Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

John Deer 1630m 4wd

Go down

John Deer 1630m 4wd Empty John Deer 1630m 4wd

Poste by PORSVW Tor 26 Jan 2012, 18:35

Selger mitt lille prosjekt grunnet att eg har lyst på noe annet. Traktorn har vart brukt te snørydding med fres i mange år, eg var nettopp nere i trøndelag o kjøpte komplett lasteapparat m. skuffe som nå er montert. Hytta manglet dører og bakluke, disse er nå 90 % ferdige (laget nye da brukte ikke går att få tak i). Kort og gott -Traktor med hytt, fres, kjettinger, lasteapparat, skuffe, meget gode bakdekk, (nesten nye) og ikke minst 4wd. Vill ha bud over 55", er ikke noen mva i tillegg på denne. Bruk en par uker med maling (følger med) o tlc så er dette en super maskin. Har en par som sagt att di ska ha den hvis eg skall selge så di har førtur på denne. Mvh Per
PORSVW
PORSVW
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 592
Registration date : 12.02.2008

Til Toppen Go down

John Deer 1630m 4wd Empty Re: John Deer 1630m 4wd

Poste by PORSVW Ons 05 Sep 2012, 17:33

Bumper denne, hadde egentlig bestemt meg før o beholde den, men idag kjøpte eg en liten hjullaster! O da må denne selges, treng ikke 2 maskina, prisen senker vi te 49" o første mann te mølla... Cool Legger me en bild på samme traktor, altså ikke min men samme modell.
John Deer 1630m 4wd John
PORSVW
PORSVW
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 592
Registration date : 12.02.2008

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics