Toppdeksel SBC
2 posters
Side 1 av 1
Toppdeksel SBC
De 2, regn med det veivhusventilasjon som kommer ut av toppdekslan.På høyre sia går det inn på luftfilteret og på venstre sia går det inn i under kant av forgasseren. Det som e spørsmålet e. Kan man berre plugg dem eller ka e det som gjøres Hvesst man hiv på nye deksel e det jo mange som e uten. Har jo satt på anna luftfilter og e jo selvfølgelig ikke tilkobling på dem. Hadd egentlig tenkt å bruk de originale å berre plugg de men veit no ikke. Om det nån som har nå deksel liggan å sleng kan eg jo kjøp dem
vwfreak- Riskokar
- Antall Innlegg : 239
Jobb/hobby : Lærer/ Bil&MC
Registration date : 09.01.2008
Re: Toppdeksel SBC
vwfreak skrev:De 2, regn med det veivhusventilasjon som kommer ut av toppdekslan.På høyre sia går det inn på luftfilteret og på venstre sia går det inn i under kant av forgasseren. Det som e spørsmålet e. Kan man berre plugg dem eller ka e det som gjøres Hvesst man hiv på nye deksel e det jo mange som e uten. Har jo satt på anna luftfilter og e jo selvfølgelig ikke tilkobling på dem. Hadd egentlig tenkt å bruk de originale å berre plugg de men veit no ikke. Om det nån som har nå deksel liggan å sleng kan eg jo kjøp dem
Ha du vist biln å fått skilt?.Dem kan heng seg opp i at biln ikke e heilt original ved visning.Kobbel du ikke veivhusventilasjon på luftfilteret,får du oljedamp inn i biln.
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
Re: Toppdeksel SBC
Biln e ferdig godkjent, ska ikke inn meir, e berre å hent ut skilt på nyåret Hvesst eg berre plugg hølet på toppdekslet da så bi det vel bra. Det eg lurt på hva om motoren treng den oljedampen som kommer ut der. Går jo oljedamp inn 2 plass.
vwfreak- Riskokar
- Antall Innlegg : 239
Jobb/hobby : Lærer/ Bil&MC
Registration date : 09.01.2008
Side 1 av 1