motor eller gir på ACR med godt humør Very Happy . Bi nærmest familiedag før min del sia familie pluss et nykonfirmert søskenbarn kjem oppover. Sistnevnte e der før å krev inn gjeld, eg lova han nemli i konfirmasjonsgave at han sku få opplev ACR fra innsia av en bil. De andre gavan på x antall tusen kr kom litt i bakgrunn. Motorinteresert ungdom ? Ja.

Snakkes der oppe folkens. Håp nån herifra kjem å gløtt og kanskje gass litt.
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by tomera Ons 17 Sep 2008, 23:54

Linder skrev:
tomera skrev:Se dær ja! Enormt rå bil, men ei ekkel lista med modifikasjona. Bi arti og se biln på ACR.
Eg har btw en tel gode dær oppe, så eg ska sett på i venstrestoln en gång det høv seg.
Kjen eg deg rett, bruk du en halv runde på ACR før du kjen biln sine begrensninge/egenskapa, og bynn å kjør max. Cool

hehe jo takk. Bi nok en mulighet tel å sett på ja. Bere synd du ikke bi like redd som eg va

Forskjelln hær, va at redseln din ikke kom av at det jikk så enormt fort, og pga de fremraganes sirkuskunstan mine bak ratte, men meir mangel på kunnskap, og bil med alt før stor motor tel egene kjøreferdigheta Very Happy

Eller.. Når eg tenk meg om, e det mulig det bi akkurat det samme?
tomera
tomera
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 35
Bosted : Mo i Rana, Langneset
Jobb/hobby : Prosessoperatør, hobbyen e motor!
Registration date : 26.04.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Anders Søn 21 Sep 2008, 00:30

Takk for turen. .. Var en meget artig tur, virka som at bilen var frisk og rask. Men du og lars må hiv dokker på skolebenke og få lært om justerign av understellet, da kommer det til og bli heilt inn i satan. Det gikk jo fort no rundt banen men med rett oppsett kommer det til og bli heilt sykt rått.
Du e en flink sjoffis... Kjent jo at du nesten hadde kadett bremser.... hang jo i selene inn i mot svingene.
fikk jo ikke sett under panseret på den, men den gikk så pass godt at det er vell ingen tvil hvilken motor du har.... Very Happy Very Happy
Anders
Anders
Svettlugg
Svettlugg

Antall Innlegg : 134
Age : 47
Registration date : 12.01.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Søn 21 Sep 2008, 03:37

Anders skrev:Takk for turen. .. Var en meget artig tur, virka som at bilen var frisk og rask. Men du og lars må hiv dokker på skolebenke og få lært om justerign av understellet, da kommer det til og bli heilt inn i satan. Det gikk jo fort no rundt banen men med rett oppsett kommer det til og bli heilt sykt rått.
Du e en flink sjoffis... Kjent jo at du nesten hadde kadett bremser.... hang jo i selene inn i mot svingene.
fikk jo ikke sett under panseret på den, men den gikk så pass godt at det er vell ingen tvil hvilken motor du har.... Very Happy Very Happy

Jo takk, biln har mye potensiale så eg kryss fengran og sats på at d bi meir hårat neste sesong.

Haha, du mein vel at d e opelmaskerni som e under huven ? .. Må no isåfall vær servopumpa som e opel.. Had nemlig en liten eksplosjon der :p
Vurdert ei stund å spør om å sett på deg, men ombestemt meg når eg så biln gjennom et par svenga fra tribuna cheers . Kanskje neste år Very Happy
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Tir 14 Okt 2008, 10:13

Eneste ordentlige tidtakning ble 1.46,7. Den ble riktignok målt på dag 1 og blandt mine første runder med bilen så jeg håper og tror at tiden ble en hel del bedre utover kvelden. Skal ikke forsøke å gjette meg frem til noe, men i etterkant har hjulvinklene blitt justert (var 100% feil ), jeg har bestillt opp understelldeler som sårt trengs siden alt er gummi og slitte stag og i tillegg skal jeg ha dekk klar til våren. Kjørte nå på nå Nankangkopi dekk.
Lars blir selvsagt umuli å hamle opp med i sin BTCC bil, men banerekorden på sommertreff, rgb treff osv osv e 1.36 og den sto Bjørnstad bil for i en "litt" påjustert skyline. Det er nettopp den tiden som er målet neste sesong. Frykter at den største hindringen er budsjett i forhold til dekk. Skjønner ikke alt maser om finanskrisen nå om dagen. Jeg har hatt finanskrise i over et år..!

Hadde vært morsomt å klart det siden både rekordholder og andre i bransjen sier det er umulig i 200sx chassiet ... Grr
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by blazerteam Tir 14 Okt 2008, 13:05

Tytje...går det så fort med deg å den biln.. Cool .

1,46 e jo fort. 2 sek fortar enn Tommy Rusat med Bmw M5 2005.
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Tir 14 Okt 2008, 14:56

Jo takk. Fort og fort. Har aldri kjørt en så understyrt bil før inkl alle drosjen eg ha prøva så e MYE å hent..
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by 911 Tir 14 Okt 2008, 17:31

Ikke færr å va skeptisk mæn nyssjerig ! åssn tidtakerutstyr bruk dåkk Question
911
911
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 5021
Age : 61
Bosted : Båsmoen
Registration date : 05.01.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Tir 14 Okt 2008, 17:33

Driftbox, altså GPS. Bruk den også til å se sporvalg, bremsepunkt osv osv osv. Lært meg alt d der i går og e enno helt imponert her eg sett. Teknologien har tatt helt av...!

Ellers så har eg og en laptimer, men den bi ikke brukt så lenge eg får lån Robin sin driftbox
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by 911 Tir 14 Okt 2008, 17:41

Okey eg trudd kansje dåkk brukt transponder og annlegget som e dær oppe Suspect GPS høres stressende ut å sett å studer mæns mann kjør Suspect mæææn dåkk har væl en behageli damestemme som sei brems og gass Laughing
911
911
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 5021
Age : 61
Bosted : Båsmoen
Registration date : 05.01.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Linder Tir 14 Okt 2008, 17:43

Nei eg veit nada om korsn d anlegge som e der oppe funk. Driftboxn e så kjekk atte. Sett dn i vindue og kjør uten nå masse styr. Når den i tillegg får me seg alt mulig anna arti som driftevinkel i grader, G-krefter alle veia, hastighet, bremsepunkt, aks tie, seksjonstie osv så e valge enkelt Smile
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

prosjekt banebil Empty Re: prosjekt banebil

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 1 av 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet