VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc
5 posters
Side 1 av 1
VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc
ALT er interessant bare motoren e i ræva. Spesielt syncro e interessant, ikkje kjørbare og. Men gamle luftkjølte med og uten delt frontrute vil vi ha.
Ring eller PM. Fon: 95141942 - Tage
Ring eller PM. Fon: 95141942 - Tage
taigagreen- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 833
Registration date : 13.01.2008
Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc
E ikke mange ijænn av dem,men eg veit at eine sønn tell idar Johnsen i brennåsen har en dobbelcabiner ca 75 modell,å det sto og en på helgeland bilruter førr et år sian.
Står en skikkeli gammel en på Båsmoen ikke langt fra 911.Faktisk mett i mellom 911 å Lotus .
Den må vær fra 50-55 sånn ca.Det e ei varevogn,men den ha stått ute i 40 år eller så lenge eg ha levd....Den e dårlig
Står en skikkeli gammel en på Båsmoen ikke langt fra 911.Faktisk mett i mellom 911 å Lotus .
Den må vær fra 50-55 sånn ca.Det e ei varevogn,men den ha stått ute i 40 år eller så lenge eg ha levd....Den e dårlig
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
Den i brennåsen veit eg av. Det e vel enten ein 78 eller 79 mod, ifølge han som kjørt den som arbeidsbil i Korgen når den va ny... Den på båsmoen e vel å ansjå som tapt, iallfall førr meg. Eller såg eg ein
deilig grønn med gysele tagging (antagele ca 77 mod) på Sjonstock sist åre det vart arrangert. Hørt rykter om diverse med delt frontrute men det meste e ihjæleten av rust. MEN håpet lever
deilig grønn med gysele tagging (antagele ca 77 mod) på Sjonstock sist åre det vart arrangert. Hørt rykter om diverse med delt frontrute men det meste e ihjæleten av rust. MEN håpet lever
taigagreen- Sjarkeier
taigagreen skrev:Den i brennåsen veit eg av. Det e vel enten ein 78 eller 79 mod, ifølge han som kjørt den som arbeidsbil i Korgen når den va ny... Den på båsmoen e vel å ansjå som tapt, iallfall førr meg. Eller såg eg ein
Denn du såg på sjonstock mein eg va en 74 mod, eg kjenn eieren han bor i langvassgrenda, det e sønn hannes som bruk biln sku vest restaurer den
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Du hold tett om diverse da .Står det ikke nån tell i nærområde som ikke e tell salgs
blazerteam- Felerator
blazerteam skrev:E ikke mange ijænn av dem,men eg veit at eine sønn tell idar Johnsen i brennåsen har en dobbelcabiner ca 75 modell,å det sto og en på helgeland bilruter førr et år sian.
Denn på helgeland bilruter befinn seg no i tjongsfjordn, en a mekanikeran på bilruten (thomas) fekk denn gratis fra dalselv hvor denn sto i ein garage, va berre å sett i batteri og start opp, fikk starter a meg denn som står attne han "krok" e en som han ha hatt,ha det vært denn siste i verden så kansje
911- Moderator
taigagreen skrev:Den i brennåsen veit eg av. Det e vel enten ein 78 eller 79 mod, ifølge han som kjørt den som arbeidsbil i Korgen når den va ny... Den på båsmoen e vel å ansjå som tapt, iallfall førr meg. Eller såg eg ein
Fikk noen bilda a ein dobelkabiner med delt frontrute som står i salten område kan hør om denn går å få laus
911- Moderator
Eg mein eg ha sett en i Misvær som står avskilta og.Men den gamle brannbiln på koksverke,hørt eg sto øverst i saltdaln no.Den va bra rustat,men bære gått straks over 10000km.Avanti her på forume eid den i mange år,men eg hørt den va havna øverst saltdaln som sagt..Det e en 64-65 pick up. type rød..
blazerteam- Felerator
HEPPHEPP!!! No bynn d å bi interessant her. Eg hadd ein gong den gamle beredskapsbilen frå Elkem i Mosjøen. 2liters insprøytningbokser å 33tkm. MÆN rust. Det va før. No kan eg tolerer rust Hadd vøre knall å fått kontaktinfo......
taigagreen- Sjarkeier
Den står hos en som kjør trailer å har en asse gamle bila.Fan va det han heilta.Jo Tony heit han .
Ett eller anna etternavn selvsagt,men tony tell fornavn.Mulig det e Tony Bergersen eller nå sånt,men det e jo bære å reng nån som bor i saltdaln.Sekkert ikke mange som heit tony der..Det e helt øverst i saltdaln.Nestn på junkerdalskroa.
Ett eller anna etternavn selvsagt,men tony tell fornavn.Mulig det e Tony Bergersen eller nå sånt,men det e jo bære å reng nån som bor i saltdaln.Sekkert ikke mange som heit tony der..Det e helt øverst i saltdaln.Nestn på junkerdalskroa.
blazerteam- Felerator
Det står en varebil hos Elias Berghulnes øverst i saltdalen, tidlig 60 tals, den kjøpte faren hans ny, har den ennå
Bab- Svettlugg
- Antall Innlegg : 198
Jobb/hobby : Ettermarkeds sjef på Hemnes Bil AS
Registration date : 28.01.2008
den hvite?Bab skrev:Det står en varebil hos Elias Berghulnes øverst i saltdalen, tidlig 60 tals, den kjøpte faren hans ny, har den ennå
den har jo du på film
stranger- Makalaus
- Antall Innlegg : 1288
Jobb/hobby : student/moppedist
Registration date : 03.01.2008
Hm. Eg har mykje å sjækk opp verk det somBab skrev:Det står en varebil hos Elias Berghulnes øverst i saltdalen, tidlig 60 tals, den kjøpte faren hans ny, har den ennå
taigagreen- Sjarkeier
Rætte forume du e havna på vettu....Her fær man ikke rundt med tunnelsyn .
blazerteam- Felerator
Similar topics
» VW Transporter/Caravelle 1979-1991
» Rimeli varebil ala Transporter
» Pickup.....
» Nissan Pickup 4X4
» Rimeli varebil ala Transporter
» Pickup.....
» Nissan Pickup 4X4
Side 1 av 1