stranger's tips
stranger's tips
er det mulig å få en favoritt liste til smileys'an?
nå er det blitt bra mange smileys her på forumet og det er bra det, men det hadde vert en ide å laget en favoritt liste så vi kunne legge til de smileys'an som hvert medlem liker best så listen ikke blir så lang for hver enkelt
bruker mest disse, men de er så langt ned at jeg må bla for å finne de hele tiden
nå er det blitt bra mange smileys her på forumet og det er bra det, men det hadde vert en ide å laget en favoritt liste så vi kunne legge til de smileys'an som hvert medlem liker best så listen ikke blir så lang for hver enkelt
bruker mest disse, men de er så langt ned at jeg må bla for å finne de hele tiden
Sist endret av den Tir 22 Jan 2008, 21:03, endret 1 gang
stranger- Makalaus
- Antall Innlegg : 1288
Jobb/hobby : student/moppedist
Registration date : 03.01.2008
Re: stranger's tips
skiftet overskriften til stranger's tips fordi jeg kommer sikkert på flere tips, har faktisk et her å nå
på www.300power.com forumet så står det følgenes øverst på siden= Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?
kunne det vere en idé å lage noe lignende på denne siden? så gjester melder seg inn
på www.300power.com forumet så står det følgenes øverst på siden= Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?
kunne det vere en idé å lage noe lignende på denne siden? så gjester melder seg inn
stranger- Makalaus
- Antall Innlegg : 1288
Jobb/hobby : student/moppedist
Registration date : 03.01.2008