Bakaksling Manta a
4 posters
Side 1 av 1
Bakaksling Manta a
Er rekord akslingen mye breiar en Manta a aksling eller må jeg bare plukk ut inmaten i rekord akslingen og fløtt over i manta a akslinen?
Burnout- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 726
Jobb/hobby : Bil bil bil
Registration date : 23.08.2008
Re: Bakaksling Manta a
kommer jo an på hvilken rekord aksling det er snakk om er bare å måle, men stortsett alle opel fra den tiden hadde samme bredde på bakstillinga (dårlig fantasi hos opel )
Commo_A_V8- Riskokar
- Antall Innlegg : 206
Registration date : 30.12.2008
[quote="Commo_A_V8"]kommer jo an på hvilken rekord aksling det er snakk om [img]https://2img.net/i/fa/i/smiles/icon_wink.gif[/img] er bare å måle, men stortsett alle opel fra den tiden hadde samme bredde på bakstillinga (dårlig fantasi hos opel [img]https://2img.net/i/fa/i/smiles/icon_biggrin.png[/img])[/quote]
En her på mo som hete Arne Hagfors hadd en rekord aksling men virka som den e ca 10cm lenge en manta a aksling..
men lura på kordan det e og fløtte over inmaten fra rekord akslingen og over til manta a akslingen? må det shimses
En her på mo som hete Arne Hagfors hadd en rekord aksling men virka som den e ca 10cm lenge en manta a aksling..
men lura på kordan det e og fløtte over inmaten fra rekord akslingen og over til manta a akslingen? må det shimses
Burnout- Sjarkeier
Hvilken rekord aksling var det? A,B,C,D eller E? På de 2 siste modellene var det noe som ble kalt stor og liten aksling, og siden Manta A har liten aksling så passer innmaten fra rekord sin lille aksling. om det må shimses er jeg ikke 100% sikker på.
Er du medlem i OMC?
Er du medlem i OMC?
Commo_A_V8- Riskokar
[quote="Commo_A_V8"]Hvilken rekord aksling var det? A,B,C,D eller E? På de 2 siste modellene var det noe som ble kalt stor og liten aksling, og siden Manta A har liten aksling så passer innmaten fra rekord sin lille aksling. om det må shimses er jeg ikke 100% sikker på.
Er du medlem i OMC?[/quote]
rekord akslingen jeg har fått tak e muligens fra slutten av 70tallet starten på 80tallet.
har nu meldt meg inn og purra og purra osv
Er du medlem i OMC?[/quote]
rekord akslingen jeg har fått tak e muligens fra slutten av 70tallet starten på 80tallet.
har nu meldt meg inn og purra og purra osv
Burnout- Sjarkeier
Både OMC og Opelregisteret e nån "Mikke Mus"-klubba , desverre ...........
Vess man ikke bor sånn tell i landet at man kan vær tellstede kvær gång dæm arranger nåkka på de to "Go-cart banan" , Våler eller Rudskogen, e man desverre helt uinteressang som medlem .........
Det går jo derimot an å knytt goe førbindelsa med ainner medlæmma, men det e dog ikke klubban sin førrtjæneste .....
Vess man ikke bor sånn tell i landet at man kan vær tellstede kvær gång dæm arranger nåkka på de to "Go-cart banan" , Våler eller Rudskogen, e man desverre helt uinteressang som medlem .........
Det går jo derimot an å knytt goe førbindelsa med ainner medlæmma, men det e dog ikke klubban sin førrtjæneste .....
Syns det dær omc greia e helt oppskrytt:P
så meget enig i deg lotus
så meget enig i deg lotus
Burnout- Sjarkeier
Er enig i at klubben(e) som blir nevnt er møkk for oss her i nord, men er ganske mange engasjerte og seriøse folk som er med der, så det er fult mulig å få både svar på diverse spørsmål og å få tak i forskjellige deler som det ikke florerer av her oppe
Commo_A_V8- Riskokar
Forumet e nok hovedgrunn tell å vær medlem.
JimR- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 459
Registration date : 07.04.2009
Side 1 av 1