Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges!

2 posters

Go down

Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges! Empty Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges!

Poste by Lian Man 03 Jan 2011, 16:48

Hei :-) Skal selge tzren min med tungt hjerte, pga overgang tilbil til sommeren og bruk av atv på vinter som trenger litt kjærlighet.

Yamaha TZR 2004 mod.
LC motor på 50 ccm.
20000 km.

Det som er gjort med denne er :
-Kjøpt spesiallagde kåper fra nederland.
-Lakkert rød og hvit
-Nytt stempel
-Nytt nålelager
-Ny kryssbolt
-Nye stempelringer
-Ny trim clutch
-Drevdeksel foran
-Montert vindskjerm

Det som skal monteres :
-Nytt framdekk (har nytt, men ikke montert)
-Rimtape (halveis montert, montert bak, men ikke foran, det gjøres når jeg har fått montert dekket)
-Tankpad

Står nå på uplombert org eksos og 12-46(org er 12-48) får rundt 80 km/t på strekka.

Litt historie om sykkelen :
Jeg stolte godt på bestekompisen min så jeg lånte bort tzr'n til han, men da hadde han hatt alt for stor fart over en fartshomp og veltet. han hadde KNUST tzr, alle kåpene hang bare på 2-3 skruver. han satt da tzr'n utenfor skolen å gikk til byen UTEN Å SI I FRA! Han hadde hengt hjelmen på styret med nøkkelen i hjelmen! Han viste hvor mye jeg elsket sykkelen min ennå så gikk han til byen å satt seg, så såg jeg tzr'n utenfor skolen så jeg gikk for og se etter han å fant han ingen steder, ringte han flere ganger hvor han ikke tok tlf. ringte dama hans til slutt å hun sa at han satt på en ungdommskafe i byen. Vi tok den på forsikringen, fikk også vite at den ikke var rammeskeiv når den var på takst og jeg brukte alle pengene mine på tzr'n. Da endte mopeden min opp med spesiallagde kåper fra nederland som ble lakkert rødt og hvitt. Sykkelen er godt langt mest pga forrige eier hadde den i 2 år å kjørte 13,5 km til skolen og 13,5 km tilbake hver skoledag! Gått 20000 km. Er

Har bud på 16000 så bare å kom med bud. Det er ganske skjeldne kåper er vist 2 i norge nå, men denne var den første i norge og den 4 i verden. er ganske fornøyd med denne sykkelen, er KJEMPE god å kjøre, føles som en drøm å kjøre rett og slett!

Kan nåes på mobil nr 97129919!

Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges! IMG_3051Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges! IMG_3069Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges! IMG_3041Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges! IMG_3043

Sist endret av Lian den Ons 23 Mar 2011, 09:13, endret 1 gang

Lian
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 56
Registration date : 31.12.2010

Til Toppen Go down

Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges! Empty Re: Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges!

Poste by Lian Tor 03 Feb 2011, 11:31

ingen interiserte ? Sad

Lian
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 56
Registration date : 31.12.2010

Til Toppen Go down

Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges! Empty Re: Yamaha TZR 50 med spesial lagde kåper! Selges!

Poste by fjoha Tir 22 Mar 2011, 10:03

legg ut på finn.no så ska du sje at det blir mer interesse i den Wink

fjoha
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 1
Registration date : 22.03.2011

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics