Sveising
+7
Tojo
911
orog
crucifix
RR-CLASSIC
honkytonkman
mk1
11 posters
Side 2 av 2
Side 2 av 2 • 1, 2
Re: Sveising
Eg sku jo ha vøre på på quale å hørt! keffør ha du ikke sagt det før
mk1- Svettlugg
- Antall Innlegg : 158
Registration date : 03.01.2008
racingjentan skrev:Det e for at de tydligvis har glemt bort hva en vinkelsliper e for noe...så e det mange som tror dem kan sveis....å få som e flink... spørs jo ke sveisen skal va henne....da...e den under bilen...e det jo ikke så nøye....å ikke hvis det e en bilcrossbil.....e litt på det stadiet enda eg....men i år skal eg prøv meg å rustsveising...som sagt...eg har verdsens beste lærer
Han Roger e en slaggkoker
mk1- Svettlugg
Anngående Quale,det e ikke all info mann sprer, greit å sett å hummer og veta
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Sant nok men han V6 burde jo va litt frampå,har han ikke provisjon???911 skrev:Anngående Quale,det e ikke all info mann sprer, greit å sett å hummer og veta
mk1- Svettlugg
mk1 skrev:racingjentan skrev:Det e for at de tydligvis har glemt bort hva en vinkelsliper e for noe...så e det mange som tror dem kan sveis....å få som e flink... spørs jo ke sveisen skal va henne....da...e den under bilen...e det jo ikke så nøye....å ikke hvis det e en bilcrossbil.....e litt på det stadiet enda eg....men i år skal eg prøv meg å rustsveising...som sagt...eg har verdsens beste lærer
Han Roger e en slaggkoker
Å ja....ke du har å skryt av da....
racingjentan- fæsja
- Antall Innlegg : 498
Jobb/hobby : frisør/Bilcross
Registration date : 10.04.2008
eg mein vi betalt bare 700 for å få 20 liters flaska fylt på tess men d kan hende vi fikk rabatt... men no e vi sponsa med flaska å gass911 skrev:Appropo gass prisa......kost vestnokk det samme å fyll ei lita som ei kjempestor flaska, Quale skaff 20 liters flaske te under 3000,- dem kost 900,- å fyll Kunsten e å ha mye slipskive
skrotHaug- Riskokar
- Antall Innlegg : 230
Jobb/hobby : bila
Registration date : 11.03.2008
Kann nok vær endel prisvariasjona, dem tar samme betaling for gassfyllingen uansett kor stor flaska man har
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Side 2 av 2 • 1, 2
Side 2 av 2