Fredrik`s Smc Kasea 250
Side 1 av 1
Fredrik`s Smc Kasea 250
tenkte å legge ut litt om min smc 250 som jeg holder litt på med.
har montert BIG GUN effektanlegg
Større dyse
åpent luftfilter
6" spacerbolter bak og 4" framme
har tenkt å kjøpe 300cc sylinder kit og større forgasser, og muligens kvasskam samt få toppen portert masse
nye blinklys og baklys! baklys er byttet
det neste blir nye dekk, har lyst på breie alufelger med gate dekk, og skikkelige cross dekk, da disse som står på er noe drit!
når jeg kjørte hjem etter å ha henta den.
dattra mi elsker å kjøre lamme meg på tur
min sønn er ofte med i verkstede for å hjelpe meg å skru på atv`n eller noen av bilene mine
fått rydda i vekrstede i dag. vart najst nå!
fått gjort litt i dag på atv`n i dag
og til slutt måtte vi leke litt med bmw`en til martin wikran
eg å sønn min fått inn motorn, og fått på svengarmen bak. har lakkert nå småtteri som ska monterest i mårra. nån timers jobb i morgen så er den ferdig montert:D
så kjøpte jeg disse i går for 500kr, men har ikke peiling hva jeg skal bruke dem i
no bynn det å lign en atv igjen:P
har montert BIG GUN effektanlegg
Større dyse
åpent luftfilter
6" spacerbolter bak og 4" framme
har tenkt å kjøpe 300cc sylinder kit og større forgasser, og muligens kvasskam samt få toppen portert masse
nye blinklys og baklys! baklys er byttet
det neste blir nye dekk, har lyst på breie alufelger med gate dekk, og skikkelige cross dekk, da disse som står på er noe drit!
når jeg kjørte hjem etter å ha henta den.
dattra mi elsker å kjøre lamme meg på tur
min sønn er ofte med i verkstede for å hjelpe meg å skru på atv`n eller noen av bilene mine
fått rydda i vekrstede i dag. vart najst nå!
fått gjort litt i dag på atv`n i dag
og til slutt måtte vi leke litt med bmw`en til martin wikran
eg å sønn min fått inn motorn, og fått på svengarmen bak. har lakkert nå småtteri som ska monterest i mårra. nån timers jobb i morgen så er den ferdig montert:D
så kjøpte jeg disse i går for 500kr, men har ikke peiling hva jeg skal bruke dem i
no bynn det å lign en atv igjen:P
Skimmy- Riskokar
- Antall Innlegg : 323
Registration date : 21.10.2008
Side 1 av 1