Kraftig EL-radiatorvifte ?
3 posters
Side 1 av 1
Kraftig EL-radiatorvifte ?
Noen som vet om noen biler som har kraftig vifte?
som eg kan ta på høgginga eller evt om noen har ei ligganes?
treng ei som klar og hold bmw`n nede på fin temp når eg kjør løp.
som eg kan ta på høgginga eller evt om noen har ei ligganes?
treng ei som klar og hold bmw`n nede på fin temp når eg kjør løp.
wikranracing- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 615
Registration date : 02.04.2009
Re: Kraftig EL-radiatorvifte ?
http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=145289
14" til 499,- Burde hold, ev 2 stk 10"
På min rallycross bil står d 2 vifter fra saab men, vurder å sett på ei 14" i stede.
14" til 499,- Burde hold, ev 2 stk 10"
På min rallycross bil står d 2 vifter fra saab men, vurder å sett på ei 14" i stede.
Neon- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 442
Jobb/hobby : Cars
Registration date : 13.02.2008
Neon skrev:http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=145289
14" til 499,- Burde hold.
redd for den bi for svak... biln min bi så fort varm =( har brukt viifte fra volvo xc70/xc90 til nå...men etter en stygg tabbe fra mi sia (strips) så tok eg livet av den.
ser den dreg bare 8amp den eg hadd før small lett av ei 30amp sekring...
wikranracing- Sjarkeier
wikranracing skrev:Neon skrev:http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=145289
redd for den bi for svak... biln min bi så fort varm =( har brukt viifte fra volvo xc70/xc90 til nå...men etter en stygg tabbe fra mi sia (strips) så tok eg livet av den.
Spørs om du ikke må vurder en større radiator da. Har du den framme eller bak?
Neon- Oppstanasi
Neon skrev:wikranracing skrev:Neon skrev:http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=145289
har det... radiator fra en omega... fremme.. og kok-kjøring tør jeg ikke prøve på da det ender somregel med sprukken/slådd topp....
wikranracing- Sjarkeier
wikranracing skrev:Neon skrev:wikranracing skrev:Neon skrev:http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=145289
har det... radiator fra en omega... fremme.. og kok-kjøring tør jeg ikke prøve på da det ender somregel med sprukken/slådd topp....
Da regna æ med du har triksa med termostaten eller tatt den bort. Klart du å hold nede tepem med volvo vifta?
Går å sette på el.pumpe men, e ikke sikert d hjelp. Skal ha ei på min for sikkerhetens skyld men, så har æ radiatoren bak.
Neon- Oppstanasi
termostat e borte.... klart og hold fin temp me volvo vifta... har foresten skaffa meg ei vifte no... volvo....
får tak i ei tel ei om nån e intr...
wikranracing- Sjarkeier
wikranracing skrev:termostat e borte.... klart og hold fin temp me volvo vifta... har foresten skaffa meg ei vifte no... volvo....
Biltema viften lever ikke nok cm3/min tel en racebil. Original 200SX vifte lever mye dersom originalt skjold benyttes. Har du huska skjolde på banebiln som du plages med varmgang? Ei vifta beregna for skjold UTEN skjold vil aldri kjøl en motor nok.
Edit: Pass på å ikke monter ei vefta som blås på sugesia og omvendt. Kan ha aldri så sterk vifta, men om den e på feil sia radiatoren bi det heller lite effekt.
Linder- Makalaus
- Antall Innlegg : 1647
Registration date : 31.08.2008
Linder skrev:wikranracing skrev:termostat e borte.... klart og hold fin temp me volvo vifta... har foresten skaffa meg ei vifte no... volvo....
Biltema viften lever ikke nok cm3/min tel en racebil. Original 200SX vifte lever mye dersom originalt skjold benyttes. Har du huska skjolde på banebiln som du plages med varmgang? Ei vifta beregna for skjold UTEN skjold vil aldri kjøl en motor nok.
Edit: Pass på å ikke monter ei vefta som blås på sugesia og omvendt. Kan ha aldri så sterk vifta, men om den e på feil sia radiatoren bi det heller lite effekt.
trur viften på volvo s60/v70 å dii der står på baksia?... isåfall... eg ha kjørt me vefta på framsida....og sånn at den blåst imot motoren (bakover). det ha fungert krutings..
wikranracing- Sjarkeier
Similar topics
» Kraftig motorstativ,og taljebjelke for garasje selges.
» 35 meter med kraftig inntakskabel..tell hus eller garasje..
» 35 meter med kraftig inntakskabel..tell hus eller garasje..
Side 1 av 1