Cherokee 95
4 posters
Side 1 av 1
Cherokee 95
No ha eg tell glede før nån å tell iritasjon før andre konvertert tell amerikansk
E d nån såm har erfaring me cherokee 95mod så tar eg imot tipa å triks, da tenk eg på svakheita, ka må eg føl extra me på å kansje nåkka tellåme e bra!?
E d nån såm har erfaring me cherokee 95mod så tar eg imot tipa å triks, da tenk eg på svakheita, ka må eg føl extra me på å kansje nåkka tellåme e bra!?
Re: Cherokee 95
Gratulerer med ny bil.
Hvilken motor/gir?
Hvilken motor/gir?
sigheri- Makalaus
- Antall Innlegg : 1480
Registration date : 03.01.2008
Ok, pass på ulyd fra registerkjede.
Ellers går det litt styredeler, men er billige deler og greit å bytte:)
Ellers går det litt styredeler, men er billige deler og greit å bytte:)
sigheri- Makalaus
ok, e d ikke tannhjulsregister?
har hørt at d va et problem at bakbremsen låst seg, men veijt ikke om d va denne mod,
har hørt at d va et problem at bakbremsen låst seg, men veijt ikke om d va denne mod,
Hmm, er det ikke samme motor som voyager, caravan osv? Er iallefall kjede på dem.
Stemmer det, må ikke justeres for stramt til.
Stemmer det, må ikke justeres for stramt til.
sigheri- Makalaus
cherokee har register drev.stor slitasje på ventilmekanismen på disse og topper/toppakninger.
mr.mopar- Riskokar
- Antall Innlegg : 293
Registration date : 02.01.2008
ok! jeller d uansett korsjn deijn bi behanla, har og hørt at toppan e svak, men vess du tar deg tia tell å la deijn gå seg litt varm før kjøring sku d gå greijt
dette lover bra, første feiln ha dokka opp etter 6 dage. tak lyse vill ikke slåkk, så eg ha pella ut pæren så eg ikke bi fri før strøm. e d førrestn nån såm veit om eij nettsia såm har stort utvald av jeep dela
mr.mopar- Riskokar
- Antall Innlegg : 293
Registration date : 02.01.2008
Problem nr 2 etter 120mil , eijne støtstanga hoppa av. byjn å an brye me americanske kjøretøy. men flaksa va at d va unner oppstart deijn hoppa av, så eg fikk stoppa biln tvert så ingen større skader sjedd. så eg skrudd bære opp deksele å veppa deijn på plass, vakke bøyd eller nokka så deijn starta like fint. fylt på litt ekstra olja ifall d e d såm jør att ikke løffteran jør jobben såm dæm ska.
får se kor længe d hyr
får se kor længe d hyr
Ikke skyld på Amerikaneran når dæ jeld den der motorn... Den e vel italiensk eller fransk?
Men uansett kjedele å plages...
Men uansett kjedele å plages...
sigheri- Makalaus
Må jo ha nån å syjl på, e vell bære amerikaneran såm fijnn på å sett en båt motor i en bil? men d e jo synn førr eg syns no biln e jævla tøff skapelse. alternative e jo å sett i bensinmotorn såm sluk meijr bensin eijn 115hk påhengsmotorn min fra 90 talle.
crucifix skrev:Problem nr 2 etter 120mil , eijne støtstanga hoppa av. byjn å an brye me americanske kjøretøy. men flaksa va at d va unner oppstart deijn hoppa av, så eg fikk stoppa biln tvert så ingen større skader sjedd. så eg skrudd bære opp deksele å veppa deijn på plass, vakke bøyd eller nokka så deijn starta like fint. fylt på litt ekstra olja ifall d e d såm jør att ikke løffteran jør jobben såm dæm ska.
får se kor længe d hyr
Å d hyr enda.
kaijn verk såm han e veldi nøye me at d e nøyakti på streken me olja. antageli vess d e litt under oljenivåen så sig løfteran ned når deijn ha stådd litt åsså vekk støtstanga av. snakka med folk såm seij d e kunn unner oppstart d sjer. tydeli et kjent problem ja.
men vi får no se om teorien min stem.
crucifix skrev:dette lover bra, første feiln ha dokka opp etter 6 dage. tak lyse vill ikke slåkk, så eg ha pella ut pæren så eg ikke bi fri før strøm. e d førrestn nån såm veit om eij nettsia såm har stort utvald av jeep dela
HEHE. eg må trekk telbake en americansk feil, etter en del feilsøking å utbytting av dørbrytera vis d seg at d e en norsk feil. å d går ut på at eg ikke ha lært meg å bruk biln, d vis seg næmligen at d går ann å slå av å på tak lyse på hoved lysbrytern.
Etter snart ett år bruk ha bære støtsengern hoppa av 3 gang, men eg trur å meijn å håp eg ha føinne løsninga. Skrudd av EGR-Ventil å slængt deijn mettfjors, kjørt på me Motor Flush i olja. så no har eg fult olje trøkk å foreløbi ingen problem.
Punkt sammen
Lynvinge- Makalaus
- Antall Innlegg : 1184
Jobb/hobby : Rana Gruber
Registration date : 17.12.2008
faijn en plugg på brødrene dahl såm passa i utake på exsosn, så laga eg eij plata me pakning før å tett inntake på insugs manifoiln, åsså plugga tett vakum styringa. trur eg fikk en 5HK meijr åg. tut å kjør
Similar topics
» Cherokee deler
» Felger Jeep Cherokee
» Hevesett jeep cherokee
» 93 mod jeep cherokee 2.1 td selges i deler.
» Felger Jeep Cherokee
» Hevesett jeep cherokee
» 93 mod jeep cherokee 2.1 td selges i deler.
Side 1 av 1