Opel motorsykel tilsalgs!
5 posters
Side 1 av 1
Opel motorsykel tilsalgs!
En skjelden sak, Opel Motoclub 500S er tilsalgs i Stjørdal. Desverre milevis unna mine tilganger, og sidevogna er på galsiden også. Prisforlangende er på Euro: 24.500,- Sykelen står avertert tilsalgs på mobile.de for de som vil se annonsen.
bluesmoke- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 19
Registration date : 03.05.2009
Re: Opel motorsykel tilsalgs!
e det denn sykkeln som ha vært ommtalt i ett eller anna blad ? da had den røde dekk merkeli med tysk sykkel og sidevogn på venstre sia kan kansje va ei engelsk vogn
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Det skal hvistnok være ei tsjekkisk produsert vogn. En kunne sikkert få den laget valgfritt til begge sider. Her er linken til annonsen:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=123880419&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1400&makeModelVariant1.modelDescription=opel&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
(vannvittig så lang den linken blei)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=123880419&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1400&makeModelVariant1.modelDescription=opel&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
(vannvittig så lang den linken blei)
bluesmoke- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 19
Registration date : 03.05.2009
Stilig sykkel, men så lyst på en Opel har jeg ikke at prisen er akseptabel for min pengbok.....får mye hus i Texas for den der summen...
Trond-Diesel- Makalaus
- Antall Innlegg : 1581
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008
Trond-Diesel skrev:Stilig sykkel, men så lyst på en Opel har jeg ikke at prisen er akseptabel for min pengbok.....får mye hus i Texas for den der summen...
En slik sykkel har det vært skrevet reportasje om i Norsk Motor Veteran for noen år siden. Den hadde røde dekk som jo er orginalt.
Kul sykkel.
Kul sykkel.
chevellen- Svettlugg
- Antall Innlegg : 101
Jobb/hobby : Amcar, hifi/musikk
Registration date : 06.03.2008
Similar topics
» PS2 og PS3 Tilsalgs
» chopper moped tilsalgs
» Div. BMW motorer/ deler tilsalgs
» Gatebil bur (skrudd bur) til nissan skyline r32 tilsalgs
» Motor tilsalgs chevy zz502 m topend kit Bremser 605hk