Hot August Night 2009
+3
JimR
911
TT
7 posters
Side 1 av 2 • 1, 2
Re: Hot August Night 2009
Flotte bilda og det va djævelsk med bila på fredagskvelden i sentrum, musikk og greier, stor stemning Det rod treffet mått va på lørdag ? før eg såg berre 4-5 stk på fredagskvelden
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Har aldri sett så mange biler i sentrum under Hot August Night før, det var knall. Rod treffet var på lørdag ja.911 skrev:Flotte bilda og det va djævelsk med bila på fredagskvelden i sentrum, musikk og greier, stor stemning Det rod treffet mått va på lørdag ? før eg såg berre 4-5 stk på fredagskvelden
Utrulig mykje fine bila og bilda
Det her va i Trondheim ja ?
Det her va i Trondheim ja ?
JimR- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 459
Registration date : 07.04.2009
Flotte bilda Tom, i år var det jo virkelig Hot August nights , har aldri vært så mye Amcars på Fredagskvelden før , var snakk om ca 900.
Fantasisk stemning i byen og mye kjentsfolk , ei skikkelig knall helg, ha tatt en del bilda som jeg skal legg ut når jeg har fått lasta de opp
Fantasisk stemning i byen og mye kjentsfolk , ei skikkelig knall helg, ha tatt en del bilda som jeg skal legg ut når jeg har fått lasta de opp
Fra Racet på Lade.
Denne vanen gikk noe sinnsvakt, var å cruisa i byen på Fredags kvelden.
Denne vanen gikk noe sinnsvakt, var å cruisa i byen på Fredags kvelden.
Tøffe bilda, og den blå vanen har vel sånn omtrent 680 hesta på bakhjulene.
vanner skrev:Tøffe bilda, og den blå vanen har vel sånn omtrent 680 hesta på bakhjulene.
Takk for sist, vi hadde ei flott helg i Trondheim , det va en grom lyd av den vanen, skikkelig rå..
Noen bilda i fra vantreffet på Lørdag og en par oversiktsbilder fra City syd i dag.
Van miljøet har virkelig fått seg en oppsving, utrolig mye vaner å se på treffet.
Side 1 av 2 • 1, 2