Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Classic Racing på ACR 4-6. Juli...

2 posters

Go down

Classic Racing på ACR 4-6. Juli... Empty Classic Racing på ACR 4-6. Juli...

Poste by Trond-Diesel Lør 18 Jan 2014, 03:04

Kanskje litt rart at jeg som bor øverst oppi gokk starter et nytt tema om dette arrangementet, men egentlig er dette et spørsmål om det er mange her inne på forumet som er engasjert/interessert i dette arrangementet...? Jeg skulle gjerne kommet i kontakt med arrangementskomitéen, og har store problemer med å finne noe som helst om dette arrangementet på nett. (Nei, jeg er ikke på "Fjasboka", og har tenkt å fortsette med det!!!)
Hjemmesida til ACR er ikke oppdatert siden november 2012, så her er det vist ikke så viktig å informere om hva som skal skje..... Suspect No Suspect Det eneste jeg fant på nett var info på sia til "Ugly Bugly Racing" og deres kalender for året.....No 

Min mormor er 90 år den 2.juli, og det betyr at jeg er i området. Har før fått forespørsel om å kunne bidra med øl/mat-telt og underholdning, men siden jeg bor så langt unna har dette ikke vært praktisk mulig.
I år har jeg muligheten siden jeg sannsynligvis kommer til å være der denne helga, og da kan jeg tenke meg å komme med tilbud som jeg tror kan være interessant, samtidig som jeg tror det vil løfte arrangementet. Men da må man planlegge, avtale og tilrettelegge så snart som mulig for å få ting så bra som mulig....

Noen som kan sende denne beskjeden i riktig retning, slik at jeg får snakka med de rette personene??? Cool Very Happy Cool 
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

Classic Racing på ACR 4-6. Juli... Empty Re: Classic Racing på ACR 4-6. Juli...

Poste by 911 Søn 19 Jan 2014, 20:34

Prøv å sjekk med han Geir steinbakk han vet nok det meste! ellers er det vel ACM som arranger, harikke peiling på om det er laget arr komite............
911
911
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 5021
Age : 61
Bosted : Båsmoen
Registration date : 05.01.2008

Til Toppen Go down

Classic Racing på ACR 4-6. Juli... Empty Re: Classic Racing på ACR 4-6. Juli...

Poste by Trond-Diesel Tir 21 Jan 2014, 12:06

911 skrev:Prøv å sjekk med han Geir steinbakk han vet nok det meste! ellers er det vel ACM som arranger, harikke peiling på om det er laget arr komite............

Skal gjøre det. Takker!

Håper jeg kan finne på noe smart, for det hadde vært skøy og hjulpet til. Cool 
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

Classic Racing på ACR 4-6. Juli... Empty Re: Classic Racing på ACR 4-6. Juli...

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet