FORUMREGLER
+11
oldsrodder
need4speed
pontchief
catofox
honkytonkman
Petter
Linder
Runner
911
lotus
blazerteam
15 posters
Side 1 av 2 • 1, 2
Re: FORUMREGLER
En debatt kan utvekkel seg,men enno ha det no ikke vørre nå stort behov førr å moderer.Vi må jo få lov å uttrøkk meininge vi har,å dermed få motbør å sjå saken i ett anna lys.
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
blazerteam skrev:En debatt kan utvekkel seg,men enno ha det no ikke vørre nå stort behov førr å moderer.Vi må jo få lov å uttrøkk meininge vi har,å dermed få motbør å sjå saken i ett anna lys.
Etter mi meining et av det mest førnuftige innlæggan hær inne.
Kort og med en essens som ikke e tell å messførstå ..................
Eg e HELT enig, ha jo vøre meir inne på det hær forumet enn eg kanskje lik å innrøm ......... , og eg ha ALDRI før opplevd nåkka som sku tellsei at det va personangrep, faktisk heller ikke nån innlægg heller som sku gjør at nån sku ha grunn tell å føl seg støtt .........
Og det e jo helt fantastisk med antall innlægg og med den medlemsmassen som forumet ha fått på kort tid ..............
Eg mein jo og at det på et "sjitpratforum" må vær litt takhøyde førr stoff som ikke spesifikt omhainnel bil ............
Og vess man e litt småengasjert i ein sak så e det sællfølgelig sånn at man både førrvent og må rægn med at ainner har ei ainna sia av saken og dermed må rægn med å få hør motargument, det syns eg e bære interessant, førr man kan jo lær heile livet ...........
Men saklig bør man uansett va ............
Eg ser ikke nå grunn tell at eg ska dræg det hær nåkka længer, MEN eg trur vi ska fortsætt å va glad førr at vi har et forum dær moderatoran ikke har nåkka grunn tell å må sett med haukeøya og moderer ..............
Sist endret av lotus den Søn 12 Okt 2008, 10:05, endret 1 gang
Helt enig med siste to talere. Det e jo ett motorforum men sian motora ikke kann snakk må det næsten bi sånn ! Sælgølgeli ska mann ikke va krenkende, mæn litt gomodig erting av persjona,folkeslag,meininge og bilrelaterte interessa e det ingen som har vondt av. Det bevis jo bærre det eg bestandig ha hevda att vi med "motor interessa" e nån særinga
911- Moderator
- Antall Innlegg : 5021
Registration date : 05.01.2008
Eg føl meg veldig krenka av all negative omtale om Toyota. Men ellers så er alt OK på forumet.
Vi har jo et fantastisk forum her, Og selfølgelig så har alle si meining, uansett om det er bilmerke eller eller politikk. Men vi kan jo ikke bli uvenner for det.
Så lenge det ikke går ut over enkeltpersoner så er det ok for meg
Vi har jo et fantastisk forum her, Og selfølgelig så har alle si meining, uansett om det er bilmerke eller eller politikk. Men vi kan jo ikke bli uvenner for det.
Så lenge det ikke går ut over enkeltpersoner så er det ok for meg
Runner- Moderator
- Antall Innlegg : 3591
Jobb/hobby : motor
Registration date : 03.01.2008
Det ska selvfølgeli ikke gå på bekostning av sjelefreda at man e her.Ha eg sagt nå gærnt om Toyota,så unnskyld unnskyld unnskyld unnskyld.
Men det va førr å trekk dokk Toyota entusiastan opp .
Å det må jo tell.Ellers bi det jo bære bilda her.Diskusjon rundt de førrsjellige bilmerka OG folkeslag må no vær godtatt.Det e jo det som skjer i det verkelie live.
Toyota e no kjent førr å vær verdns mest dreftsekre bil.Kan no ikke vær nok at en storkjæfta chevy telhenger sleng med kjeftn,tell at dokk bi nerimella.
Det e mange som e inne her,men ikke såå mange som skriv.E det førr at det bi førr mange bilda å videoa å lite diskusjon
Eg ønsk meg et aktivt forum.Ett som skap interesse å meininge.Å diskusjonan kan balanseres.Man må selvfølgeli luk ut dem som ikke føll spellereglan,å gje dem en advarsel.Nøtt ikke det,så e det utestengelse.
Det e næmlig nån som ikke kan skriv nokka,utn å vær full.Det va det TT tok tak i i natt.
Men det va førr å trekk dokk Toyota entusiastan opp .
Å det må jo tell.Ellers bi det jo bære bilda her.Diskusjon rundt de førrsjellige bilmerka OG folkeslag må no vær godtatt.Det e jo det som skjer i det verkelie live.
Toyota e no kjent førr å vær verdns mest dreftsekre bil.Kan no ikke vær nok at en storkjæfta chevy telhenger sleng med kjeftn,tell at dokk bi nerimella.
Det e mange som e inne her,men ikke såå mange som skriv.E det førr at det bi førr mange bilda å videoa å lite diskusjon
Eg ønsk meg et aktivt forum.Ett som skap interesse å meininge.Å diskusjonan kan balanseres.Man må selvfølgeli luk ut dem som ikke føll spellereglan,å gje dem en advarsel.Nøtt ikke det,så e det utestengelse.
Det e næmlig nån som ikke kan skriv nokka,utn å vær full.Det va det TT tok tak i i natt.
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
Å kveruler e etter mitt sjønn en kunst og en folkerett, og skap bærre ett fargerikt miljø på tvers a interessa, å trakaser derimot bi nå heilt anna,derfor har vi regla (mein eg)
911- Moderator
å bi krenka fordi folk e sterkt uenig i om favo. merke ditt e best e i beste fall feil. D går null nada niks på person bakom nicke, men på et bilmerke ffs ...
Linder- Makalaus
- Antall Innlegg : 1647
Registration date : 31.08.2008
Diskusjon om politikk, sammfunn og folkeslag hør vel i stor grad ikke heime her....Ikke eingang på sjitpratforumet. Motor relatert politikk, derimot....
På en annes side... Trusler, ufinheter ++ som som vi nå har sett, hører definitivt IKKE hjemme her og bør vi ikke tolerere. Vi har "ip-ban" funksjon som kan brukes.
På en annes side... Trusler, ufinheter ++ som som vi nå har sett, hører definitivt IKKE hjemme her og bør vi ikke tolerere. Vi har "ip-ban" funksjon som kan brukes.
Petter- Helgeland Motor Forum
- Antall Innlegg : 720
Jobb/hobby : IT-konsulent/Alt med hjul
Eg føl det jo sånn at det e enkelte hær som sett heime døgne på tamp å spekkuler i HELT bunnløs å unødvendi propaganda å leit fram videoa og negative omtala å anna som egentli ikke har nåkka me motor å gjør i det hele tatt... klart folk føl seg provosert smått..
Å at nån kommer me trusla mrk. TRUSLA om at "den dær å den hær som ha kjørt litt fort hær å dær sku ha nådd tak i dem så *****"
førr H****** la no det bi en sak uttafør forumet. ingen hær
har nåkka me det i det hele tatt. anmeld vedkommende om man føl at det va å trø over streken...
eg syns smått det grens tel barnsligheter hær inne med rein politisk hets... det e så jævla unødvendi...
e no ingen som ha vørte trakkasert hær i det hele tatt etter som eg ha sett...
vess nån mein min kommentar igår så må eg bære beklag det, men det va verken en trussel eller nån teng... det ha etter mi meining bære vøre passanes...
Å at nån kommer me trusla mrk. TRUSLA om at "den dær å den hær som ha kjørt litt fort hær å dær sku ha nådd tak i dem så *****"
førr H****** la no det bi en sak uttafør forumet. ingen hær
har nåkka me det i det hele tatt. anmeld vedkommende om man føl at det va å trø over streken...
eg syns smått det grens tel barnsligheter hær inne med rein politisk hets... det e så jævla unødvendi...
e no ingen som ha vørte trakkasert hær i det hele tatt etter som eg ha sett...
vess nån mein min kommentar igår så må eg bære beklag det, men det va verken en trussel eller nån teng... det ha etter mi meining bære vøre passanes...
honkytonkman- Riskokar
- Antall Innlegg : 359
Registration date : 20.01.2008
Eg sjønn kossn inlegg du referer tæl og eg syns det omtalte innlegget va helt på sin plass, å driv svin kjøring i bolifelt fortjen både anmeldelsa og uthenging i alle de fora som e mulig. Eg syns faktisk både positive og negative motor relaterte utsagn pass hær. Att nån bi provosert a det og sprer "eder og galle" syns eg derimot ikke pass på forumet. (mesførstå meg rett )
Lett oss heller hold en kameratslig tone oss imella og vend vår vrede mot motorfiendtlige innstillinge i samfunnet ellers
Lett oss heller hold en kameratslig tone oss imella og vend vår vrede mot motorfiendtlige innstillinge i samfunnet ellers
Sist endret av 911 den Søn 12 Okt 2008, 18:13, endret 1 gang (Reason for editing : skrfleiv)
911- Moderator
Mobbing , nei de har ikke eg sett .
Fer alle veit jo at alt amrikanskbygd e sminka skrot ,og at japansk og tysk e topp of de line .Der toyota og mersedes kjemp om førsteplassen .
De her e et kjent faktum ,og den som føl seg støtt av de ,tja han må no bere gjør de da .
Samtidig må eg jo bere kom med litt kritikk av de her julenissan ,som ikke klar å la vær å kritiser japansk bilindustri .
Fer alle veit jo at alt amrikanskbygd e sminka skrot ,og at japansk og tysk e topp of de line .Der toyota og mersedes kjemp om førsteplassen .
De her e et kjent faktum ,og den som føl seg støtt av de ,tja han må no bere gjør de da .
Samtidig må eg jo bere kom med litt kritikk av de her julenissan ,som ikke klar å la vær å kritiser japansk bilindustri .
catofox- Sjarkeier
- Antall Innlegg : 679
Registration date : 09.01.2008
Jeg fikk ikke med meg de innleggene som gjorde at tråden ble slettet, var nok lagt meg da
Men det jeg skrev , står jeg for.
Å kalle alle Amerikanere for uvitende tullinger pga at noen har lagt ut noen videoer på nettet i akkurat det henseende, synes jeg blir for dumt.
Nå sist var jeg en mnd alene i USA , og maken til hjelpsomhet, gjestfrihet og omtanke , har jeg aldri opplevd før.
Jeg bodde hos noen venner på en ranch inntil jeg fikk overta huset, men fikk flere tilbud fra andre, at jeg bare måtte komme å bo hos de.
Så derfor blir jeg så "jævlig" provosert, skal man rakke ned på noe eller noen, så kom med noe saklig, ikke noe man har hentet på nettet.
Uansett, så kommer man langt med litt respekt for hverandre og litt god gammel folkeskikk på toppen
Å kalle alle Amerikanere for uvitende tullinger pga at noen har lagt ut noen videoer på nettet i akkurat det henseende, synes jeg blir for dumt.
Nå sist var jeg en mnd alene i USA , og maken til hjelpsomhet, gjestfrihet og omtanke , har jeg aldri opplevd før.
Jeg bodde hos noen venner på en ranch inntil jeg fikk overta huset, men fikk flere tilbud fra andre, at jeg bare måtte komme å bo hos de.
Så derfor blir jeg så "jævlig" provosert, skal man rakke ned på noe eller noen, så kom med noe saklig, ikke noe man har hentet på nettet.
Uansett, så kommer man langt med litt respekt for hverandre og litt god gammel folkeskikk på toppen
eg veit ikke ke slags tråd det e snakk om så e sletta engang. men jeg er veldig positiv til dette forumet. syns det er flott at takhøyden er høy.
men samtidig er jeg veldig stor motstander av trakkasering av personer eller direkte personangrep.
men jeg håper jeg har lov til å mislike samt skryte av bilmerker?
det er jo derfor det er mangfold i bilverden.hvis alle hadde likt det sammme hadde det vært kjedelig
men samtidig er jeg veldig stor motstander av trakkasering av personer eller direkte personangrep.
men jeg håper jeg har lov til å mislike samt skryte av bilmerker?
det er jo derfor det er mangfold i bilverden.hvis alle hadde likt det sammme hadde det vært kjedelig
need4speed- Konge
- Antall Innlegg : 3732
Jobb/hobby : motorsport
Registration date : 02.04.2008
pontchief skrev:Jeg fikk ikke med meg de innleggene som gjorde at tråden ble slettet, var nok lagt meg da
Der må jeg virkelig si meg enig med Per Arne. Jeg så en av de omtalte filmene, men mente de var så teit at jeg gadd ikke se flere. Gadd heller ikke kommentere dem. Tror nok man kan finne den slags filmer om nordmenn også, hvis ikke tror jeg det er fullt mulig å lage sånne filmer her til lands også.
Så jeg tror også vi kommer lengst med god gammeldags respekt for hverandre og hverandres meninger.
oldsrodder- Konge
- Antall Innlegg : 3624
Jobb/hobby : Jobbveileder/ hotrodding
Registration date : 01.01.2008
E vil no sei at vi har et steikanes trivelig forum, er på mange forum, men trives best her
Og for meg er det kjempe inntresant å være på et sånt allsidig forum som dette, som omhandler så mange forskjellige motoriserte kjøretøy.
Og at det kan bli noe uenigheter en gang i blant er vel helt normalt, med et forum med så mange medlemmer.
Og for meg er det kjempe inntresant å være på et sånt allsidig forum som dette, som omhandler så mange forskjellige motoriserte kjøretøy.
Og at det kan bli noe uenigheter en gang i blant er vel helt normalt, med et forum med så mange medlemmer.
de fleste hær fikk no ikke med seg det "omtalte innlegget"
uansett hadd ikkeno me nå bilmerke eller nå bilrelatert å gjør uansett..
så lar vi det ligge med det..
vess amerikanske bila e sminka skrot så har eg stor sans førr sminka skrot...
finns jævli mye bra sminka skrot spør du meg;P hihi
uansett hadd ikkeno me nå bilmerke eller nå bilrelatert å gjør uansett..
så lar vi det ligge med det..
vess amerikanske bila e sminka skrot så har eg stor sans førr sminka skrot...
finns jævli mye bra sminka skrot spør du meg;P hihi
honkytonkman- Riskokar
hei eg e no ganske ny i forume og synest at det er et bra forum,men eg trur at det e my ikke bil relatert som kjem ut men sånn e det vell bere.bil diskusjona ha eg hatt før og eg husk eg diskutert me ein kar en gang som meint på at volvo va den beste biln i verden.men når det kom tel støkke så ha hann hadd bere en bil og det va en volvo he he man må vell sjå litt breier på bilde en det men at mann mobb kvaraner litt det må vi tål.og politikk ska det ikke va på et sån forum.
Pålmoküngen- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 63
Registration date : 24.04.2008
Alle biler er gode biler,kommer bare ann på hvem man spør.
Sånn kommer det alltid å være.
Men enig frontalangrep holder vi oss unna! Samme med politikk,religion å den slaks skitt.
Er jo tross alt et bilforum.
Sånn kommer det alltid å være.
Men enig frontalangrep holder vi oss unna! Samme med politikk,religion å den slaks skitt.
Er jo tross alt et bilforum.
Tojo- Makalaus
- Antall Innlegg : 1761
point made thank you...
har vel hvert vist endel ganger at noen har vanskeligheter med dette, men skitt au..
Tojo: innlegg nr 666 ;P
har vel hvert vist endel ganger at noen har vanskeligheter med dette, men skitt au..
honkytonkman- Riskokar
honkytonkman skrev:point made thank you...
666 The Number Of The Beast Beklager off topic!
Tojo- Makalaus
- Antall Innlegg : 1761
eg trur eg så det innlegget som ble slettet (hvis ikke det kom et verre et seinere) og eg syns at det va på sin plass å slett det
har sett flere intervju på norsk tv der folk ble spurt om enkle spm som dem ikke klart, men klart desverre ikke å finn nokka på nettetoldsrodder skrev:Jeg så en av de omtalte filmene, men mente de var så teit at jeg gadd ikke se flere. Gadd heller ikke kommentere dem. Tror nok man kan finne den slags filmer om nordmenn også, hvis ikke tror jeg det er fullt mulig å lage sånne filmer her til lands også.
stranger- Makalaus
- Antall Innlegg : 1288
Jobb/hobby : student/moppedist
http://www.seher.no/php/art.php?id=790155
Her er et eksempel på at nordmenn kan oppfattes som idioter
For ordens skyld. Jeg er nordmann selv
oldsrodder- Konge
- Antall Innlegg : 3624
Jobb/hobby : Jobbveileder/ hotrodding
Registration date : 01.01.2008
oldsrodder skrev:http://www.seher.no/php/art.php?id=790155
Ha Ha Ha ..................
Tor Audun hær va du "heldig" med eksempelet ....................
Det e jo ikke nåkka rart at han Jan Thomas e litt nedsnydd .......................
Han e jo nættopp komme telbake tell Norge etter å levd i landflyktigheit i USA i 20 år ......................
JA eg syns det va artig eg og, så "rættkaran" kan no la va å "kvæs" seg opp .................
Side 1 av 2 • 1, 2