Puch vs 50 deler søkes...
4 posters
Side 1 av 1
Puch vs 50 deler søkes...
øhhh...trenger litt deler till ett nytt projekt, fram o bakhjul plus førgasser (plus en ramme som ikke er rustet, om det finns) Trengs nåå, om eg skall bli ferdig til mopedløpet om 1 år....
PORSVW- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 592
Registration date : 12.02.2008
Re: Puch vs 50 deler søkes...
Har ein komplett moped, eineste som mangel e baklysglasse og cluth (fan, e d sån det skrives) vaier. Start og går. ca 70 mod ... Bære å start å kjør i år...
Hjartåsbakk- Svettlugg
- Antall Innlegg : 159
Jobb/hobby : Tippen / Motor og fjille
Registration date : 11.05.2008
Ser ut som det løst seg raskt å smertefritt då PORSVW .Probleme no e vel at du fremdeles har løst å fiks den som ikke e komplett
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
Pris....??Hjartåsbakk skrev:Har ein komplett moped, eineste som mangel e baklysglasse og cluth (fan, e d sån det skrives) vaier. Start og går. ca 70 mod ... Bære å start å kjør i år...
Fåkk åff ozon!!! eg e første kjøper Send meg tlf.nr ditt på sms till 90295290 så ringer eg deg imorra om det går great att eg kommer imorra å ser på den?
(Arild har rett i att eg fortsatt har lust å ordne den første mopeden og...alltid spennande o ta noe som alla synes e drit o urenoverbart o få det till att bli bra igen! Når eg starta o samla på mc i sverige, så kjøpte eg eller fikk di sykklan som di "store" samleran i sverige hade avskrevet som verdiløst...)
(Arild har rett i att eg fortsatt har lust å ordne den første mopeden og...alltid spennande o ta noe som alla synes e drit o urenoverbart o få det till att bli bra igen! Når eg starta o samla på mc i sverige, så kjøpte eg eller fikk di sykklan som di "store" samleran i sverige hade avskrevet som verdiløst...)
PORSVW- Oppstanasi
E d noen som er nervøs......HE-HE, Bare ta å juster rabatten min på sjappa fra 90 tell 95 %rabatt........HO-HO EG TRUR EG FLIR MEG I HJEL..."fåkk åff.....PORSVW skrev:Fåkk åff ozon!!! eg e første kjøper Send meg tlf.nr ditt på sms till 90295290 så ringer eg deg imorra om det går great att eg kommer imorra å ser på den?
Hehe..eg ha nå vell gått å lært meg sånn internatsjonalt språk . Hør att de e så populæart blant kidsan idag o snakke amerikansk.
PORSVW- Oppstanasi
Side 1 av 1