Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Montering og lakkering av hekkspoiler

3 posters

Go down

Montering og lakkering av hekkspoiler Empty Montering og lakkering av hekkspoiler

Poste by haaland Fre 03 Jul 2009, 19:15

Jeg har endelig somlet meg til å kjøpe en ny hekkspoiler til M5-en, etter at den gamle ble stjålet i vinter. Hvilket verksted anbefales for å montere på den nye, samt lakkere hekkspoileren og bagasjeromslokket? Question Det er kommet litt rust i festet til den gamle som må pusses bort også.
haaland
haaland
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 232
Age : 56
Bosted : Korgen
Jobb/hobby : Det skal være sikkert og visst/ interessert i alt for mye, derriblant artige biler
Registration date : 01.02.2009

Til Toppen Go down

Montering og lakkering av hekkspoiler Empty Re: Montering og lakkering av hekkspoiler

Poste by Tojo Lør 04 Jul 2009, 11:57

Kan jo høre pris på Ranenget karrosseri evnt Flexi maskin oppi Steinbækken.
Tojo
Tojo
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1761
Age : 50
Bosted : Åga/Fiji
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

Montering og lakkering av hekkspoiler Empty Re: Montering og lakkering av hekkspoiler

Poste by dandis Lør 04 Jul 2009, 12:17

haaland skrev:Jeg har endelig somlet meg til å kjøpe en ny hekkspoiler til M5-en, etter at den gamle ble stjålet i vinter. Hvilket verksted anbefales for å montere på den nye, samt lakkere hekkspoileren og bagasjeromslokket? Question Det er kommet litt rust i festet til den gamle som må pusses bort også.

Arnes Bilservice(Arne Kåre Espervik) på Bjerka, kan sekkert hjelp deg med lakkering og montering.
dandis
dandis
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 54
Bosted : Bjerkalia
Jobb/hobby : Elektriker
Registration date : 15.08.2008

Til Toppen Go down

Montering og lakkering av hekkspoiler Empty Re: Montering og lakkering av hekkspoiler

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet