MIG sveiseapparat
5 posters
Side 1 av 1
MIG sveiseapparat
Eg tenkt eg sku prøv å sveis litt på SLC'en, nån som har et mig-apparat tel overs? Av "grei" kvalitet tel å sveis karosseriplater. PM, post eller SMS (90675744).
sjursen- Svettlugg
- Antall Innlegg : 151
Jobb/hobby : Grafisk designer / MB
Registration date : 21.05.2009
Re: MIG sveiseapparat
har ett lite lincon mig apparat som ikke bi brukt ,e vell sånn ca 3 år gammelt,står rørtrå i mæn har vanli trå t d åg.flaska har eg ikke.ha bære brukt d nån få ganga.
skumlenisn- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 6
Jobb/hobby : operatør ,lik å få teng t å gå forter.
Registration date : 13.05.2010
Ok. Eg kjøpt meg apparat i forgårs. Så takk, men treng ikke lenger.. .
sjursen- Svettlugg
Stilig - for ca. tre år siden investerte jeg i apparat. Utrolig deilig å få bort rusten, selv om det tok sin tid
Hvilket apparat kjøpte du?
Hvilket apparat kjøpte du?
Kjøpt et ESAB apparat. 141C. Sats på at ESAB sine småapparat er av god kvalitet sånn som de store. Kjøpt også gass (lita flaska) og 0,6 tråd. Eg e nesten helt nybegynner på sveising så håp det e kraftig nok og blir bra tel karosseri-rep.
sjursen- Svettlugg
skumlenisn skrev:har ett lite lincon mig apparat som ikke bi brukt ,e vell sånn ca 3 år gammelt,står rørtrå i mæn har vanli trå t d åg.flaska har eg ikke.ha bære brukt d nån få ganga.
Ska ha før det?
sigheri- Makalaus
- Antall Innlegg : 1480
Registration date : 03.01.2008
sjursen skrev:Kjøpt et ESAB apparat. 141C. Sats på at ESAB sine småapparat er av god kvalitet sånn som de store. Kjøpt også gass (lita flaska) og 0,6 tråd. Eg e nesten helt nybegynner på sveising så håp det e kraftig nok og blir bra tel karosseri-rep.
Jeg kjøpt meg et Telwin 180/2 30-140A som jeg er svært fornøyd med. ESAB er et kjent og godt merke så du har nok gjort et godt kjøp. Har brukt 0,6 tråd og lært meg dette. Man kan sveise svært tynne plater og faktisk ganske tykt stål med den tråden. Jeg valgte å leie stor flaske og den er enda ikke tom etter 3 år
Eg og han Håvar har et Esab-apparat. Og det e sekkert bra. ( vi kjøpt det før 5 år sian men vi har ikke brukt det enda )
Ove Jonny- Makalaus
- Antall Innlegg : 1240
Jobb/hobby : medlem av B.O.L.T
Registration date : 21.01.2008
Side 1 av 1