Billig bil ønskes...............
+2
ragnarn
Anders
6 posters
Side 1 av 1
Billig bil ønskes...............
Er det noen som vet av en bil med bakhjuls trekker som skal selges meget billig.... Bilen skal brukes på røsvold..
Anders Johansen
90559285
Anders Johansen
90559285
Anders- Svettlugg
- Antall Innlegg : 134
Registration date : 12.01.2008
Re: Billig bil ønskes...............
Berre me forhjulstrekk
ragnarn- Makalaus
- Antall Innlegg : 1064
Jobb/hobby : Strøm/bil, båt jakt og friluft
Registration date : 14.03.2008
Ha du vøre ut å hørt før israce så ha du næssn fått crown min , men d såg sa arti ut at eg ska prøv å lag grøvellbil av deijn
sierran min:D kor mye byr du?, heilt fette nye vinter dekk
Jostein- Svettlugg
- Antall Innlegg : 146
Jobb/hobby : platearbeider imtas
Registration date : 26.05.2008
No har det no vøre så mye skryt om ke belli Raketten var vøre å bygg, så da e det jo bære å bruk den
Hanss1- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 725
Jobb/hobby : Motoriserte ting
Registration date : 20.02.2008
Hanss1 skrev:No har det no vøre så mye skryt om ke belli Raketten var vøre å bygg, så da e det jo bære å bruk den
Runner- Moderator
- Antall Innlegg : 3591
Jobb/hobby : motor
Registration date : 03.01.2008
Jo greit nokk at den e billig... Men et sånn mesterværk har eg aldri hatt samvittighet til å ødelagt, opel e jo antagelig det sværeste som e laga..e jo ikke akkurat og sammenling med sånn skrapple som alle andre kjør rundt i... og Høggern har fult av... Ikke rust dem bor heller, så vi blir bestandig plaga med den der slags drit ...
Adam opel har sikkert vridd seg i grava hvis han har fått rede på at eg har vært i lamme en heil gjeng med Kostbar bila som nesten ikke går...
Blei så glad når eg såg en som villa ha sieraen sin ødelagt... Et sånn merke bla. har eg ikke hatt betenkningstid for og ødelagt.
Det e jo nå serieprodusert drit som har blitt spøtta ut i ja gud veit kor mange eksemplar...
Ikke som opel som ble laget med omhud og følelser....
SÅ JA DET ER EN bILLIG BIL, MEN MEGET SJELDEN OG FÅ TAK I SÅNNER BILER...ER JO IKKE SOM EI MANNELIG HORA SOM KLAR SEG MED HVA SOM HELST.....
Adam opel har sikkert vridd seg i grava hvis han har fått rede på at eg har vært i lamme en heil gjeng med Kostbar bila som nesten ikke går...
Blei så glad når eg såg en som villa ha sieraen sin ødelagt... Et sånn merke bla. har eg ikke hatt betenkningstid for og ødelagt.
Det e jo nå serieprodusert drit som har blitt spøtta ut i ja gud veit kor mange eksemplar...
Ikke som opel som ble laget med omhud og følelser....
SÅ JA DET ER EN bILLIG BIL, MEN MEGET SJELDEN OG FÅ TAK I SÅNNER BILER...ER JO IKKE SOM EI MANNELIG HORA SOM KLAR SEG MED HVA SOM HELST.....
Anders- Svettlugg
No datt eg ut.. E IKKE du ei mannlig hora?
Hanss1- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 725
Jobb/hobby : Motoriserte ting
Registration date : 20.02.2008
Hanss1 skrev:No datt eg ut.. E IKKE du ei mannlig hora?
Tja... men ikke innfor bila.......
Anders- Svettlugg
Side 1 av 1