Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Fanatec wheelstand og full pakke vurderes solgt !

2 posters

Go down

Fanatec wheelstand og full pakke vurderes solgt ! Empty Fanatec wheelstand og full pakke vurderes solgt !

Poste by turbowrx Ons 03 Apr 2013, 17:58

Bil relatert: Vurderer å selge mitt ubrukte Fanatec Porsche 911 turbo S ratt, til PS3, PC og Xbox 360. Har 2 stk, et brukt og et totalt ubrukt. Har også 2 sett med pedaler. 1 sett clubsport pedaler som er håndlaget i aluminium med alt mulig slags justeringsmuligheter for lengde og tyngde. Det andre er standard pedalene som fulgte med rattet. Har også 2 girkasser. En med H giring (6gir) og en sekvensiell kasse. I tillegg er det paddle shifters bakpå begge rattene.

Har også ett stykk Fanatec wheelstand som fungerer veldig bra til rattet + stoppskive for pedalene (så pedalene holder seg på en plass). Har ett vanlig bilsete som jeg har brukt til rattet og wheelstand, fungerer veldig bra. Dette settet er meget sjeldent i Norge, ettersom man må bestille fra Fanatec.com og kan ikke kjøpes på f.eks. Elkjøp.

Rattet er beltedrevet, i motsetning til Logitech G27, som har kulelager. dette gjør at rattet er ekstremt stille, og feedbacken blir mye mer "virkelighetslignende". Du kommer ikke nærmere ekte kjøring enn med dette, med mindre du kjøper en simulator som koster 100 000,- eller mer.... Rattet kan kobles opp trådløst eller via kabel, og har selvfølgelig 900 grader rotasjon. du kan også stille inn feedback, rotasjon, driftevennligheten osv. på rattet ved å bruke displayet på selve rattet.

Dette er også det eneste produktet med lisensiert Porsche logo du kan få kjøpt utenfor en Porsche forretning. Kvaliteten er fenomenal for å si det mildt!

Må ikke selge, men vurderer det ettersom det jeg har brukt, bare står og samler støv (har vokst ifra pc, xbox, ps3 osv.) Alt i alt har det kostet meg over 10 000 kroner, men forventer selvfølgelig ikke blodpris. Kom med bud, så blir vi sikkert enige Smile
turbowrx
turbowrx
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 421
Age : 29
Bosted : Ytteren / Båsmo
Registration date : 27.05.2011

Til Toppen Go down

Fanatec wheelstand og full pakke vurderes solgt ! Empty Re: Fanatec wheelstand og full pakke vurderes solgt !

Poste by stranger Tor 04 Apr 2013, 16:36

Solgt Smile
stranger
stranger
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1288
Age : 31
Bosted : mo i rana
Jobb/hobby : student/moppedist
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet