Problem me E39
4 posters
Side 1 av 1
Problem me E39
Hepp..eg sku ta ut den venstre sensorn på bakakseln idag å gjør den rein pga den fuska.
probleme oppsto da den Jævla sensorn knakk...da slutta automatkassa å gir.speedometere dødd helt å eco målern.
det e no grei skuring..gir bere manuelt da..men eg får ny føler imorra..men kordan kan eg få ut den deln av sensorn som står igjen i hørle sitt??
Kan eg borr den ut elr? vest nån har nå goe tips eller kan kom på bilxtra imorra ettermidag å hjelp meg ha eg vert meget takknemli før det.
e helt avhengi av biln å vill gjerne ha det i ordn da
Mvh Daniel Edvardsen
probleme oppsto da den Jævla sensorn knakk...da slutta automatkassa å gir.speedometere dødd helt å eco målern.
det e no grei skuring..gir bere manuelt da..men eg får ny føler imorra..men kordan kan eg få ut den deln av sensorn som står igjen i hørle sitt??
Kan eg borr den ut elr? vest nån har nå goe tips eller kan kom på bilxtra imorra ettermidag å hjelp meg ha eg vert meget takknemli før det.
e helt avhengi av biln å vill gjerne ha det i ordn da
Mvh Daniel Edvardsen
da9el- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 965
Registration date : 22.02.2009
Re: Problem me E39
ska kom å hjelp deg
benni- Riskokar
- Antall Innlegg : 359
Jobb/hobby : mekaniker/handyman
Registration date : 13.04.2009
ja vest du ha gidda det ha det vert flott..
da9el- Sjarkeier
ska å mekk i mårra sjøl, så bi nu rett borti gata
benni- Riskokar
- Antall Innlegg : 359
Jobb/hobby : mekaniker/handyman
Registration date : 13.04.2009
jepps..regn me det bi rett etter arbei..klar vi å lir den ut rett vei e det jo fort gjort..vest ikke må eg vel av me brua å heile dritn å dask det ut fra innsia
da9el- Sjarkeier
Va yderst når du borr ut sensorn, kjem du borti hjullagere så kan du lætt skad d. D e hjullagere som e "motpartn" som sensorn send signal mot, så hves du skad d så risiker du ytterligere 1500 i dela å nån tima skruing..
Duppsko- Riskokar
- Antall Innlegg : 398
Jobb/hobby : Joda, enno så/ Motor+ Lyd&Bilde
Registration date : 26.01.2009
jepp..tenkt eg sku mål den nye sensorn å sett en teip på born så eg ikke går helt ijønna sensorn..e det grett å sprøyt litt smørning på stompen å håp att det sig litt imella?
da9el- Sjarkeier
jepp..ska bytt etter 4 på jobb
da9el- Sjarkeier
Hjulsensor bake e bytta..takker Eirik før hjelpa..
no e det berre varmevefta igjen..men nytt bakstøkke fra GS e på tur i postn..da bi det bra da
no e det berre varmevefta igjen..men nytt bakstøkke fra GS e på tur i postn..da bi det bra da
da9el- Sjarkeier
Side 1 av 1