Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Capri MKI -prosjekt

+9
mr.mopar
pontchief
Ivar
sigheri
02ronny
mk1ben
blazerteam
Runner
Porschegutten
13 posters

Side 1 av 2 1, 2  Next

Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Ons 18 Aug 2010, 12:59

Hei
Er ny på forumet, men har hatt bil som hobby i 2-3 tiår. Har idag forskjellige biler som alle er på forskjellige stadier i prosjektfasene.

Capri'n er en gammel kjærlighet. Kjøpt første gang av meg i Januar 1986 i Harstad (som jeg er ifra). Hadde bilen i 4 år og pusset den opp innvendig og utvendig som rullende restaurering. Bilen var da bruksbil/ungdomsbil/studentbil etc

Capri'n er en MkI faceliftmodell (dvs 1973). Den hadde OHC motor og dashbord lik MKII. Da jeg kjøpte denne hadde den en 2,0 OHC, 1600 GT kasse og 1600 bakaksel. Siden girskiftene på den tiden stort sett skjedde på rødstreken (eller litt over) byttet jeg motor 4 ganger og girkasse 1 gang.

Da jeg flyttet til Mosjøen i 1990 ble bilen med, og solgt til fordel for en svart Peugot 205 GTI. Han som kjøpte bilen døde samme året, og familien satte bilen i en garasje midt i Mosjøen sentrum. Her ble bilen stående i nesten 20 år...urørt.

Plutselig dukket bilen opp til salgs på AutoDB. En kar i Leirfjord hadde fått kjøpt den, men så det vel litt ulekt med prosjektet og averterte "skiten". Bilen ble vel omtrent kjøpt usett (og litt for dyrt), men det var jo gammelbilen min. Kor ofte kjem den sjansen igjen? (det hører med til historien at hus og biler til selger brant ned bare noen måneder etter at jeg hadde hentet den, så litt flaks der)

Capri MKI -prosjekt Gjennsyn

Dro freidig avgarde for å hente den med en skvett bensin. Bilen starta å gikk, men etter noen mil måtte slepetauet frem da viftereima takka for seg. Det var rein nostalgi å tilslutt få den hjem på gårdsplassen. Ingenting var gjort med bilen siden jeg solgte den, og i hanskerommet lå det gamle parkeringskort fra Harstad.
Capri MKI -prosjekt Forangarasje
Goodyear dekka jeg kjøpte i 1987 var rimelig harde Smile, Capri S felger.
Capri MKI -prosjekt DSC00210

Nå vil sikkert kjennere se at bilen ikke er original. Uorginale fremlykter og baklykter, Capri MK3 stoler osv. Dette skal etterhvert byttes ut, og gjennom Capri klubben og ebay har det etterhvert kommet nye og brukte deler i garasjen. Jeg har ingen målsetting om at dette skal bli en orginalbil, men mer en old-scool-klassiker.
Capri MKI -prosjekt Interir02
Interiøret er jo også som det var på slutten av 80-tallet. Tøft da, harry eller retro nu? Skal uansett ikke ha det sånn.

Etterhvert begynte demonteringen, og det viser seg at gammel kjærlighet ruster! Det som var litt rust for 20 år siden er idag blitt kjeks som kan plukkes med hendene.
Capri MKI -prosjekt Rustidrken01
Arcanolen er 20 år gammel, lurer på hvordan det hadde sett ut uten den Shocked
Capri MKI -prosjekt Sjfren
Nu tar jo ting tid, og det går ikke så fort. Målsetting er å være ferdig til denne karen har førerkort Laughing
Status pr dato:
Capri MKI -prosjekt Demontering01



Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Runner Ons 18 Aug 2010, 13:44

Velkommen inn hit. Artig at du har funnet gammelbilen din.

Runner
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 3591
Bosted : Ytteren
Jobb/hobby : motor
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by blazerteam Ons 18 Aug 2010, 15:37

Velkommen hit ja Very Happy .Capri e fine bila å bygg på...ser du hadd løst på Datsun Laurel i si tid..i vært fall bakløkten cyclops
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by mk1ben Ons 18 Aug 2010, 15:53

Velkommen hit vel
mk1ben
mk1ben
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 724
Age : 48
Bosted : brønnøysund
Jobb/hobby : bilmekaniker
Registration date : 31.12.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by 02ronny Ons 18 Aug 2010, 18:34

Velkommen hit. Biln e jo ei tidsmaskin!
02ronny
02ronny
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1096
Age : 49
Bosted : Dalsgrenda
Jobb/hobby : Rørleggermester/ BMW, dvs. bil
Registration date : 19.02.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by sigheri Ons 18 Aug 2010, 19:22

Velkommen.
Capri er flotte biler!
sigheri
sigheri
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1480
Age : 40
Bosted : Sandnessjøen
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Tor 19 Aug 2010, 05:27

Takk for hilsninger.
Blazerteam: Baklyktene er nok ikkje Laurel, men Toyota Carina 1980 modell, gammelbilen til fattern som ble kondemnert. Klarte det kunststykke å rygge Caprien inn i en parkert bil da jeg var ung Embarassed . Dette var før internett og originallykten var ikke å oppdrive, så litt nytenking måtte til.
Har heldigvis liggende orginale lykter som skal på. Very Happy

Flere bilder og mer info kommer etterhvert som prosjektet skrider frem.
Cool
Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by blazerteam Tor 19 Aug 2010, 20:30

Porschegutten skrev:Takk for hilsninger.
Blazerteam: Baklyktene er nok ikkje Laurel, men Toyota Carina 1980 modell, gammelbilen til fattern som ble kondemnert. Klarte det kunststykke å rygge Caprien inn i en parkert bil da jeg var ung Embarassed . Dette var før internett og originallykten var ikke å oppdrive, så litt nytenking måtte til.
Har heldigvis liggende orginale lykter som skal på. Very Happy

Flere bilder og mer info kommer etterhvert som prosjektet skrider frem.
Cool

Okey...eg tok feil..skjer stadig vekk,men dæsken de løktn va lik laurel løkte.. Wink .Og ja...peis på med bilda.
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Tir 24 Aug 2010, 06:48

Her er endelig ny motor kommet i hus Smile . 2,0 liters OHC med maks portet topp, smidde høykompstempel, kvass kam, 2 dobble gassere og grenrør. Skikkelig old-school oppsett altså. Bør gi en ca 140-150 hk hehe . Mer enn nok i en bil på under 1000 kg, og i forhold til understell og bremser. Cool

Capri MKI -prosjekt OHC-2
Capri MKI -prosjekt OHC-1
Capri MKI -prosjekt OHC-grenrr
Capri MKI -prosjekt OHC-3

Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Ivar Tir 24 Aug 2010, 07:17

D der bi flott! Ves den der biln ha stått ute bak et hushjørne nån år ca mett på 90tale i mosjøen , så trur e at e ha vør å kikæ pån nån gång.. Ha vør caprifrælst en periode, hehe..
Ivar
Ivar
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 446
Age : 45
Registration date : 06.02.2009

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by pontchief Tir 24 Aug 2010, 07:44

Enig med Ronny, rene tidsmaskinen den der ,håper du beholder 70/80 talls stuket , orginal biler finnes det nok av.

Min første bil var en 75 Taunus og den ble fylt opp med de Clarion rackene som var det sværast man kunne ha på denne tiden , dørstokker og nerdelen av bakluka ble lakkert svart med mirra som var så populært den gangen...

Hadde ikke råd til å kjøpe skikkelige felger, så de ble lakkert sølvgrå med masse gull stjerner , kjøpt på bok handelen med masse klarllakk utenpå Laughing

Capri MKI -prosjekt 75taunus

Skal bli artig å følge prosjektet Capri MKI -prosjekt Xyxthumbs
pontchief
pontchief
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8362
Age : 64
Bosted : Brønnøysund-Cranfills gap Texas
Registration date : 18.01.2008

http://spirit-of-america.biz/

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Tir 24 Aug 2010, 08:53

Bi nok litt 70-80 talls stuk ja, men ikkje blå velur og hvit skai. Hadde "laksetrapp" på den også en gang i tiden, men den er borte nu. Skal vurdere ny hvis jeg får tak i. Fargen blir mest sannsynlig den samme blå som den har idag med svart tak og panser. Vurderer også litt senking (1-1,5") sjøl om dette ikke var vanlig (skulle jo helst være hi-jackers bak) for 30 år siden. Felgene blir selvfølgelig 13", enten de Capri S felgene jeg har eller RS felger.
Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by mr.mopar Tir 24 Aug 2010, 09:58

tøff bil.
min første bil var en 73 capri.men fadern hiva den på dynga før jeg ble 18.ble sint da han va og rygga i den med varebilen sin.
har ei baklykt liggende enda

mr.mopar
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 293
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by blazerteam Tir 24 Aug 2010, 14:54

Porschegutten skrev:Bi nok litt 70-80 talls stuk ja, men ikkje blå velur og hvit skai. Hadde "laksetrapp" på den også en gang i tiden, men den er borte nu. Skal vurdere ny hvis jeg får tak i. Fargen blir mest sannsynlig den samme blå som den har idag med svart tak og panser. Vurderer også litt senking (1-1,5") sjøl om dette ikke var vanlig (skulle jo helst være hi-jackers bak) for 30 år siden. Felgene blir selvfølgelig 13", enten de Capri S felgene jeg har eller RS felger.

Stuket på åttitallet va jo så forskjellig..det gikk en Capri Mk1 her i byen,som kom fra mosjøen..ombygd tell 3 liter,å syns å husk den va kvit med svart tak når den kom hit..skjermbreddera og frontspoiler...7 eller 8 x13 minelitefelga,og 235x50 bf goodrich dekk...og laaav..va ikke alle 80 talls ungdomsbilan som hadd highjackers..
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Tir 24 Aug 2010, 18:20

blazerteam skrev:
Porschegutten skrev:Bi nok litt 70-80 talls stuk ja, men ikkje blå velur og hvit skai. Hadde "laksetrapp" på den også en gang i tiden, men den er borte nu. Skal vurdere ny hvis jeg får tak i. Fargen blir mest sannsynlig den samme blå som den har idag med svart tak og panser. Vurderer også litt senking (1-1,5") sjøl om dette ikke var vanlig (skulle jo helst være hi-jackers bak) for 30 år siden. Felgene blir selvfølgelig 13", enten de Capri S felgene jeg har eller RS felger.

Stuket på åttitallet va jo så forskjellig..det gikk en Capri Mk1 her i byen,som kom fra mosjøen..ombygd tell 3 liter,å syns å husk den va kvit med svart tak når den kom hit..skjermbreddera og frontspoiler...7 eller 8 x13 minelitefelga,og 235x50 bf goodrich dekk...og laaav..va ikke alle 80 talls ungdomsbilan som hadd highjackers..

Du har helt rett, ikke alle hadde hi-jackers, heldigvis. Kjøregenskapene var vel dårlig nok som det va. Husker jo endel senkete biler også, spesielt Forder og Cal-lookere. En og annen amerikaner hadde jo også skjønt tegninga. Jeg er Harstadværing, og der var det veldig mye Datsun 160B i en periode tidlig på åttitallet. Der kunne en ofte finne selve ikonet på en 70-tallsbil. Hi-jackers, lakkerte innerskjærmer, mye ekstralys, plysjinteriør, sjalusier, osv. Hadde faktisk vært litt tøft å se en slik nu. Ekte retro.


Den Mk1 som du nevner måtte være kommet til Mo før jeg flytta til Mosjøen. Ikke hørt om den, men den hørtes jo tøff ut. Vet ikke om flere MK1 i Mosjøen idag, men på Mo er det vel et par stykker.
Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Tir 24 Aug 2010, 18:27

pontchief skrev:Enig med Ronny, rene tidsmaskinen den der ,håper du beholder 70/80 talls stuket , orginal biler finnes det nok av.

Min første bil var en 75 Taunus og den ble fylt opp med de Clarion rackene som var det sværast man kunne ha på denne tiden , dørstokker og nerdelen av bakluka ble lakkert svart med mirra som var så populært den gangen...

Hadde ikke råd til å kjøpe skikkelige felger, så de ble lakkert sølvgrå med masse gull stjerner , kjøpt på bok handelen med masse klarllakk utenpå Laughing

Capri MKI -prosjekt 75taunus

Skal bli artig å følge prosjektet Capri MKI -prosjekt Xyxthumbs

To av kompisene mine i Harstad hadde Taunuser på 80-tallet så de kjenner jeg godt. Var jo vanlige ungdomsbiler da, idag sjelden vare dessverre. Synes 75' er tøffest med "nytt" dashbord, men med litt kantet stil. Var jo også en forholdsvis moderne bil med spiralfjærer rundt om, mens Caprien på alle modeller har bladfjærer bak. Spiller vel mindre rolle som koseveteran uansett.
Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Petter Tir 24 Aug 2010, 18:34

blazerteam skrev:

Stuket på åttitallet va jo så forskjellig..det gikk en Capri Mk1 her i byen,som kom fra mosjøen..ombygd tell 3 liter,å syns å husk den va kvit med svart tak når den kom hit..skjermbreddera og frontspoiler...7 eller 8 x13 minelitefelga,og 235x50 bf goodrich dekk...og laaav..va ikke alle 80 talls ungdomsbilan som hadd highjackers..

Har tilbringt litt av ungdommen i den.. Jon Dagfinn Larsen som eide den. Den va kvit ja men ble lakkert blå metallic. 1600 utveksling, så den gikk godt etter datidens målestokk.
Eg hadd også en Capri 1600 GT. Ha den på veien i 2 uke før en kompis kræsja den i plastfabrikksvengen. Det va surt...
Petter
Petter
Helgeland Motor Forum
Helgeland Motor Forum

Antall Innlegg : 720
Age : 57
Bosted : Sjona
Jobb/hobby : IT-konsulent/Alt med hjul
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Fre 27 Aug 2010, 07:22

Porschegutten skrev:
blazerteam skrev:
Porschegutten skrev:Bi nok litt 70-80 talls stuk ja, men ikkje blå velur og hvit skai. Hadde "laksetrapp" på den også en gang i tiden, men den er borte nu. Skal vurdere ny hvis jeg får tak i. Fargen blir mest sannsynlig den samme blå som den har idag med svart tak og panser. Vurderer også litt senking (1-1,5") sjøl om dette ikke var vanlig (skulle jo helst være hi-jackers bak) for 30 år siden. Felgene blir selvfølgelig 13", enten de Capri S felgene jeg har eller RS felger.

Stuket på åttitallet va jo så forskjellig..det gikk en Capri Mk1 her i byen,som kom fra mosjøen..ombygd tell 3 liter,å syns å husk den va kvit med svart tak når den kom hit..skjermbreddera og frontspoiler...7 eller 8 x13 minelitefelga,og 235x50 bf goodrich dekk...og laaav..va ikke alle 80 talls ungdomsbilan som hadd highjackers..

Du har helt rett, ikke alle hadde hi-jackers, heldigvis. Kjøregenskapene var vel dårlig nok som det va. Husker jo endel senkete biler også, spesielt Forder og Cal-lookere. En og annen amerikaner hadde jo også skjønt tegninga. Jeg er Harstadværing, og der var det veldig mye Datsun 160B i en periode tidlig på åttitallet. Der kunne en ofte finne selve ikonet på en 70-tallsbil. Hi-jackers, lakkerte innerskjærmer, mye ekstralys, plysjinteriør, sjalusier, osv. Hadde faktisk vært litt tøft å se en slik nu. Ekte retro.


Den Mk1 som du nevner måtte være kommet til Mo før jeg flytta til Mosjøen. Ikke hørt om den, men den hørtes jo tøff ut. Vet ikke om flere MK1 i Mosjøen idag, men på Mo er det vel et par stykker.

Herregud for en dårlig husk No . Går jo en MK1 til i Mosjøen, og det burde jeg jo huske siden jeg hadde den sjøl først Embarassed

Kjøpte denne Capri MKI -prosjekt DSC00090 og fikk med denne Capri MKI -prosjekt Delebilen pluss masse deler. Høgde delebilen og solgte videre den Capri'n etter et år. Tøff bil og i bedre stand enn den blåe, men ikke samme forholdet til den uansett. Skal dele skruelokale i vinter med denne og en MK3 + noen amcars. Bli bra miljø der. Smile
Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Ons 01 Sep 2010, 09:49

Bladde i gamle fotoalbum og fant disse fine bildene fra 80-tallet:
Sjekk den fine hockey-sveisen.
Capri MKI -prosjekt Oppussingp80-tallet
Kompistreff, Caprien med hvitt vinyltak.
Capri MKI -prosjekt Kompistreff
Ferdig nylakkert, glassfiberpanser, recaroseter og GTI spoiler Very Happy
Capri MKI -prosjekt Capri80tall
Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by pontchief Ons 01 Sep 2010, 14:09

Herlige nostalgi bilda Capri MKI -prosjekt Icon_cool
pontchief
pontchief
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8362
Age : 64
Bosted : Brønnøysund-Cranfills gap Texas
Registration date : 18.01.2008

http://spirit-of-america.biz/

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Tor 02 Sep 2010, 08:36

Fant et gammelt 80-tallsbilde til. Gir motivasjon til å få den tilbake på hjula.
Capri MKI -prosjekt Capriimalmbyen1987
Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by sigheri Tor 02 Sep 2010, 08:49

Morro med gamle bilder.

Vet at førstebilen min også er til salgs her i byen. Hadde vært morro å kjøpt den og spart den til senere:)
sigheri
sigheri
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1480
Age : 40
Bosted : Sandnessjøen
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Tor 02 Sep 2010, 09:01

sigheri skrev:Morro med gamle bilder.

Vet at førstebilen min også er til salgs her i byen. Hadde vært morro å kjøpt den og spart den til senere:)

Førstbilen var faktisk en Opel Rekord 2000 Berlina Coupe... fantastisk fin bil med fine linjer. Coupen ligna litt på BMW CSI som på den tiden var uoppnåelig. Opel'n ble solgt etter kun noen måneder pga militæret så jeg har ikke samme forholdet til den som til Capri'n. Har dessverre ingen bilder Sad .

Ka som va først bilen din da?
Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by sigheri Tor 02 Sep 2010, 09:06

Litt det samme her, den aller første hadde jeg bare noen få mnd. Men så kjøpte jeg med en 86 Laurel 2,4i sgl. En super bil jeg koste meg mye med.
sigheri
sigheri
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1480
Age : 40
Bosted : Sandnessjøen
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Porschegutten Tor 03 Feb 2011, 07:35

Hei igjen
Har starta nyåret med nytt pågangsmot, og innser at skal Caprien på veien før guttongen er 18 må det jobbes mer enn en gang i året. Embarassed

Vært i verkstedet et par kvelder å avdekket rust, men bedre enn fryktet. Selve A-stolpen har berget brukbart pga tectyl, men kanal og fremste del av dørken er kraftig angrepet. Har det meste av sveisedeler utenom dørkplate. Ser ut som det er like ille på førersiden også.
Capri MKI -prosjekt DSC01201

Capri MKI -prosjekt DSC01199

Capri MKI -prosjekt DSC01200

Noen som tar på seg en sveisejobb eller vet om noen som gjør for en relativ billig penge? Burde vært sandblåst litt også. Noen som har erfaring fra Sverige (Storumman) på slike jobber ?

Porschegutten
Porschegutten
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 50
Age : 58
Bosted : Mosjøen
Registration date : 18.08.2010

Til Toppen Go down

Capri MKI -prosjekt Empty Re: Capri MKI -prosjekt

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 1 av 2 1, 2  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet