Sylinder boring i rana?
3 posters
Side 1 av 1
Sylinder boring i rana?
E det noen i rana som driv me sånt?
Det er en rekke sekser som skal bores...
Det er en rekke sekser som skal bores...
lars_monsen- Svettlugg
- Antall Innlegg : 102
Registration date : 18.05.2009
Re: Sylinder boring i rana?
Dem borr en rekkesekser i Piteå,førr 2000 svenske,å kansje belligere..vest du ikke har en kjenning i bransjen her i byen som still opp å don....så trur eg ikke det e nå vits å prøv her.Cylmo i Bodø,kan vel muligens også ta sånne oppdrag..
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
blazerteam skrev:Dem borr en rekkesekser i Piteå,førr 2000 svenske,å kansje belligere..vest du ikke har en kjenning i bransjen her i byen som still opp å don....så trur eg ikke det e nå vits å prøv her.Cylmo i Bodø,kan vel muligens også ta sånne oppdrag..
kem e det som e i bransjen her i byen?
Finns det ikke noen på tomta som driv me sånt?
lars_monsen- Svettlugg
- Antall Innlegg : 102
Registration date : 18.05.2009
lars_monsen skrev:blazerteam skrev:Dem borr en rekkesekser i Piteå,førr 2000 svenske,å kansje belligere..vest du ikke har en kjenning i bransjen her i byen som still opp å don....så trur eg ikke det e nå vits å prøv her.Cylmo i Bodø,kan vel muligens også ta sånne oppdrag..
kem e det som e i bransjen her i byen?
Finns det ikke noen på tomta som driv me sånt?
Ranamek-Imtas-Miras-Bjørklund-MoMek...alle som har en fres,kan borr ei blokk..men du slit med å få det bellig,pga at det tar lang tid å still opp utstyret.I Sverige gjør dem det her kvær dag,å dem KAN det.Du må husk at blokka ska hones og...å sånt utstyr har ikke verkstedan i rana.50 Mil til Piteå...reng du dit,tar dem muligens å borr den mens du vent..så kan du ta den med deg heim igjenn samme dag.
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
quattro- Svettlugg
- Antall Innlegg : 154
Registration date : 04.01.2008
Side 1 av 1