Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

suzuki zr 50 eller suzuki ts 50 er motor ønskes kjøpt

3 posters

Go down

suzuki zr 50 eller suzuki ts 50 er motor ønskes kjøpt Empty suzuki zr 50 eller suzuki ts 50 er motor ønskes kjøpt

Poste by stranger Ons 24 Sep 2008, 20:13

treng ei zr blokk, den må vær komplett bortsett fra topp og sylinder
stranger
stranger
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1288
Jobb/hobby : student/moppedist
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

suzuki zr 50 eller suzuki ts 50 er motor ønskes kjøpt Empty Re: suzuki zr 50 eller suzuki ts 50 er motor ønskes kjøpt

Poste by Ford`n i ordn Ons 24 Sep 2008, 20:17

Ga dåkk opp i reparer din motor?
Ford`n i ordn
Ford`n i ordn
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 638
Jobb/hobby : Wasco/scooter
Registration date : 20.01.2008

Til Toppen Go down

suzuki zr 50 eller suzuki ts 50 er motor ønskes kjøpt Empty Re: suzuki zr 50 eller suzuki ts 50 er motor ønskes kjøpt

Poste by stranger Ons 24 Sep 2008, 20:31

Ford`n i ordn skrev:Ga dåkk opp i reparer din motor?
veiv lageran va gåend og veiva e kanskje gåend, så eg trur det bi belliger å kjøp en heil motor, og mye enkler, også e den jo gådd en kvart million så det e no sekkert ikke lenge til nokka anna ryk
stranger
stranger
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1288
Jobb/hobby : student/moppedist
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

suzuki zr 50 eller suzuki ts 50 er motor ønskes kjøpt Empty Har en ER veiv liggende!

Poste by Motormekaniker Lør 03 Jan 2009, 23:50

Hei jeg har 1stk ER veiv liggende, og faktisk to med den Suzuki TS50ER jeg fant på søppeltippen tidlig sommeren 2008. Men har imidlertid et problem som jeg vil prøve å løse!ER'en jeg fant er langt fra hel og selvsagt vil jeg resturere den, men det er vanskelig å få tak i deler og derfor om du kan hjelpe meg med noen viktige motor deler som jeg selv trenger kan vi bytte det mot min veiv. (også alt av ER deler ellers er av stor interesse og eller ZR/SL motordeler som passer på ER) Veiva er nyhoverhalt og det ble gjort av MC-Deler Vartdal i 1989, den ble aldri montert da jeg fikk overhalt 3 veiver til ER samtidlig og dermed fikk jeg aldri bruk for den.

Motormekaniker
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 1
Registration date : 03.01.2009

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics