BMW 320 Bilcross
4 posters
Side 1 av 1
BMW 320 Bilcross
Ja.. da sku eg og begynn me bilcross ilamme han MiniWikran tell sommern, og har no handla meg en BMW E30 320i, som han Martin Wikran eide en gang i tia. Fikk den idag, sammen me masse dela. Mesteparten e ribba, så ska vel begynn å jobb imårra:)
Fant ut at d va senkefjære bake, og antagelivis framme og, som du ser på forige bilde;)
Fikk med MASSE dela, en OMP 6-punkts stol, 4 17" alufelga, 2 orginale BMW felga..
Så ska eg begynn imårra og fiks meir, ska vel prøv og få færdi tell den 25. mai, så bi det kansje førsteløp i Brønnøysund
Fant ut at d va senkefjære bake, og antagelivis framme og, som du ser på forige bilde;)
Fikk med MASSE dela, en OMP 6-punkts stol, 4 17" alufelga, 2 orginale BMW felga..
Så ska eg begynn imårra og fiks meir, ska vel prøv og få færdi tell den 25. mai, så bi det kansje førsteløp i Brønnøysund
DanielLian- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 5
Registration date : 24.04.2012
Re: BMW 320 Bilcross
Ska du kjør med senka bil. Bi ikke det for lavt. Det e jo ikke akkurat asfalt heile veien rundt.
454 SS- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 795
Jobb/hobby : Uføretrygda/ alt me motor.
Registration date : 08.10.2008
Høg framme å senka bak e oppskrifta
wikranracing- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 615
Registration date : 02.04.2009
Ja, får håp du har rå ;D
Lian- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 56
Registration date : 31.12.2010
wikranracing skrev:Høg framme å senka bak e oppskrifta
jepp;) Må bære vent på han wikran ska kom heim.. ska konsentrer meg på d viktigste no, sia eg ska prøv å ha den ferdi om 3 uke, og e mest aleina..
UPDATE
Ribba taket, tatt ut beltan, fikk motorn tell å gå igår, va koseli:D
Har en defekt starter så vesst eg får tak i den idag, så bi den bytta:)
Så må eg bytt olja, oljefilter, har en radiatorslange som må byttes, og må skaff ett nytt batteri.
Biln ska klargjørest tell sveising av bur, som kansje bi gjort i helga vesst eg får tak i apperat..
DanielLian- Kørvjævel
Ja.. va og fikk meg en starter og nytt batteri idag, og fikk ut den gamle startern.. (tok meg ca 3 tima på grunn av nå bolta som ligg imellom karosserie og girkassa).. Imårra ska eg monter den eg har handla, og bytt olja/oljefilter. Ska og legg om/riv ut nå kabla inni biln og gjør klar t sveising av bur, front og bunnplata ettersom eg har fått tak i MIG å lån :p
DanielLian- Kørvjævel
Monterte den nye starteren idag :p så fikk eg no ikke start... Jørn fant seinere ut at eine kabeln som sto på orginalstartern ikke sku være på den her.. reiv av, starta me en gang:D
DanielLian- Kørvjævel
Sku nesten gått over å sjekka alle skruan i motorromme en dag, hehe. sku start opp idag og fløtt den, men den villa ikke.. jordinga va ikke skrudd skikkeli fast i karosserie
DanielLian- Kørvjævel
Side 1 av 1