tilhenger ønskes kjøpt!
3 posters
Side 1 av 1
tilhenger ønskes kjøpt!
skap, kapell eller hestehenger ønskes kjøpt. Alt av interesse men bør va brukbar. småfix kan gå bra.
max 1500kg totalvekt.
max 1500kg totalvekt.
R-Sport- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 14
Registration date : 12.01.2010
Re: tilhenger ønskes kjøpt!
ca 7 kubikk og oppåver, høyde lengde og bredde e kje så nøye. ska kjøre flyttelass. Har du en?
R-Sport- Kørvjævel
Har en liten boggihenger, med kapell, og skrutipp, den er ikke lang, ca 3 meter innvendig, lavt kapell, du får ikke inn så mye der. merker er BK, kjøpte den i fjor.
///M-Power skrev:Har en liten boggihenger, med kapell, og skrutipp, den er ikke lang, ca 3 meter innvendig, lavt kapell, du får ikke inn så mye der. merket er BK, kjøpte den i fjor.
Den heter 2720 BK -HENGEREN, Type PL1425B, Totalvekt 1400 kg, innvendig mål, 247cm lengde, 145 bredde., Høyde er jeg usikker på, må minst være 100 cm, den kan påbygges med høyere karmer (må kjøpes) og da blir den mye høyere hvis ønskelig. Jeg tror det er omreg avgift på denne, men vet ikke hvor mye.
ok, kjøpt du den ny i fjord så d e en 2010 modell? den e jo kanskje grei nok. ca pris ha du tenkt på?
R-Sport- Kørvjævel
Du må kom å se på den, så blir vi sikkert enige. Betalte kr 23.900 på kampanjepris, men det blir langt unna den prisen. Mulig det er kostbar omreg på den, og det kan jeg ta hensyn til. Grunnen for at jeg vil selge den, er fordi jeg har 3 hengere, og har kun bruk for to.
Omreg e ca 7500,- på en 2010 modell vess egenvekta e over 350kg!
Norge <3
Norge <3
rvmossi- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 539
Registration date : 15.03.2009
JA! Hurra for Norge!
Fortsett å stem rødt, så sitter vi til slutt med matkuponger.
Fortsett å stem rødt, så sitter vi til slutt med matkuponger.
ja e stemme før sverige istan. men e får prøv å kom e se på hengern iløpet av neste uke om det e mulig?
R-Sport- Kørvjævel
R-Sport skrev:ja e stemme før sverige istan. men e får prøv å kom e se på hengern iløpet av neste uke om det e mulig?
Ja det skulle vel være mulig, jeg bor på Selfors, hvor holder du hus?
på storforshei. e tar kontakt iløpet av neste uke så avtale vi nermere da, må få ihop motorn t biln før e kan ut å kjør.
R-Sport- Kørvjævel
Side 1 av 1