Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Prosjekter @ Skommo_Garage

+20
Runner
haugen
sigheri
pontchief
ben
454 SS
lotus
Jaguar
Burnout
turbowrx
da9el
mk1ben
Skimmy
Linder
Magnussen
Ben Øksnes
Fleetliner
blazerteam
02ronny
Skommo_Garage
24 posters

Side 3 av 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skommo_Garage Tir 31 Jul 2012, 07:43

Linder skrev:Eg lånt meg driftbox en gang og overlaya acr ja, fine greier. Har samme funksjonan idag på en gammel nokia med gratis software og ekstern gps tel 500 kr, men ikke like lettvint i bruk som den der og for liten skjerm på telefon til å se mens man kjør.
Det beste hjelpemidle på sånne e muligheten for split tide i kombinasjon med overlay av sporvalg, men det krev litt kjøretrening før man kjør så stabile tide at man kan bruk split tiden til å forbeder totaltia. Billig-softwaren min har èn kul funksjon den der ikke har, optimal lap funksjon. Den tar split tiden fra en dags kjøring og legg sammen de beste splitan til den teoretisk beste rundetia, en ting også du kan gjør, men da manuelt. Ganske skøy

aha, så lenge det funger e vel alt bra! Very Happy
ja, e reng med det går ei stund før man kjør stabilt, men uten å ha nokka som heilts referanse så e det jo vannskelig vita om man har fremgang Wink

hmm, blir ikke det nokka alla som det Predictive Lap Timing? E trur det va ein relativt ny funksjon på Performance boxen.......
http://www.performancebox.co.uk/lap.html#predictive-lap
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Bosted : Garasjen...
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Ben Øksnes Fre 03 Aug 2012, 18:18

Dæven ta den må var bra den boxen der som gjær at du går ifra 0 te 100 og bremsa te 0 igjen nesten dobbelt så fort så du bruka på å kom te 100 Very Happy Kjøp en sånn te me og Kennet, skjønna kje ke du syns dæ va dyrt før, dæ e jo kjempebelli trimming.... HEHE
Ben Øksnes
Ben Øksnes
Svettlugg
Svettlugg

Antall Innlegg : 129
Bosted : Brønnøysund
Jobb/hobby : Driftsleder Marine Harvest/motorsport og bil
Registration date : 20.04.2011

http://www.nmkbronnoy.no

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skommo_Garage Lør 04 Aug 2012, 06:25

hahahaha, nisse Ben! Laughing
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Bosted : Garasjen...
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skommo_Garage Fre 10 Aug 2012, 07:39

da va endeleddan og stagan bytta, og time for 4-hjuls kontroll bestilt! Så da ser det lovende ut for ACR drive1

får bære håp at ikke "biltrangtilsynet" ser se vrang og nekta me pørveskilt for helga No
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Bosted : Garasjen...
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skimmy Fre 10 Aug 2012, 11:17

Det e ingen problem. dem har ikke lov å nekt deg. Eg har ingen problemme å få skilt på min

Skimmy
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 323
Registration date : 21.10.2008

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by mk1ben Fre 10 Aug 2012, 17:13

Det går bare gått... Du får skaff d egne skilt som du har liggende på hylla til sånt bruk....
mk1ben
mk1ben
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 724
Age : 48
Bosted : brønnøysund
Jobb/hobby : bilmekaniker
Registration date : 31.12.2008

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skommo_Garage Fre 10 Aug 2012, 18:35

Skimmy skrev:Det e ingen problem. dem har ikke lov å nekt deg. Eg har ingen problemme å få skilt på min

joa, veit det Smile
men det har vert litt "blæst" om det på 200sx forumet i det siste ser e med folk som har blitt nekta og lakt in sperre på chassi nr osv.... Crying or Very sad

og e huska no bære tebake te ifjor da e va innom kontoret i forbindelse med oppkjøring te BE (kjørt da R33´n), og fekk komentaren; åja, e det du som kjør den der, e trud ikke di der va lovlig e......vi tenkt no å stopp d igår da du kom forbi kontrollen, men da kjørt du i feil retning?!?! WTF liksom!! Evil or Very Mad
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Bosted : Garasjen...
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Ben Øksnes Tor 23 Aug 2012, 21:12

E kan no vær litt sladderkjerring å sei at han Mr. Skommo ha fått nok ei kjerra på tunet...

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Tuning2go_news_5882
Ben Øksnes
Ben Øksnes
Svettlugg
Svettlugg

Antall Innlegg : 129
Bosted : Brønnøysund
Jobb/hobby : Driftsleder Marine Harvest/motorsport og bil
Registration date : 20.04.2011

http://www.nmkbronnoy.no

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by 02ronny Fre 24 Aug 2012, 04:32

Sykt rått!
02ronny
02ronny
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1096
Age : 49
Bosted : Dalsgrenda
Jobb/hobby : Rørleggermester/ BMW, dvs. bil
Registration date : 19.02.2008

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by da9el Fre 24 Aug 2012, 06:22

Handla nyeste gtr?? gikk lotton inn??
da9el
da9el
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 965
Registration date : 22.02.2009

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Ben Øksnes Fre 24 Aug 2012, 19:45

Han e på ACR no, men e kan no svar før han Smile
Nei han har ikke d, men han ha jobba målretta å steinhardt utenlands, og ofra tid i hjemlandet kun før å få kjøp drømmen.
Står respekt av dæ og unna han kvært minutt i bilen Very Happy

Begge bilan kan sjåes på ACR i helga, men vest nån a dåkker ser at han ha falt før fristelsen å tatt nybilen på banen så venligst ring så vi får bedøvd han og senda han på NPS Smile
Ben Øksnes
Ben Øksnes
Svettlugg
Svettlugg

Antall Innlegg : 129
Bosted : Brønnøysund
Jobb/hobby : Driftsleder Marine Harvest/motorsport og bil
Registration date : 20.04.2011

http://www.nmkbronnoy.no

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skommo_Garage Tir 28 Aug 2012, 09:30

Heisann ja Smile

Kan no bekreft det som han Ben sei; det har blitt ny "vogn" på me!! Og e e syyyyyyykt fornøyd, FOR EIN BIL!!!!!! cheers cheers
Det har vert ein laaaaaang vei, og det ligg man tima, og faktisk år med utenlands reising og ikke minst all fritia e måtta ha tilbringt i utlandet for å unngå skattefuten....

Den siste uka har e vel egentlig ikke ord for, det har vert ei uke med lange netter og syykt mye intrykk!! Rolling Eyes Har rett og slett ikke hatt tid nokk te nokka oppdateringe på verken Forum eller FB Razz
Men det e blitt nån bilda og litt video faktisk, både fra kjøp, banebilen og ACR, så blir å sleng opp nån etterkvert, når e får somma me litt. Sett akkurat no på Arlanda flyplass på tur tebake te Afrika å jobb......nokka som trengs da kontoen slakta etter den her frituren Neutral
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Bosted : Garasjen...
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skommo_Garage Tir 28 Aug 2012, 11:30

okei Smile

First things first!
Har sikla på den nye GTR´n sia den kom ut sent i 2008, var vel faktisk en kompis som mente at jeg hadde sikla på den bilen siden var på tegnebrettet til Nissan, og det er vel kanskje ikke langt unna sannheten  Rolling Eyes
Har vert en lang vei til jeg så meg "råd" til å innvistere i den, og det har vert mye jobb!! Har alltid hatt et godt forhold til Bjørnstad Bil helt fra jeg kjøpte deler til 200SX´n der, til jeg kjøpte R33 GTR´n. Så det ble veldig naturlig å kontakte dem ang kjøp av R35 GTR, og servicen jeg har fått er upåklagelig! Jeg var i samtale med dem, hadde egentlig lyst på en hvit en til å begynne med, men når di fant denne som jeg kjøpte; en svart "Black Edition" bel fargekombinasjonen og det andre for bra til at jeg kunne si nei  Very Happy Og jeg angrer ikke!!! Bilen er fantastisk!!

Nå litt om selve bilen:
Det er en 2009 Mod R35 GT-R, Svart - Black Edition, importert av Bjørnstad Bil fra Amsterdam. Bilen hadde rullet 46.000km nå jeg fikk den, en eier, fult service hefte hvor alle servicer var tatt til en GTR sertifisert forhandler. (Nå skal det og nevnes at det finnes 2 forskjellige service kolonner i servcice hefte på denne bilen, en for "normal" kjøring og en for "xtreme" vis du kjører en del på bane, det forteller bare litt om hva Nissan mener DU som kunda skal bruke bilen til  Very Happy )

Black Edition:
den har da di røde stripene i setene, og røde håndtak i dørene, den kommer og med svart for i taket innvendig istede for lyst, mørke grå felger istede for aleminium, og med Bridgstone Performance dekk som er di "vasseste" denne blir levert med Smile

Ellers har jeg jo som sagt mye kontakt med folk ifra GTR-klubben i UK osv, så jeg fikk og da Bjørnstad Bil til å oppgradere hjernen til både motor og gir ++
Det ble da brukt en COBB Acsess Port (Amrikansk firma), som du da laster in ferdig MAP på og derettere laster denne opp til bilen, på denne måten beholder du orginal hejrnen, men du kan justere å oppgradere som på en datasprut. Dette bel også gjort på girkasse softwaren, da denne var kjent for å være litt "røff" i kantene på 2009 mod. Så nå sitter jeg med samme girkasse software som på 2011.mod, og tilnermet lik software på motor som 2012 mod. Det ble og montert en Y-pipe, den går fra downpipen på begge sider og fører eksosen sammen under bilen, med denne får du litt mer romling på lavt turtall og en mye vassere lyd under pådrag  Twisted Evil

2009 Mod kommer orginalt med 485HK, mens 2012 kommer nå med 550HK, den er oppjustert turbotrykk på og litt annen software som nevnt, så nå kjører jeg en Stage-2 MAP fra COBB, (ladetrykk på 1bar) og med eksosen osv, gjør bilen 560-HK og 610-Nm for øyeblikket! Og det er hester som denne klarer til di grader å putte NED i asfalten!!!!  Evil or Very Mad

Ble litt dumt på ACR i helga, jeg hadde tenkt å stille på drag, men ble så mye plaget med R32´n og sein adkmost på fredagen at det røk ut vinduet  Sad
Og med en påstått 0-100km/h tid på under 3sek fra Nissan selv......hadde det vert morsomt å prøvd! Very Happy men, men...neste gang Wink

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Gz44Zts

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 FxWGzO3

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 ZMhnwKz

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 OAbVKJN

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 3dqjnV8

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Y7MFBgD


Sist endret av Skommo_Garage den Søn 29 Nov 2015, 14:02, endret 1 gang
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Bosted : Garasjen...
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by turbowrx Tir 28 Aug 2012, 11:42

Gratulerer så mye med drømmebil Very Happy
turbowrx
turbowrx
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 421
Age : 29
Bosted : Ytteren / Båsmo
Registration date : 27.05.2011

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Linder Tir 28 Aug 2012, 11:48

Det e så sjukt at ord bi fattig.
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skommo_Garage Tir 28 Aug 2012, 12:10

turbowrx skrev:Gratulerer så mye med drømmebil Very Happy

takk for det Smile

Linder skrev:Det e så sjukt at ord bi fattig.

Det har du helt rett i.......e kjem ikke på nå ord som kan beskriv bilen godt nokk! Ein kompis av me som va med å henta den sa, å e siter; "sykt at man kan kjør den er på vanlig førarkort" Laughing hehehehe
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Bosted : Garasjen...
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Burnout Tir 28 Aug 2012, 13:07

Eg syns at Linder skal få prøv denne bilen på ACR Very Happy
Burnout
Burnout
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 726
Age : 42
Bosted : Gruben
Jobb/hobby : Bil bil bil
Registration date : 23.08.2008

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skommo_Garage Tir 28 Aug 2012, 13:28

Burnout skrev:Eg syns at Linder skal få prøv denne bilen på ACR Very Happy

hehe, om den kjem te å ta nån runda rundt på ACR så blir det ingen andre sjåføra en me kan e sei rimelig sekkert Wink

E vurdert nån runda på søndagen da folk for, va litt lite med bila på siste åpen kjøringa, men e backa ut i siste liten! Nokka som vist se å vær like greit da e kjørt ut med R32´n etter det oljesøle han med MB Evo´n laga i sist svingen før inkjøringa te depoet Shocked
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Bosted : Garasjen...
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skommo_Garage Tir 28 Aug 2012, 14:07

tilbake til R32´n og ACR Smile

Hadde bilen inne på 4-hjuls kontroll og stilling av spissing på torsdagen før treffet. Noe som gikk noenlunde greit.....viste seg at begge demperene på førersiden var lekk, hvorav den ene virkelig kaputski!! Og det bremsene bak på venstre side var gåen.
Nå hadde jeg heldigvis akkurat fått hjem delebilen, så det ble ringerunde på noen kompiser og innkjøpt nå grandisoa (garasjefor for garasjefolk  Laughing ) og man ble nødt til å dra en "all night´er" E va ikke i seng før klokka 06:00 på fredags morran  Shocked

Klar te transplantasjon....
Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 C9uOJPa

Det første som blei gjort va å skift all 4 demperan fra delebilen over te banebilen, di som sto på var av merke Ølhins lagd for MINES, så dem va faktisk ikke justerbar heller eingang  scratch Men uansett, e hadde håpa e at dem sku vær såpass at e kun send dem på service å få dem overhala, men ein av dem ser igrunnen ganskje jevlig ut.....skikkelig bøyd i feste!  Mad
Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 YN9pwIe

Høgt nivå på arbeids bukkan og den her natta Razz
Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 SRvMEtK

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 ATbega7

Som dokker ser så har e verken fått isolert eller lys i garasjen enda, så det blei en del fløtting på arbeids solen den natta der... Laughing
Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 H12HWvZ

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Igv9sQ1

Dem som sto på donor bilen va HKS, og i bra stand, ingen lekasja eller nå skeivheite så det va i grunnen ein lettelse i og med e ikka ana tilstanden på dem før e hadde demontert dem Smile
Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 ZpxYVGq

No va bremsan på eine sia på banebilen gåend, og på donorbilen sto det faktisk BREMBO skive og calipera (dem kom på V-spec utgaven av R32´n og va sia standar på R33 og R34), så e fløtta over begge bake da dem va i god stand Smile No sku e egentlig ha fløtta over di fremme og, da e fortsatt kun har di orginale Nissan bremsan der, men det blei det ikke tid te Sad Så e får skift dem te neste gang....

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 XW9yBHP

Så hadde e ein frieksos lekasje og under leiting apå den fant e nå vacumslanga som hadde blitt klyvd, dem gjekk mellom turbotrykksventilen og wastegaten, så nokka kom no iallefall av leiting fremmi der Razz

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 XpkOT4P

No vist det se te slutt da at frieksosen kom fra downpipen, og det va ikke ein kjapp fiks!!  Evil or Very Mad
Da bilen e ombygd fra høyre ratt te venstre ratt e styrestage i veien, så e mått demonter det, kun for å stram etter ein bolt  Rolling Eyes

E fløtta og fronten ifra donorbilen over da den va av plastikk og tåle litt juling mot min som va i glassfiber! Det va og hurtig klips på den, nokka som va utrolig greit for å få bilen på og av hengern, og ellers under skruing  Very Happy
Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 JLmIv66

Tidlig på morran å bilen e klar for jomfruturen på ACR!! Very Happy
Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Xz5YlnT


Sist endret av Skommo_Garage den Søn 29 Nov 2015, 14:15, endret 1 gang
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Bosted : Garasjen...
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Skommo_Garage Tir 28 Aug 2012, 14:18

Her e da "konvoien" klar for avreise!
1x R35 GTR
1x trekkvogn med banebil
2x trekkvogne med 2x campignvogne
Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 SLEJa9a

MEN, vi kom ikke lenger en te velfjorden før vi fikk litt action og sjåføren av vogna mi ringt me opp og kun informer at han hadde mista eit hjulet!!!  Shocked
Da hadde det eine bakhjulet løsna, og fortsatt i motsatt kjøre retning før det stoppa langt pokker nedi skauen..........det tok ei stund før vi fant det faktisk  Rolling Eyes
Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Xh23veP

Heldigvis va mi boggie, så det hadde gådt bra med vogna og navet, så vi stjal ein bolt fra kver av di resterene hjulan og fikk det på igjenn!  Laughing

Omsider vel fremme på ACR Smile
Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 IlmHQ82


Sist endret av Skommo_Garage den Søn 29 Nov 2015, 14:19, endret 1 gang
Skommo_Garage
Skommo_Garage
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 205
Bosted : Garasjen...
Jobb/hobby : Offshore Utland/ alt med motor, mest JDM da :)
Registration date : 08.07.2012

https://www.facebook.com/SkommoGarage

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by blazerteam Tir 28 Aug 2012, 17:30

Du sku jo ha vøre bilselger..no har eg og løst på GTR Very Happy .Fine bilda og historie..gled meg te resten.
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Magnussen Tir 28 Aug 2012, 18:23

blazerteam skrev:Du sku jo ha vøre bilselger..no har eg og løst på GTR Very Happy .Fine bilda og historie..gled meg te resten.


Vest han Arild har løst på japse etter å ha lest historien din, ha du som han sei vørte verdens beste selger.
Du e flenk å beskriv tell bildan.
Steikanes artig trå å les.

Peis på med bilda og historie.
Magnussen
Magnussen
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 456
Age : 46
Bosted : Mo I Rana
Jobb/hobby : IMTAS / Motor
Registration date : 29.02.2008

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Jaguar Tir 28 Aug 2012, 19:17

Hardt arbeid gir resultater! Det er vel denne tråden et bevis for. Gratulerer med en RÅTASS av en bil.

PS! Håper jeg en gang kan får en prøvetur... med deg bak rattet selvfølgelig Smile
Jaguar
Jaguar
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1192
Age : 58
Bosted : Tenna (Herøy)
Jobb/hobby : Ingeniør/ Jaguarer
Registration date : 06.04.2009

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/526666_3846581382

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by lotus Tir 28 Aug 2012, 19:20


Veldig fin tråd Exclamation
Flotte bilda med skikkelig tekst ............. tumbup
lotus
lotus
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8032
Age : 52
Bosted : Båsmoen
Registration date : 08.02.2008

http://motorinord.origo.no/-/workgroup/show/3959_motor-i-nord

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Ben Øksnes Ons 29 Aug 2012, 06:16

Skommo_Garage skrev:
Burnout skrev:Eg syns at Linder skal få prøv denne bilen på ACR Very Happy

E vurdert nån runda på søndagen da folk for, va litt lite med bila på siste åpen kjøringa, men e backa ut i siste liten! Nokka som vist se å vær like greit da e kjørt ut med R32´n etter det oljesøle han med MB Evo´n laga i sist svingen før inkjøringa te depoet Shocked

E VEST DÆ... Heldigvis tok no førnuften d. Smile
Du va førresten snar og skyndt d på jobb når e ska bøgg ny balkong og trapp, hehe.
Ben Øksnes
Ben Øksnes
Svettlugg
Svettlugg

Antall Innlegg : 129
Bosted : Brønnøysund
Jobb/hobby : Driftsleder Marine Harvest/motorsport og bil
Registration date : 20.04.2011

http://www.nmkbronnoy.no

Til Toppen Go down

Prosjekter @ Skommo_Garage - Page 3 Empty Re: Prosjekter @ Skommo_Garage

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 3 av 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet