4x 15 tomms dekk ønskes kjøpt.
4 posters
Side 1 av 1
4x 15 tomms dekk ønskes kjøpt.
Dekkene på Electraen begynner å bli utslitt , så før jeg evt kjøper nye , lurer jeg på om noen har noen liggende.
Det står 235/75/15 på nå , men behøver ikke være det , det beste hadde vært noen forsterka varebil dekk eller lignende , bilen e djevelsk tung, så den hadde nok blitt enda bedre å kjøre med forsterka dekk.
Felgene jeg har er vel 8" tror jeg.
Kan evt bytte i 4 som nye 14" diagonaldekk med hvit stripe.Stod på 57 Oldsen.
Det står 235/75/15 på nå , men behøver ikke være det , det beste hadde vært noen forsterka varebil dekk eller lignende , bilen e djevelsk tung, så den hadde nok blitt enda bedre å kjøre med forsterka dekk.
Felgene jeg har er vel 8" tror jeg.
Kan evt bytte i 4 som nye 14" diagonaldekk med hvit stripe.Stod på 57 Oldsen.
Re: 4x 15 tomms dekk ønskes kjøpt.
Ingen som har oe dekk liggende , som e kan bruk på Electraen , ska kjøp nye dekk og felga , i Texas te høsten, så tenkt e sku slæpp å kjøp nye no.....
Eg har vell nå dekk en plass,men veit ikke om eg vil ha det på en bil som går på gata .Villa vær kjipt om det gikk gæle..
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
blazerteam skrev:Eg har vell nå dekk en plass,men veit ikke om eg vil ha det på en bil som går på gata .Villa vær kjipt om det gikk gæle..
Eg må vel kansje kryp te korset , å kjøp meg 4 nye
Ska no undersøk pris ihvertfall , sjå ke billig det går ann å få de...
E tror e har noka legandes i containeren min. Stikk innom en dag sa ska vi sjå....pontchief skrev:blazerteam skrev:Eg har vell nå dekk en plass,men veit ikke om eg vil ha det på en bil som går på gata .Villa vær kjipt om det gikk gæle..
Eg må vel kansje kryp te korset , å kjøp meg 4 nye
Ska no undersøk pris ihvertfall , sjå ke billig det går ann å få de...
Fleetliner- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 875
Registration date : 03.04.2008
dekkonline har Nankang ft-4 235/75/15 tell 700kr dække, bi jo isje så my. finn isje nå c-dækk i dein størelsn
RRS- Svettlugg
- Antall Innlegg : 133
Registration date : 25.10.2008
RRS skrev:dekkonline har Nankang ft-4 235/75/15 tell 700kr dække, bi jo isje så my. finn isje nå c-dækk i dein størelsn
Det e jo ikke noen upris , men vi får se hva Ronny har liggende først
Side 1 av 1