Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Bremsevæske.Tanka omkreng den.

4 posters

Go down

Bremsevæske.Tanka omkreng den. Empty Bremsevæske.Tanka omkreng den.

Poste by blazerteam Lør 20 Des 2008, 14:06

Eg e jo en enkel person.Det synest jo på bilvalge.Å når det gjeld bremsevæske,så ha eg vøre enno enklere.Eg vesta jo at det fantes førrsjellie typa av den,men va vel meir opptatt av de siste toppan tell smallblock chevy og legnandes.

No ha eg jo prøva å bremsa ned en El camino på rundt 2 tonn fra 180km/t...å ikke hadd brems når eg kom ned tell 100.Spennandes Rolling Eyes .No kjør eg rundt ACR med chevelln runde etter runde uten nå store problemmed bremsn.

Ka e førrsjelln??.

Ha eg kjøpt bremse fra Wilwood eller AP..?.Bremseskive så store som originale 15 tomms felga,å med 6 stempel...???

Nei.Eg har originale bremse,å den store førrsjelln e at eg bytt bremsevæska ofte.Ska man på bane å kjør eller førr den saks skyld kjør litt hæftig på landeveien..bytt bremsevæska.Den gamle sug tell seg fuktighet,å e flaska åpna å du ikke veit når så e det samme elendiheita.

Spesielt det klimae vi har her vi bor med store temperaturførrsjella,tar knekken på bremsevæska fort.

Å e det nokka som e deprimerandes,så e det å kom opp tell ACR å ska kjør,åsså går ikke bremsevæska gjennom teknisk.
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Bremsevæske.Tanka omkreng den. Empty Re: Bremsevæske.Tanka omkreng den.

Poste by need4speed Lør 20 Des 2008, 15:41

helt enig med deg. eg bytt den hvert år Smile
need4speed
need4speed
Konge
Konge

Antall Innlegg : 3732
Age : 52
Bosted : Gruben
Jobb/hobby : motorsport
Registration date : 02.04.2008

Til Toppen Go down

Bremsevæske.Tanka omkreng den. Empty Re: Bremsevæske.Tanka omkreng den.

Poste by Linder Søn 21 Des 2008, 04:49

vi had engang en celica gti som utelukka gikk på bane. Væska mått skiftes før hvert eneste treff på acr . Når væska har nådd kokepunkte en gang e den ubrukelig i "racing" sammenheng. No ska eg vær forsekti me å bruk orde racing sia d kan bi stillt spørsmål om eg had fører og vognlisens da eg fikk væska på kok, but I feel lucky
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

Bremsevæske.Tanka omkreng den. Empty Re: Bremsevæske.Tanka omkreng den.

Poste by 911 Søn 21 Des 2008, 09:19

En gang for mange år siden (83) had eg en Chrysler 180, denn had hydraulisk klutch med lekasje på slavepumpa, va på besøk hos svigers når eg oppdaga det og va fri for bremsevæska. Tok meg en tur i "skøte" og fant ei flaska med bremsevæske, syns den lukta litt rart, men fylt på og denn funka, denn funka så godt att slavepumpa slutta å læk. Etter ett parr daga fekk eg en hysterisk telefon fra svigerfar om eg had sett ei bremsevæsk flaska med ugressmiddel kjøpt på 60 tallet. Det vaks aldri ugress i Chryslern Suspect
911
911
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 5021
Age : 61
Bosted : Båsmoen
Registration date : 05.01.2008

Til Toppen Go down

Bremsevæske.Tanka omkreng den. Empty Re: Bremsevæske.Tanka omkreng den.

Poste by need4speed Søn 21 Des 2008, 09:35

911 skrev:En gang for mange år siden (83) had eg en Chrysler 180, denn had hydraulisk klutch med lekasje på slavepumpa, va på besøk hos svigers når eg oppdaga det og va fri for bremsevæska. Tok meg en tur i "skøte" og fant ei flaska med bremsevæske, syns den lukta litt rart, men fylt på og denn funka, denn funka så godt att slavepumpa slutta å læk. Etter ett parr daga fekk eg en hysterisk telefon fra svigerfar om eg had sett ei bremsevæsk flaska med ugressmiddel kjøpt på 60 tallet. Det vaks aldri ugress i Chryslern Suspect

hehhehehe Smile
det må du ta å sell som reperasjonsmiddel for bremsesystem Very Happy
need4speed
need4speed
Konge
Konge

Antall Innlegg : 3732
Age : 52
Bosted : Gruben
Jobb/hobby : motorsport
Registration date : 02.04.2008

Til Toppen Go down

Bremsevæske.Tanka omkreng den. Empty Re: Bremsevæske.Tanka omkreng den.

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet