Amcar treff i Polen.
2 posters
Amcar treff i Polen.
Mitt første møte med Polen var på slutten av 70 tallet når jeg var til sjøs, reiste ut ette niende.
Jeg var senere i ca år 2000 og fikk fjernet alt av amalgan i kjeften og div andre renselses prosserer, da jeg er amalgan forgiftet.
Nok om det.
Jeg begynte senere å bli medlem av noen Polske Bil forum og jeg ble bedt bortover på treff.
Det var meningen å dra på det største amcar treffet deres i 05, men så ble det USA tur isteden.
Men i fjor fant jeg ut at jeg skulle dra, hadde just kjøpt en 55 Pontiac, som jeg tenkte å få fikset litt på i Polen i samme slengen.
Denne bilen hadde ikke vært på noe lengre tur siden den kom inn i 86 eller 87, så det var jo litt spennede, men turen gikk bare fint.
Jeg kjørte 180 mil, treffet var bare 10 mil i fra grensen til Tsjekkia.
Jeg ble motatt som en helt. (Jeg kjente en del av disse folkene via div forumer,i fra før, men jeg hadde aldri treft de før)..
Når jeg kom på treffet hadde jeg privat sjåfør i fra første stund, var bare å parkere bilen og la den stå.
Det kostet 100 kr i inngang og da kostet halv literen , 2 kr pr stk, hele helga.
Og da var det helstekt gris på lørdags kvelden på billetten.
Jeg ble også inntervuet av Polsk TV, skal legge ut link til det senere.
Her er noen bilder.
Her er treff plassen.
Presentasjon av bilene.
Den lokale øl kranen.
Diverse underhlding var det også.
Div biler på treffet.
Jeg var senere i ca år 2000 og fikk fjernet alt av amalgan i kjeften og div andre renselses prosserer, da jeg er amalgan forgiftet.
Nok om det.
Jeg begynte senere å bli medlem av noen Polske Bil forum og jeg ble bedt bortover på treff.
Det var meningen å dra på det største amcar treffet deres i 05, men så ble det USA tur isteden.
Men i fjor fant jeg ut at jeg skulle dra, hadde just kjøpt en 55 Pontiac, som jeg tenkte å få fikset litt på i Polen i samme slengen.
Denne bilen hadde ikke vært på noe lengre tur siden den kom inn i 86 eller 87, så det var jo litt spennede, men turen gikk bare fint.
Jeg kjørte 180 mil, treffet var bare 10 mil i fra grensen til Tsjekkia.
Jeg ble motatt som en helt. (Jeg kjente en del av disse folkene via div forumer,i fra før, men jeg hadde aldri treft de før)..
Når jeg kom på treffet hadde jeg privat sjåfør i fra første stund, var bare å parkere bilen og la den stå.
Det kostet 100 kr i inngang og da kostet halv literen , 2 kr pr stk, hele helga.
Og da var det helstekt gris på lørdags kvelden på billetten.
Jeg ble også inntervuet av Polsk TV, skal legge ut link til det senere.
Her er noen bilder.
Her er treff plassen.
Presentasjon av bilene.
Den lokale øl kranen.
Diverse underhlding var det også.
Div biler på treffet.
Re: Amcar treff i Polen.
Artig at du skriv om bakgrunn tell at du for på treff i polen .Har du nå linka tell polske bilforum
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
blazerteam skrev:Artig at du skriv om bakgrunn tell at du for på treff i polen .Har du nå linka tell polske bilforum
Her er noen.
Noen har en egen tråd for utlendinger, men ikke alle.
Jeg her selv ikke vært så aktiv på en stund.
Men her er i hvertfall de mest aktive.
http://www.flamingwheels.pl/
http://www.lowrider.pl/
Denne klubben er jeg medlem av.
http://amcar.com.pl/
Amcar treff i Polen er nok litt annderledes enn her hjemme.
De hadde bla en Citroen som ble knust med slegge i løpet av helga.
Jeg kjørte i lag med disse, et stykke, på tur i fra treffet.
Her har vi vært inne og spist.
De hadde bla en Citroen som ble knust med slegge i løpet av helga.
Jeg kjørte i lag med disse, et stykke, på tur i fra treffet.
Her har vi vært inne og spist.