Etterlysning - Gearkasse - Rana Gruber - Etterlysning !!!
+4
Ove Jonny
Runner
need4speed
sdkfz2
8 posters
Side 1 av 1
Etterlysning - Gearkasse - Rana Gruber - Etterlysning !!!
Viktig etterlysning:
Jeg er i gang med å restaurere en Hanomag terrengbil med 4-hjulssving fra andre verdenskrig og har i den forbindelse en særdeles viktig etterlysning å komme med!!! Håper noen kan hjelpe med tips. Her er saken:
Bilens understell har i flere år stått "parkert" på Rana Grubers område på Storforshei (se bilde). I løpet av tiden ramma har stått der oppe har noen vært å plukket av gearkassen fra understellet. Dette er utrolig kipt, da bilen er produsert i bare 54 eksemplarer og er en særdeles sjelden bil fra krigen, og deler til denne er omtrent umulig å finne.
Jeg tipper at noen har plukket av kassen i god tro på at ramma var forlatt der oppe og at ingen trengte delene. Sikkert som formål å bygge seg noe artig med gearkassen.
NB: Jeg er IKKE ute etter å finne ut hvem som tok kassen, det betyr faktisk INGENTING, det viktigste er at jeg får kassen tilbake. Som sagt regner jeg med vedkommede tok kassen i god tro. Det er ingen risiko forbundet med å levere kassen tilbake til meg
Tips eller kasse mottas på tlf 90651410.
Jeg er i gang med å restaurere en Hanomag terrengbil med 4-hjulssving fra andre verdenskrig og har i den forbindelse en særdeles viktig etterlysning å komme med!!! Håper noen kan hjelpe med tips. Her er saken:
Bilens understell har i flere år stått "parkert" på Rana Grubers område på Storforshei (se bilde). I løpet av tiden ramma har stått der oppe har noen vært å plukket av gearkassen fra understellet. Dette er utrolig kipt, da bilen er produsert i bare 54 eksemplarer og er en særdeles sjelden bil fra krigen, og deler til denne er omtrent umulig å finne.
Jeg tipper at noen har plukket av kassen i god tro på at ramma var forlatt der oppe og at ingen trengte delene. Sikkert som formål å bygge seg noe artig med gearkassen.
NB: Jeg er IKKE ute etter å finne ut hvem som tok kassen, det betyr faktisk INGENTING, det viktigste er at jeg får kassen tilbake. Som sagt regner jeg med vedkommede tok kassen i god tro. Det er ingen risiko forbundet med å levere kassen tilbake til meg
Tips eller kasse mottas på tlf 90651410.
sdkfz2- Svettlugg
- Antall Innlegg : 152
Registration date : 29.02.2008
Re: Etterlysning - Gearkasse - Rana Gruber - Etterlysning !!!
HURRA!! Gearkassen dukket opp i forrige uke, godt tatt vare på i en garasje ved Storforshei
Gearkassejakten er således herved avsluttet
Gearkassejakten er således herved avsluttet
sdkfz2- Svettlugg
- Antall Innlegg : 152
Registration date : 29.02.2008
fantastisk var sikker på den var forlatt landet
need4speed- Konge
- Antall Innlegg : 3732
Jobb/hobby : motorsport
Registration date : 02.04.2008
Artig at du fant den Benni.
Runner- Moderator
- Antall Innlegg : 3591
Jobb/hobby : motor
Registration date : 03.01.2008
Utrolig hva man finner !
Ove Jonny- Makalaus
- Antall Innlegg : 1240
Jobb/hobby : medlem av B.O.L.T
Registration date : 21.01.2008
Mått jo va nån fra heia som tok vare på nåkka fra ei rustat ramme. Utruli det ikke va eg egentli
Lynvinge- Makalaus
- Antall Innlegg : 1184
Jobb/hobby : Rana Gruber
Registration date : 17.12.2008
E berre lækkert . Det årna seg bestandig før snille gutta veit du .
RR-CLASSIC- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 759
Jobb/hobby : Elektriker-British bikes/cars
Registration date : 28.01.2008
Dæ e jo kjæmpe bra, ikke akkurat nå main finn høgger'n.
Side 1 av 1