Ski Doo Elan selges
3 posters
Ski Doo Elan selges
1979 modell. Meget god teknisk stand. 13 Hk. Ombygd til mikuniforgasser (+1hk). Bra belte. Pen sal.
Importert fra Sverige for noen år siden. Momsen er betalt, men den er ikke registrert.
Selges kr 6000,- ferdig prutet.
906 51410
Importert fra Sverige for noen år siden. Momsen er betalt, men den er ikke registrert.
Selges kr 6000,- ferdig prutet.
906 51410
sdkfz2- Svettlugg
- Antall Innlegg : 152
Registration date : 29.02.2008
Re: Ski Doo Elan selges
Satan.. Vill ha, vil ha... Det ha vøre mat før kørvan. Ke du har den ståanes hænne. Bytt i to pucka, ein 50 ccm og ein 125 ccm???
Kan du lægg ut bilde eller ev send på mobiln.. .. Kjørt elan den vintern vi reiv gammel telefonlinja ifrå nabben og over saltfjille, å har bestandi hatt løst på ein etter det...
Kan du lægg ut bilde eller ev send på mobiln.. .. Kjørt elan den vintern vi reiv gammel telefonlinja ifrå nabben og over saltfjille, å har bestandi hatt løst på ein etter det...
Hjartåsbakk- Svettlugg
- Antall Innlegg : 159
Jobb/hobby : Tippen / Motor og fjille
Registration date : 11.05.2008
Kort eller lang?
Hanss1- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 725
Jobb/hobby : Motoriserte ting
Registration date : 20.02.2008
Hanss1: Det e en langbander. Beltet e topp.
Hjartåsbakk: Nei..trur ikke det ligg an til bytte. Ikke foreløpig ihvertfall. Kanskje vurder eg 50-kubbikern din, men eg må ha mellomlegg..
Når det gjeld prisen som e høystbydende over 6000,- så e det Saharapris (sted uten sny) på en elan, og situasjon endrer seg raskt så fort eg har fått lønning ;)Det e en regel som sei: Selg Elan din, og lev i anger førr alltid! Eg samla i sin tid på Elana, og kjøpt 7 strøkne eksemplara fra heile verden egentlig. Den "gjeveste" fikk eg på lastebil fra Wisconsin i USA til Miami, via båt fra Miami til Torneo i Finland, og så henta eg den der..fy f..førr en story! Den står no på museum sørpå, og e vel den elan i Norge som har blitt omsatt til høgest pris (40 000,-).
Ski-doo elan e kultur! Ski-doo Elan e som Mariusgenser og rengakaka tesammen! (eg sleng på 3 kokkelurrivskaft på ei marastång også)
http://www.geocities.com/elanmannen/indexE.html
Sdkfz2
Hjartåsbakk: Nei..trur ikke det ligg an til bytte. Ikke foreløpig ihvertfall. Kanskje vurder eg 50-kubbikern din, men eg må ha mellomlegg..
Når det gjeld prisen som e høystbydende over 6000,- så e det Saharapris (sted uten sny) på en elan, og situasjon endrer seg raskt så fort eg har fått lønning ;)Det e en regel som sei: Selg Elan din, og lev i anger førr alltid! Eg samla i sin tid på Elana, og kjøpt 7 strøkne eksemplara fra heile verden egentlig. Den "gjeveste" fikk eg på lastebil fra Wisconsin i USA til Miami, via båt fra Miami til Torneo i Finland, og så henta eg den der..fy f..førr en story! Den står no på museum sørpå, og e vel den elan i Norge som har blitt omsatt til høgest pris (40 000,-).
Ski-doo elan e kultur! Ski-doo Elan e som Mariusgenser og rengakaka tesammen! (eg sleng på 3 kokkelurrivskaft på ei marastång også)
http://www.geocities.com/elanmannen/indexE.html
Sdkfz2
sdkfz2- Svettlugg
Solgt solgt solgt solgt solgt solgt sukk sukk sukk sukk sukk sukk sukk sukk sukk sukk sukk
sdkfz2
sdkfz2
sdkfz2- Svettlugg
Ser pinadø ut som om eg e vørt`n elan eier.. Ralle..
Hjartåsbakk- Svettlugg
Lån du han bort tel "kosekjøring" i hælgen da Hjartåsbakk? Nåkka svartsjuk
Hanss1- Sjarkeier
Ja vi kan godt byttlån av og tell. Får møtes bakom Melkfjille i Kaldvatne. D e jo bære ett hønskræv ifrå Kåtaviken..
E d ikke vinter snart...
E d ikke vinter snart...
Hjartåsbakk- Svettlugg
Ja det hørtes fanme ut som en go deal! Eg har jo kasko å garanti så ke du gjør me min e jo fan ikke nøye. Værre å ærstatt en go Elan
Hanss1- Sjarkeier
No ska dæm bi gild kørvan oppi Hjartåsen
Hanss1- Sjarkeier
Ja e du gærn. Dæm spor om dæm fækk ligg i garasjen... Je dæm nå motorisert før idret`n tar dæm, bi bra mye bellier i længden..
Hjartåsbakk- Svettlugg
Similar topics
» Ski-doo Elan - beste websia
» Motor selges!!!1999 Ford Mustang Gt 4,6 V8 motor selges
» Ski-doo selges
» Pw 50 selges
» Motor selges!!!1999 Ford Mustang Gt 4,6 V8 motor selges
» Ski-doo selges
» Pw 50 selges