Ivar's Volvo 142
+14
rvmossi
911
20m P5 HT
Burnout
pontchief
Lynvinge
haugen
Turbogutten
OpelRobert
blazerteam
Neon
lotus
need4speed
Ivar
18 posters
Side 2 av 5
Side 2 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ivar's Volvo 142
No ha e endele fått kjøft me innsug tel dellortoan, bære å skruv ihop. dæ bi spent.
ØNSKES KJØPT: GRENRØR TIL B20. TURBO ELLER SUGIS! ALT AV INTERESSE!
Ellers så ha e no vør å kjøpt en tel MR2, so e ha fiksæ klar te vintern. Ja e ha kjøpt PIGGdækk... ves nån luræ. HEHE
ØNSKES KJØPT: GRENRØR TIL B20. TURBO ELLER SUGIS! ALT AV INTERESSE!
Ellers så ha e no vør å kjøpt en tel MR2, so e ha fiksæ klar te vintern. Ja e ha kjøpt PIGGdækk... ves nån luræ. HEHE
Ivar- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 446
Registration date : 06.02.2009
Lynvinge skrev:Lokalisert kor du bodd når eg kjørt nedover tidliger i dag. Hves du plutseli ser en svart audi avant stoppa opp å luska rundt maskin utfør der så ikke skyt
Hehe ikje va redd me. (men hund derimot.. )
Ivar- Oppstanasi
Etter forespørsel legg e ut div bildæ a cola-bottle volvon. De steikanes mykje arbei å lag delæ når man e rookie, men vældi arti å form stål. E e klar over at sveisan e mindre pen, men va helt nytt apperat når e begynt, pluss plagdes litt mæ strømtelførsel osv. NB! utgangspunkte va en rund-bulkæ rustholk, bære så de sagt!
Bonusbilde
-yeah
Bonusbilde
-yeah
Ivar- Oppstanasi
E dæ førrestn nån som veit a den hær? gamle arbeidsbiln min, savne e stort!!
Hørt rykter om skonseng.. Sundskruvæ..?
Ivar- Oppstanasi
I allefall ei Kirsti Annhild den står registrert på. Sist euok 20.11.2006 Kom føresten på at det va en på ranagatebil som hadd den før ei stund sia
Lynvinge- Makalaus
- Antall Innlegg : 1184
Jobb/hobby : Rana Gruber
Registration date : 17.12.2008
Å han bor vesst på skonseng no ser eg. Lå te salgs før halvann år sia før 2000,-
Lynvinge- Makalaus
jaha. arti å vet. va jæv bil de dær.. skøt mæ hjul.
Ivar- Oppstanasi
pontchief skrev:Bi en tøff bil det der , fronten ligna no 67-69 Camaro front , stilig
Ja e ha nok nå sånt i tankan når e holdt på. takk å bokk
Ivar- Oppstanasi
Du sku ha laga et par runde parklys under grillen, sånn som 69 Camaroen, tøff front det.
Ivar skrev:E dæ førrestn nån som veit a den hær? gamle arbeidsbiln min, savne e stort!!
gamle 145 du hadde? den står vell på skonseng til joackim hovd nu. den e vell meir eller mindre sundskrua ja. veit av han som kjøpt den fra deg runar torbegsen sku kjøp den tilbake igjen.
Burnout- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 726
Jobb/hobby : Bil bil bil
Registration date : 23.08.2008
[quote="Lynvinge"]Å han bor vesst på skonseng no ser eg. Lå te salgs før halvann år sia før 2000,- [/quote]
jepp Runar som hadd den da, han solgt den til daniel nilsen mein eg på for 500-1000kr eller noe? så solgte daniel den vidre til joackim trur eg.
Den står vell utenfor låven tel joackim hovd uten motor mein eg på. Men runar som handla bilen av deg ivar ska vistnok handle den bilen telbake.
jepp Runar som hadd den da, han solgt den til daniel nilsen mein eg på for 500-1000kr eller noe? så solgte daniel den vidre til joackim trur eg.
Den står vell utenfor låven tel joackim hovd uten motor mein eg på. Men runar som handla bilen av deg ivar ska vistnok handle den bilen telbake.
Burnout- Sjarkeier
142 73 min
Lynvinge- Makalaus
Lynvinge skrev:142 73 min
hehe ja e håpæ du ser lekt å lag kjøretøy a n. Ha vør utrule arti å sett den ferdig.
Sjøl har e før mange anner prosjekt, å skolegang.
Ivar- Oppstanasi
Her e no en sak e å brodern hold på mæ før tiæ. Dæ ha vist se å bi et langtidsprosjekt, men dæ KAN sjå ut før at teng bjynn å skje no.. Time will show.
E ha kje spørt n om lov å legg ut bilde, men kanskje han sjæmmes å får ut fengern no..
E ha kje spørt n om lov å legg ut bilde, men kanskje han sjæmmes å får ut fengern no..
Ivar- Oppstanasi
Den dær saken såg jo meget lur ut.
Burnout- Sjarkeier
Dama på bilde sjer pesstrøng ut............Lynvinge skrev:Å han bor vesst på skonseng no ser eg. Lå te salgs før halvann år sia før 2000,-
20m P5 HT- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 723
Jobb/hobby : Forsvaret/biler,børser og blondinen
Registration date : 04.01.2010
Då vart dæ vinterbil liakvæl, a 142n. Pokkers japsebilæ som ryr i stavan! Pajeron pajjæ dynamo å kupevefto, sånt e svindyrt nytt, å de kje ver te å skruv i ute, så no får e bære håp di e fri førr salt hos vægvæsne.. (jaaaada ) Dæ va no uansett trivele å kjør orntle bil igjæn, å dæ va vel en her på forume så påsto at bilan faktisk va lagæ før å brukest.
205-ballong-15
205-ballong-15
Ivar- Oppstanasi
Herlig vinterbil ......
No bjynn det jo å bi såpass mange her inne på forumet som kjør gammel bil eller sykkel på vinteren at vi jo sku ha fått tell et lite forumtreff ..
Ke dokk tru førr nån sleipe bilda det kuinn ha vørte .....
No bjynn det jo å bi såpass mange her inne på forumet som kjør gammel bil eller sykkel på vinteren at vi jo sku ha fått tell et lite forumtreff ..
Ke dokk tru førr nån sleipe bilda det kuinn ha vørte .....
Kem kjør ikke gammelbil
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Ivar skrev:Her e no en sak e å brodern hold på mæ før tiæ. Dæ ha vist se å bi et langtidsprosjekt, men dæ KAN sjå ut før at teng bjynn å skje no.. Time will show.
Wankel?
rvmossi- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 539
Registration date : 15.03.2009
Herlig at du ha fått på vinterdekk på 142en Ivar....herlig .Sku jo ha tatt å samla oss med gammelbil en dag,å tatt nån bilda....
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
rvmossi skrev:Ivar skrev:Her e no en sak e å brodern hold på mæ før tiæ. Dæ ha vist se å bi et langtidsprosjekt, men dæ KAN sjå ut før at teng bjynn å skje no.. Time will show.
Wankel?
Nhæ. Bi firar, ja
Ivar- Oppstanasi
blazerteam skrev:Herlig at du ha fått på vinterdekk på 142en Ivar....herlig .Sku jo ha tatt å samla oss med gammelbil en dag,å tatt nån bilda....
Ja dæ va arti å kjør den hær igjen. De bære å sei kor å når, ska e prøv å møt opp i værtfall.
Ivar- Oppstanasi
eg og....
Turbogutten- Oppstanasi
- Antall Innlegg : 591
Jobb/hobby : Storbil m.m / Bil og sånt
Registration date : 28.02.2008
Side 2 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Side 2 av 5