Ekeberg 2007
+2
stranger
caddyman
6 posters
Ekeberg 2007
Ekeberg anbefales for de som ikke har tatt turen dit. Masse skrammel og skrot ,men mye bra biler og bildeler.
]
]
caddyman- Kørvjævel
- Antall Innlegg : 34
Registration date : 11.01.2008
Re: Ekeberg 2007
den amazon'en er solgt ny i usa
tror det er samme felgene som blazerteam har bake på vinterhjulene
den gule i bakgrunnen
tror det er samme felgene som blazerteam har bake på vinterhjulene
den gule i bakgrunnen
stranger- Makalaus
- Antall Innlegg : 1288
Jobb/hobby : student/moppedist
Registration date : 03.01.2008
Fine bilder. Så ut som det var stor variasjon på bilene der Et treff for meg søm liker alt med motor
Runner- Moderator
- Antall Innlegg : 3591
Jobb/hobby : motor
Registration date : 03.01.2008
Har vist ikke fått med meg denne tråden.
Masse flotte bil(der)er
Dro en gang ned på Ekeberg med full stasjonsvogn og henger, solgte en masse deler, men hadde full henger med meg hjem igjen.
Forstå det den som kan , spøk tilside, kan være greit å få solgt noe, for å så kjøpe ting man har treng for.
Masse flotte bil(der)er
Dro en gang ned på Ekeberg med full stasjonsvogn og henger, solgte en masse deler, men hadde full henger med meg hjem igjen.
Forstå det den som kan , spøk tilside, kan være greit å få solgt noe, for å så kjøpe ting man har treng for.
Ja eg ha vøre der eg og.Dro nedover eg å Sap å Farn tell Christian.Trur det va i 2004.Hadd Suburban full+heile bilhengern.Hadd salg på veldi mye før eg for nedover,å bra va det førr det va ikke mye som vart sælt der nede.Men veldi artig å fær rundt der å kjik .
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
Kanskje vi sku arranger forumtur mæ buss t høstmarkedet? Dæ e hængarfæste på bussen t skola + 3 kubikk bagasjerom. Plass t 17 stk i bussen og dæ bi rundt en 1000 lapp pr snute tur/retur om vi fyll bussn.
No veit e at han Arild mein vi sku kjør finbilan neover, mæn dæ hær e no bære et forslag fra mi sia.
No veit e at han Arild mein vi sku kjør finbilan neover, mæn dæ hær e no bære et forslag fra mi sia.
oldsrodder- Konge
- Antall Innlegg : 3624
Jobb/hobby : Jobbveileder/ hotrodding
Registration date : 01.01.2008
oldsrodder skrev:Kanskje vi sku arranger forumtur mæ buss t høstmarkedet? Dæ e hængarfæste på bussen t skola + 3 kubikk bagasjerom. Plass t 17 stk i bussen og dæ bi rundt en 1000 lapp pr snute tur/retur om vi fyll bussn.
Ja, det kunne jo vært artig, har ikke så mye å selge akkurat, men jeg er med på alt som er sosialt , når er høstmarkedet?
Vi kunne evt ha spleisa på et par swap plasser.
TT skrev:Skal til Ekeberg i år, først på veteranmarkedet på lørdag 3. mai, så på vårmønstringa på søndag 4. mai. Skal ta bilder
Masse bilder Tom.