Suzuki zr 50 sk
+4
Linder
BørgeZ
blazerteam
stranger
8 posters
Side 2 av 2
Side 2 av 2 • 1, 2
Re: Suzuki zr 50 sk
spray lakkert
stranger- Makalaus
- Antall Innlegg : 1288
Jobb/hobby : student/moppedist
Registration date : 03.01.2008
Vart jo stilig .
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
idag ha eg bytta stempel, sylinder og forgasser, men ha ikke fått starta den enda
eksos boltan passa ikke, bensin slangen e før kort og forgassern kom
før langt bak så eg fekk ikke på luftfilteret, så eg må vel lag meg ett
som e mindre
eksos boltan passa ikke, bensin slangen e før kort og forgassern kom
før langt bak så eg fekk ikke på luftfilteret, så eg må vel lag meg ett
som e mindre
stranger- Makalaus
starta den idag, og han starta tvert, det hadd eg ikke trudd.
men vart ikke så lenge eg hadd han igang sia eg ikke hadd eksos anlegg på og naboan e ikke så veldig glad i meg fra før av
men vart ikke så lenge eg hadd han igang sia eg ikke hadd eksos anlegg på og naboan e ikke så veldig glad i meg fra før av
stranger- Makalaus
Eg har et par ZR shoppera eg sku ha søtte i hopen tell en.....Du påtar deg ikke oppdraget????stranger skrev:starta den idag, og han starta tvert, det hadd eg ikke trudd.
nei eg trur ikke eg e flenk nok tel å begynn å skru sund anna folk sine kjøretøyozon skrev:Eg har et par ZR shoppera eg sku ha søtte i hopen tell en.....Du påtar deg ikke oppdraget????stranger skrev:starta den idag, og han starta tvert, det hadd eg ikke trudd.
stranger- Makalaus
Det er ingen fare......dem blir i alle fall ikke noe helere av å ligge i garasjen min heller da........Det er ikke så mye å gjøre på selve knallerten, det er motoren som må monteres.Alle deler + en hel shopper blir til overs.........og det er ditt etter jobben.stranger skrev:nei eg trur ikke eg e flenk nok tel å begynn å skru sund anna folk sine kjøretøyozon skrev:Eg har et par ZR shoppera eg sku ha søtte i hopen tell en.....Du påtar deg ikke oppdraget????stranger skrev:starta den idag, og han starta tvert, det hadd eg ikke trudd.
e motorn splitta?ozon skrev:Det er ingen fare......dem blir i alle fall ikke noe helere av å ligge i garasjen min heller da........Det er ikke så mye å gjøre på selve knallerten, det er motoren som må monteres.Alle deler + en hel shopper blir til overs.........og det er ditt etter jobben.stranger skrev:nei eg trur ikke eg e flenk nok tel å begynn å skru sund anna folk sine kjøretøyozon skrev:Eg har et par ZR shoppera eg sku ha søtte i hopen tell en.....Du påtar deg ikke oppdraget????stranger skrev:starta den idag, og han starta tvert, det hadd eg ikke trudd.
eg får se når eg får min moped på veien igjen
stranger- Makalaus
på 2 måna ska eg no vel klar å bi ferdigozon skrev:Eg tenkt eg sku prøv å va me på knallert løpet.......
stranger- Makalaus
no verk han, og dæven ka han verk også men eg trur ikke eg kjørt meir en 5 km før det small når både sylinder og forgasser ha løge ute umontert i et par vintra så va jo det første tanke, men neida motorn putra og gikk, men det va tomt før luft i bakhjulet så eg mått trill den heim igjen, men eg har ekstra slange ligganes så ska legg om i morra
stranger- Makalaus
Så no har du tid tell å begynn med et anna prosjekt....ymte, ymte.......He. hestranger skrev:no verk han, og dæven ka han verk også men eg trur ikke eg kjørt meir en 5 km før det small når både sylinder og forgasser ha løge ute umontert i et par vintra så va jo det første tanke, men neida motorn putra og gikk, men det va tomt før luft i bakhjulet så eg mått trill den heim igjen, men eg har ekstra slange ligganes så ska legg om i morra
jaozon skrev:Så no har du tid tell å begynn med et anna prosjekt....ymte, ymte.......He. hestranger skrev:no verk han, og dæven ka han verk også men eg trur ikke eg kjørt meir en 5 km før det small når både sylinder og forgasser ha løge ute umontert i et par vintra så va jo det første tanke, men neida motorn putra og gikk, men det va tomt før luft i bakhjulet så eg mått trill den heim igjen, men eg har ekstra slange ligganes så ska legg om i morra
luftfilteret, det vart ikke plass tel det rett på forgassern, håp eg får på sidedekselet no
stranger- Makalaus
dekket va så morkna at det ha revna, det va derfor eg punktert (og det fant eg jo ikke ut før eg ha bytta slangen og fylt luft i dekket ) så eg tok det hjulet som sto på den andre mopeden intil eg får nytt bakdekk
stranger- Makalaus
eg klart å sett meg fast det e gjørma helt opp tel medt på bakfjæra
skoan mine vart kjempe fin
eg klart å sætt meg fast fleire plassa også
syns eg har ei jævlig fin farge på mopeden når lyset e rett
skoan mine vart kjempe fin
eg klart å sætt meg fast fleire plassa også
syns eg har ei jævlig fin farge på mopeden når lyset e rett
stranger- Makalaus
[quote="stranger"]
Da ska du berre kom innom meg i vika på verkstedet, så ska vi få deg i arbeide......
jaozon skrev:Så no har du tid tell å begynn med et anna prosjekt....ymte, ymte.......He. hestranger skrev:no verk han, og dæven ka han verk også men eg trur ikke eg kjørt meir en 5 km før det small når både sylinder og forgasser ha løge ute umontert i et par vintra så va jo det første tanke, men neida motorn putra og gikk, men det va tomt før luft i bakhjulet så eg mått trill den heim igjen, men eg har ekstra slange ligganes så ska legg om i morra
Da ska du berre kom innom meg i vika på verkstedet, så ska vi få deg i arbeide......
der va det slutt kjørt
stranger- Makalaus
stranger skrev:der va det slutt kjørt
hva gikk galt nå?
need4speed- Konge
- Antall Innlegg : 3732
Jobb/hobby : motorsport
Registration date : 02.04.2008
klipse tel kryssbolten datt av og ligg no i klem i mella stempelet og sylinderen
stranger- Makalaus
auch !!!
need4speed- Konge
- Antall Innlegg : 3732
Jobb/hobby : motorsport
Registration date : 02.04.2008
Derførr du ska ha den borra då ja..Ha du fått sylindern av??
blazerteam- Felerator
- Antall Innlegg : 12528
Registration date : 02.01.2008
nei eg ha ikke tatt den av enda
stranger- Makalaus
Side 2 av 2 • 1, 2
Side 2 av 2