Suzuki Gsxr 750
+14
ragnarn
G503
kak
Skimmy
need4speed
oldsrodder
pontchief
Runner
Trond-Diesel
crucifix
Linder
blazerteam
RR-CLASSIC
911
18 posters
Side 3 av 4
Side 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Suzuki Gsxr 750
Nei trur eg må ha slanka meg førr eg syns det fjæra dårlig...
G503- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 561
Registration date : 27.03.2008
kak skrev:Når ska vi "R-gutta" ut å testkjør?
I helga tenker jeg
Når ska vi "R-gutta" ut å testkjør?
Hilsen K.Rossi!
G503- Oppstanasi
Kansje e ska hiv me me. E har no den her standan som ikke akkurat bi brukt hver dag
Fleetliner- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 875
Registration date : 03.04.2008
Ja keffør ikke, som eg skreiv i et eget innlegg, så e det en som har meldt avbud, så det e en ledig plass.
Turen koster ca. 9000,- inkl alle ferger og hotell for hele turen. Vi reis fra Mo etter jobb onsdag 25/8 og kjør tell Trondheim. Neste dag kjør vi tel Tønsberg.
Ferge fra Larvik til Hirtshals fredag kl. 0800. Tilbake i Larvik tirsdag 7/9 kl. 02.00 på natta. Bi vel ei overnatting på turen heim så det går i prinsippet 2 uker.
20 entusiaster tar turen, alt er tilrettelagt, bærre lækkert. For de som kjører motorsykkel og aldri har vært på Isle og Man er det litt av en opplevelse å se fram til. 1 uke med småturer på øya, sjå racing om dagen og drikk øl og prat skjit om kvelden. Var der for 4 år siden og bestemte meg tvert for å komme tilbake så snart anledningen bydde seg. Det er en av de få plasser i verden det er lov å gasse litt om man vil. Banen er 6 mil lang og går på offentlig vei. Tirsdag og torsdag er det ikke race og da er det fritt fram å kjøre løpstraseen, ca 4 mil av traseen har fri fart. De har bare 2 fartsgrenser på øya og de gjelder i tettbebygd strøk, 30mph og 50 mph, utenfor tettbebygd strøk er det fri fart. Ca 10.000 motorsyklister tar turen til Manx Grand Prix. Når Isle of Man TT går i juni er 40.000 som kommer og da er det kø for å komme inn på pubene etc. Manx GP er mye mer avslappet og trivelig.
Ta kontakt snarest på 99561911 om du er seriøst interessert.
Turen koster ca. 9000,- inkl alle ferger og hotell for hele turen. Vi reis fra Mo etter jobb onsdag 25/8 og kjør tell Trondheim. Neste dag kjør vi tel Tønsberg.
Ferge fra Larvik til Hirtshals fredag kl. 0800. Tilbake i Larvik tirsdag 7/9 kl. 02.00 på natta. Bi vel ei overnatting på turen heim så det går i prinsippet 2 uker.
20 entusiaster tar turen, alt er tilrettelagt, bærre lækkert. For de som kjører motorsykkel og aldri har vært på Isle og Man er det litt av en opplevelse å se fram til. 1 uke med småturer på øya, sjå racing om dagen og drikk øl og prat skjit om kvelden. Var der for 4 år siden og bestemte meg tvert for å komme tilbake så snart anledningen bydde seg. Det er en av de få plasser i verden det er lov å gasse litt om man vil. Banen er 6 mil lang og går på offentlig vei. Tirsdag og torsdag er det ikke race og da er det fritt fram å kjøre løpstraseen, ca 4 mil av traseen har fri fart. De har bare 2 fartsgrenser på øya og de gjelder i tettbebygd strøk, 30mph og 50 mph, utenfor tettbebygd strøk er det fri fart. Ca 10.000 motorsyklister tar turen til Manx Grand Prix. Når Isle of Man TT går i juni er 40.000 som kommer og da er det kø for å komme inn på pubene etc. Manx GP er mye mer avslappet og trivelig.
G503- Oppstanasi
Nyinnkjøpt tankveske fra Jula og sidevesker fra Biltema. Tror nesten jeg får for mye plass....
G503- Oppstanasi
Det dær høres ut som en kjæmpetur !
Ove Jonny- Makalaus
- Antall Innlegg : 1240
Jobb/hobby : medlem av B.O.L.T
Registration date : 21.01.2008
Får nok desverre ikke det der tell, men hadde nok vært en konge tur. Dokk får kos dokk og ta masse bilder..G503 skrev:Ja keffør ikke, som eg skreiv i et eget innlegg, så e det en som har meldt avbud, så det e en ledig plass.
Fleetliner- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 875
Registration date : 03.04.2008
Ser ut som du tar all bagasjen da
Bi ikke tatt ett eineste bildet på turen
Bi ikke tatt ett eineste bildet på turen
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Driv å leit etter speil på min R, må være av typen som skrues på kåpa ala bilspeil men små, nån som veit a el har
911- Moderator
Kjell Arne da va skiltan heinta e du klar?
G503- Oppstanasi
911 skrev:Driv å leit etter speil på min R, må være av typen som skrues på kåpa ala bilspeil men små, nån som veit a el har
www.cmsnl.com er vel eneste sikre kilden, koster 23 euro pr stk (knapt kr 366,- for begge to)
Men du ska vel ha det gratis....
G503- Oppstanasi
Ja selfølgelig neida crash & burn har til feks Derbi gpr 50 søte, fine
911- Moderator
En liten testtur i dag tel grensa førr å kjøp snus
Team R e på gang igjen...
G503- Oppstanasi
Heftige gutter
911- Moderator
En liten motorsykkeltur i lamme han 911 tel Tonnes i dag.
En djævelsk hump på kystriksveien klart å knekk lenkearmen på støtdemperen bak.
Vart å lur seg heim med lowrideren...
Gjevt at han 911 hadd en ekstra ligganes
En djævelsk hump på kystriksveien klart å knekk lenkearmen på støtdemperen bak.
Vart å lur seg heim med lowrideren...
Gjevt at han 911 hadd en ekstra ligganes
G503- Oppstanasi
Bedre at det skjedd no enn på tur tel Isle of man...
Ove Jonny- Makalaus
- Antall Innlegg : 1240
Jobb/hobby : medlem av B.O.L.T
Registration date : 21.01.2008
Nemlig!
Hølet i lenkearmen va ovalt, så eg fikk sveisa i førr ei stund sia.
Mulig at aluminiumen ikke likt å bi sveisa på og dermed knakk. Noe ska det seies at eg hadd påsitter og det va et skikkelig høl i veien.
Men det derfør man no har kjørt 40 mil testkjøring, så man slepp å plages langt heimanfra.
Hølet i lenkearmen va ovalt, så eg fikk sveisa i førr ei stund sia.
Mulig at aluminiumen ikke likt å bi sveisa på og dermed knakk. Noe ska det seies at eg hadd påsitter og det va et skikkelig høl i veien.
Men det derfør man no har kjørt 40 mil testkjøring, så man slepp å plages langt heimanfra.
G503- Oppstanasi
Bra det ikke e bere eg som bi glad når eg finn feil på kjøretøyan
Linder- Makalaus
- Antall Innlegg : 1647
Registration date : 31.08.2008
Høl i veien utover te Tonnes?
No tulla du fælt.
No tulla du fælt.
ragnarn- Makalaus
- Antall Innlegg : 1064
Jobb/hobby : Strøm/bil, båt jakt og friluft
Registration date : 14.03.2008
Hold på å gjør ferdig lakkeringa som det ikke vart tid tel i fjor før vi for tel Isle of Man
Mye arbeid å maskere
Ska legg på lys blå tapestripe og dekaler før det bi klarlakk på toppen.
Bunndelen av kåpa ska også få en mørkere blåfarge.
Mye arbeid å maskere
Ska legg på lys blå tapestripe og dekaler før det bi klarlakk på toppen.
Bunndelen av kåpa ska også få en mørkere blåfarge.
G503- Oppstanasi
Ha skjært tel folie og begynt å legg på striper
Har lagt på mørk blå på underkåpe
G503- Oppstanasi
Vart jo fint det der.. .Folie?..Vanlig folie?
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
Vanlig folie ja...
Fant ei trelist på lokalet og brukte som linjal og tapetkniven fra Jula, gikk helt greit når man brukte såpass makt at det skar i gjennom på et kutt.
Fant ei trelist på lokalet og brukte som linjal og tapetkniven fra Jula, gikk helt greit når man brukte såpass makt at det skar i gjennom på et kutt.
G503- Oppstanasi
Side 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Side 3 av 4