Hvor kan man få tak i bremsdeler til en 76 Datsun 100A?
3 posters
Side 1 av 1
Hvor kan man få tak i bremsdeler til en 76 Datsun 100A?
Har en kjenning som har en 1976 Datsun 100A og trenger alt nytt i bremser til den , noen som har deler liggende eller vet hvor man kan få kjøpt??
Re: Hvor kan man få tak i bremsdeler til en 76 Datsun 100A?
Dela får han sekkert tak i hos http://www.datsunpmcregisteret.no om han meld seg inn som medlem der (kun et par hundrelappa i kontigent trur eg).
Dem har det meste av dela til gamle Datsun, også til 100A vil eg tru. Men hvis ikke så e det nok helt sekkert nån der som veit kor hænn man får dela tell 100Aen...
Korsen stand e biln i ellers da? Bilda?
En 100A jo ikke akkurat nå kverdagssyn etter veian lengre. Bestandig artig med gamle Datsun...
Edit: Fant jo bilde i abumtråden din etterpå. Biln såg jo ikke direkte strøken ut, men det e jo langt fra nå umulig prosjekt.
Dem har det meste av dela til gamle Datsun, også til 100A vil eg tru. Men hvis ikke så e det nok helt sekkert nån der som veit kor hænn man får dela tell 100Aen...
En 100A jo ikke akkurat nå kverdagssyn etter veian lengre. Bestandig artig med gamle Datsun...
Edit: Fant jo bilde i abumtråden din etterpå. Biln såg jo ikke direkte strøken ut, men det e jo langt fra nå umulig prosjekt.
3.0E SGX- Riskokar
- Antall Innlegg : 369
Registration date : 31.01.2008
3.0E SGX skrev:Dela får han sekkert tak i hos http://www.datsunpmcregisteret.no om han meld seg inn som medlem der (kun et par hundrelappa i kontigent trur eg).
Takker, ska tipse han om det
Her er bilen.
Trur jeg har 4 stk bremsklosser til en slik en.
Runner- Moderator
- Antall Innlegg : 3591
Jobb/hobby : motor
Registration date : 03.01.2008
Runner skrev:Trur jeg har 4 stk bremsklosser til en slik en.
Kjempegreier, ska tips han
Side 1 av 1