Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Nye Cooper Discoverer ms2 til salgs...

Go down

Nye Cooper Discoverer ms2 til salgs... Empty Nye Cooper Discoverer ms2 til salgs...

Poste by Trond-Diesel Søn 26 Jan 2014, 10:44

Har ett sett Cooper Discoverer ms2 265/70R 16"  (det nye mønsteret-retningsbestemt) med pigg på 16X8" felger som jeg skal selge.
Felgen er 8-bolt med boltsirkel på 170mm. Felgene er pent brukte, og dekkene er kjøpt nye i november og aldri montert på bil.
Disse ligger ute på Finn( FINN-kode: 46151378 ) for 10.000.- men hvis noen på forumet er interessert er det mulig med litt "Forumsrabatt"... pirat 

Jeg skal til Mo kommende uke og videre til Røros i uka etter, så hvis noen viser interesse innen tirsdag, kan jeg sa disse med sørover..
Jeg selger kun komplett siden jeg ikke kan bruke felgene selv.(feil boltsirkel).

Nye Cooper Discoverer ms2 til salgs... 2014-01-13-426
Dekkene er helt nye og felgene meget pent brukt. Det følger med helt nye navkopper.

Nye Cooper Discoverer ms2 til salgs... 2014-01-13-428

Nye Cooper Discoverer ms2 til salgs... 2014-01-13-427
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet