Rod forstilling
4 posters
Side 1 av 1
Rod forstilling
Noen som kan ha eller veit om ei forstilling / bakstilling som egner seg til et rod prosjekt.... Ser for meg opel kadett b rally, opel gt... Eller lignende.... Bilen er liten og søt og jeg trenger smale akslinger..... Noen kjappe mål på bilen så dere får et lite inntrykk av han.... 1420 mm brei fra skjerm kant til skjerm kant og senter senter hjul e 1150mm... Må var litt robust, ikke noe 1,2l lakris snøre opplegg.... Og ikke minst noe som ser normalt ut og man kan kjør skjerm løst om noen år
mk1ben- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 724
Jobb/hobby : bilmekaniker
Registration date : 31.12.2008
Re: Rod forstilling
Har noe Opel greier som du såg
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Den forestillinga du har liggende får e dæ ikke bra med .... Har vært under asconan min fleir ein ein gang skal du tru......
mk1ben- Sjarkeier
Høres ut som du egentlig vil ha en droppa aksel..Corvette c4 bi jo førr brei,å ikke så mye å velg i ellers..ha jo og sett A Ford med volvo 240 fjærbein,å det såg bra ut med korte dempera..egenbygd vel å merke.
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
Ikke ei Volvo 100 serie eller Amazon forstilling ein gang og oppdriv noen steder
mk1ben- Sjarkeier
ring ranabilopphugging vet d vart levert en 144 for en stund siden,når jeg tenker meg om var det vel i høst men det er ikke sikkert den er pressa enda
fairlane- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 23
Registration date : 01.10.2013
Side 1 av 1