Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

5 posters

Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by taigagreen Man 11 Feb 2008, 16:46

ALT er interessant bare motoren e i ræva. Spesielt syncro e interessant, ikkje kjørbare og. Men gamle luftkjølte med og uten delt frontrute vil vi ha.

Ring eller PM. Fon: 95141942 - Tage
taigagreen
taigagreen
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 833
Bosted : Hund, VWBuss, Fjell/Hæmnesbærget
Registration date : 13.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by blazerteam Man 11 Feb 2008, 16:51

E ikke mange ijænn av dem,men eg veit at eine sønn tell idar Johnsen i brennåsen har en dobbelcabiner ca 75 modell,å det sto og en på helgeland bilruter førr et år sian.

Står en skikkeli gammel en på Båsmoen ikke langt fra 911.Faktisk mett i mellom 911 å Lotus Laughing .

Den må vær fra 50-55 sånn ca.Det e ei varevogn,men den ha stått ute i 40 år eller så lenge eg ha levd....Den e dårlig Rolling Eyes
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by taigagreen Man 11 Feb 2008, 17:02

Den i brennåsen veit eg av. Det e vel enten ein 78 eller 79 mod, ifølge han som kjørt den som arbeidsbil i Korgen når den va ny... Den på båsmoen e vel å ansjå som tapt, iallfall førr meg. Eller såg eg ein 
deilig grønn med gysele tagging (antagele ca 77 mod) på Sjonstock sist åre det vart arrangert. Hørt rykter om diverse med delt frontrute men det meste e ihjæleten av rust. MEN håpet lever Very Happy
taigagreen
taigagreen
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 833
Bosted : Hund, VWBuss, Fjell/Hæmnesbærget
Registration date : 13.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by 911 Man 11 Feb 2008, 17:18

taigagreen skrev:Den i brennåsen veit eg av. Det e vel enten ein 78 eller 79 mod, ifølge han som kjørt den som arbeidsbil i Korgen når den va ny... Den på båsmoen e vel å ansjå som tapt, iallfall førr meg. Eller såg eg ein
deilig grønn med gysele tagging (antagele ca 77 mod) på Sjonstock sist åre det vart arrangert. Hørt rykter om diverse med delt frontrute men det meste e ihjæleten av rust. MEN håpet lever Very Happy

Denn du såg på sjonstock mein eg va en 74 mod, eg kjenn eieren han bor i langvassgrenda, det e sønn hannes som bruk biln sku vest restaurer den Exclamation
911
911
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 5021
Age : 61
Bosted : Båsmoen
Registration date : 05.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by blazerteam Man 11 Feb 2008, 17:20

Du hold tett om diverse da Question Laughing .Står det ikke nån tell i nærområde som ikke e tell salgs Question
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by 911 Man 11 Feb 2008, 17:23

blazerteam skrev:E ikke mange ijænn av dem,men eg veit at eine sønn tell idar Johnsen i brennåsen har en dobbelcabiner ca 75 modell,å det sto og en på helgeland bilruter førr et år sian.

Står en skikkeli gammel en på Båsmoen ikke langt fra 911.Faktisk mett i mellom 911 å Lotus Laughing .

Den må vær fra 50-55 sånn ca.Det e ei varevogn,men den ha stått ute i 40 år eller så lenge eg ha levd....Den e dårlig Rolling Eyes

Denn på helgeland bilruter befinn seg no i tjongsfjordn, en a mekanikeran på bilruten (thomas) fekk denn gratis fra dalselv hvor denn sto i ein garage, va berre å sett i batteri og start opp, fikk starter a meg Exclamation denn som står attne han "krok" e en som han ha hatt,ha det vært denn siste i verden så kansje affraid
911
911
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 5021
Age : 61
Bosted : Båsmoen
Registration date : 05.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by 911 Man 11 Feb 2008, 17:25

taigagreen skrev:Den i brennåsen veit eg av. Det e vel enten ein 78 eller 79 mod, ifølge han som kjørt den som arbeidsbil i Korgen når den va ny... Den på båsmoen e vel å ansjå som tapt, iallfall førr meg. Eller såg eg ein
deilig grønn med gysele tagging (antagele ca 77 mod) på Sjonstock sist åre det vart arrangert. Hørt rykter om diverse med delt frontrute men det meste e ihjæleten av rust. MEN håpet lever Very Happy

Fikk noen bilda a ein dobelkabiner med delt frontrute som står i salten område Exclamation kan hør om denn går å få laus Question Question
911
911
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 5021
Age : 61
Bosted : Båsmoen
Registration date : 05.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by blazerteam Man 11 Feb 2008, 17:34

Eg mein eg ha sett en i Misvær som står avskilta og.Men den gamle brannbiln på koksverke,hørt eg sto øverst i saltdaln no.Den va bra rustat,men bære gått straks over 10000km.Avanti her på forume eid den i mange år,men eg hørt den va havna øverst saltdaln som sagt..Det e en 64-65 pick up. type rød..
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by taigagreen Man 11 Feb 2008, 17:39

HEPPHEPP!!! No bynn d å bi interessant her. Eg hadd ein gong den gamle beredskapsbilen frå Elkem i Mosjøen. 2liters insprøytningbokser å 33tkm. MÆN rust. Det va før. No kan eg tolerer rust Very Happy Hadd vøre knall å fått kontaktinfo......
taigagreen
taigagreen
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 833
Bosted : Hund, VWBuss, Fjell/Hæmnesbærget
Registration date : 13.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by blazerteam Man 11 Feb 2008, 17:46

Den står hos en som kjør trailer å har en asse gamle bila.Fan va det han heilta.Jo Tony heit han Very Happy .

Ett eller anna etternavn selvsagt,men tony tell fornavn.Mulig det e Tony Bergersen eller nå sånt,men det e jo bære å reng nån som bor i saltdaln.Sekkert ikke mange som heit tony der..Det e helt øverst i saltdaln.Nestn på junkerdalskroa.
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by Bab Tir 12 Feb 2008, 15:52

Det står en varebil hos Elias Berghulnes øverst i saltdalen, tidlig 60 tals, den kjøpte faren hans ny, har den ennå
Bab
Bab
Svettlugg
Svettlugg

Antall Innlegg : 198
Age : 54
Bosted : Myrvangen på selfors
Jobb/hobby : Ettermarkeds sjef på Hemnes Bil AS
Registration date : 28.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by stranger Tir 12 Feb 2008, 16:22

Bab skrev:Det står en varebil hos Elias Berghulnes øverst i saltdalen, tidlig 60 tals, den kjøpte faren hans ny, har den ennå
den hvite?
den har jo du på film puu
stranger
stranger
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1288
Age : 31
Bosted : mo i rana
Jobb/hobby : student/moppedist
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by taigagreen Tir 12 Feb 2008, 17:10

Bab skrev:Det står en varebil hos Elias Berghulnes øverst i saltdalen, tidlig 60 tals, den kjøpte faren hans ny, har den ennå
Hm. Eg har mykje å sjækk opp verk det som  Very Happy
taigagreen
taigagreen
Sjarkeier
Sjarkeier

Antall Innlegg : 833
Bosted : Hund, VWBuss, Fjell/Hæmnesbærget
Registration date : 13.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by blazerteam Tir 12 Feb 2008, 17:29

Rætte forume du e havna på vettu....Her fær man ikke rundt med tunnelsyn Laughing Laughing .
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc Empty Re: VW: transporter, caravelle, pickup, vare, camper, syncro etc

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet