Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Blazerteams 76 Chevelle

+76
Anders
vomaz
Sk0tnes
Stutt Mann - Lang Volvo
SAP
turbowrx
frisvik
setså
avanti
454 SS
dandis
Hetman
Lynvinge
baj
JimR
torbjørn
OpelRobert
3.0E SGX
Fleetliner
ben
sledoholic
phazo
GmcRocker
brodern
Skimmy
da9el
Duppsko
kak
Turbogutten
429CJ
Magnussen
Scooby
G503
toresin
honkytonkman
TT
Jostein
02ronny
BørgeZ
Hanss1
mk1
PORSVW
Ford 1934
sigheri
jaffa street legal racing
catofox
Gulla
benni
lotus
halsen
Linder
Jaguar
Ivar
Vette502
wikranracing
need4speed
Trond-Diesel
Burnout
taigagreen
haugen
corvette502
pontchief
mk1ben
Runner
911
oldsrodder
quattro
Neon
citr0
mr.mopar
Tojo
ozon
RR-CLASSIC
fordforewer
stranger
blazerteam
80 posters

Side 19 av 38 Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 38  Next

Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by Magnussen Ons 09 Mar 2011, 21:36

sledoholic skrev:hehe, e no uansett tøfft når det kjæm ei STOR droga ev en amerikaner skrænsan rundt på ACR me masse lyd å høg innsats. E mye artier å se på det enn en STCC bil som kjør trening.....

Må faktisk vær uenig med deg angående dette.
I mine øyner er det bra mye tøffer å se en racer bil mellom 7500- 8500rpm med sequentiell gear box som veksel på 1/100 sec
på full skuv rundt en bane.Med en syk kurve hastighet
Det er jo ingeniør kunst på høyt nivå.

I sted for å se en amerikaner som er trimmet med big block. som under sit livs største innsats ikke greier å matche tia til en familie bil.

Nei det e som eg bruk å sei:

Amerikanera må kapp av 4 sylindera og monter over ladding så kjem nok rundeti og motor kraft.

Audi eiera kan begynn med å fløtt motoren 1/2 meter bak da bi det runde tid.
Vest dem vil ha effekt kan dem kapp av en sylinder og still ned turbo trykket med over 1 bar

Laughing




Magnussen
Magnussen
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 456
Age : 46
Bosted : Mo I Rana
Jobb/hobby : IMTAS / Motor
Registration date : 29.02.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by Magnussen Ons 09 Mar 2011, 21:40

Scooby skrev:Ha jo fått hørt endel propaganda om at amcar va så belli å trim? 80K for 350-400hk ut fra 7,5ltr? Høres no svindyrt ut spør du meg. Tidsmessig på ACR snakk du om å spar 7 sek for 80K. Ser jo at Amcar bi uoppnåelig for de fleste som bil å bruk på acr, det kan jo forklar keffør d e så lite amcar der oppe på trackdays.

Eg tipp at det no e så mye press på å faktisk grei 1.50, at resultatet bi taking i første sveng.


Jevla bra Very Happy
No må du ikke gjør så det bi sure miner i mat pausan.

Trur faktisk ikke at eg har sett han Arild sur. så det kan bi en ny opplevelse.

Eg e heilt enig i innspellet ditt, tør ikke tanken vest han Linder mått ha betalt det samme pr sec fra orginal 200 til moda som gør 1:34min
Det regnestøkket sku eg lika å sett.
Magnussen
Magnussen
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 456
Age : 46
Bosted : Mo I Rana
Jobb/hobby : IMTAS / Motor
Registration date : 29.02.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by corvette502 Ons 09 Mar 2011, 22:14

trud d va idialtid som vart brukt på acr Razz
corvette502
corvette502
Riskokar
Riskokar

Antall Innlegg : 261
Age : 94
Bosted : korgen
Jobb/hobby : snekker motor og kvervuler
Registration date : 23.10.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Ons 09 Mar 2011, 22:33

Når eg skriv 80 lappa førr motor,e det ei sannehet med modifikasjona..det inkluder ei stor overhaling (borring-nye stempel-sliping balansering av veiv-ny roller kam)på en motor som egentlig sku vær bra..pluss en gearkasse tell 20000..å en tell 454 som man får en 10-15000 førr..vil tipp at vest motorn ha vørte bygd fra scratch med skikkelige toppa.ha den vørte 500-550 hesta å kosta 45-50000.



Amerikanske motora e jo det som e gagni..meir runda enn alle turbomotoran tell sammen.Over 90 runda på siste sommertreffet..eg ha sekkert kjørt 400-500 runda på ACR de siste 4 åran..

Rekkefirer my ass Laughing .En halv motor,med halve moroa..
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by Magnussen Ons 09 Mar 2011, 22:40

blazerteam skrev:Når eg skriv 80 lappa førr motor,e det ei sannehet med modifikasjona..det inkluder ei stor overhaling (borring-nye stempel-sliping balansering av veiv-ny roller kam)på en motor som egentlig sku vær bra..pluss en gearkasse tell 20000..å en tell 454 som man får en 10-15000 førr..vil tipp at vest motorn ha vørte bygd fra scratch med skikkelige toppa.ha den vørte 500-550 hesta å kosta 45-50000.



Amerikanske motora e jo det som e gagni..meir runda enn alle turbomotoran tell sammen.Over 90 runda på siste sommertreffet..eg ha sekkert kjørt 400-500 runda på ACR de siste 4 åran..

Rekkefirer my ass Laughing .En halv motor,med halve moroa..



Ja, du å han Jack Vucoia.
Dåkk e sta som fan.
Vi såg jo ke det gikk når bilen til Eric mått kjør sving.

Nøtt ikke å sett å rop.(You only have half a engine)


Magnussen
Magnussen
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 456
Age : 46
Bosted : Mo I Rana
Jobb/hobby : IMTAS / Motor
Registration date : 29.02.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Ons 09 Mar 2011, 22:48

e eg sta!!!!!?????.

Det va då satan at eg mått bygg bil førr å bevis det eg sa førr 5 år sian på nettdiskusjonan på ranagatebil..no ligg eg 13 sek bak din beste tid Lars..med en stort sett original Chevy..du ha jo bygd om alt..det e ikke mye opel igjenn..eg ska behold alt Chevy..målet e 1.50 tell sommern med biln som den står..SÅ ska eg monter stivere foringe å fjære førr å test slicks..målet da e under 1,44.. Laughing
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by Magnussen Ons 09 Mar 2011, 23:01

blazerteam skrev:e eg sta!!!!!?????.

Det va då satan at eg mått bygg bil førr å bevis det eg sa førr 5 år sian på nettdiskusjonan på ranagatebil..no ligg eg 13 sek bak din beste tid Lars..med en stort sett original Chevy..du ha jo bygd om alt..det e ikke mye opel igjenn..eg ska behold alt Chevy..målet e 1.50 tell sommern med biln som den står..SÅ ska eg monter stivere foringe å fjære førr å test slicks..målet da e under 1,44.. Laughing


Forskjelen på meg å deg er at du jakter etter bedre runde tid, skal bygge under stell, lette bilen, osv.

Jeg der i mot hadde en bil i 2008 som veide 950kg og i 2011 veier den sikkert 1150kg.
Som jeg har sakt tidligere den går så fort som den gjør. og det er jeg fornøyd med.

Men du må jo skjønn at det e feil nån stan når du må bruk penga på å bygg om før å match rundetider til familiebiler.

Kjøp en Altezza av meg så kjører du mellom 1:45 og 1:40, der har du kjøreglede.
218hk ca 1300kg og bra under stell.
Magnussen
Magnussen
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 456
Age : 46
Bosted : Mo I Rana
Jobb/hobby : IMTAS / Motor
Registration date : 29.02.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Ons 09 Mar 2011, 23:02

Familiebil du leksom..eg kan jo ha en Altezza i hanskrommet..
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Ons 09 Mar 2011, 23:05

Man må jo bruk penga på dela Lars..dem e ikke gratis..du ha no ikke laga støtdemperan..?..eller stabstagan?...eller sperra i bakakseln?.Eller gearkassan?.Eller...? Laughing
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by phazo Ons 09 Mar 2011, 23:05

blazerteam skrev:Familiebil du leksom..eg kan jo ha en Altezza i hanskrommet..
Tror desverre ikke det hjelper noe på rundetiden :p

phazo
Kørvjævel
Kørvjævel

Antall Innlegg : 35
Bosted : Mo i Rana
Jobb/hobby : IT Konsulent / Lørker
Registration date : 06.06.2010

http://www.handprint.no

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by Linder Tor 10 Mar 2011, 00:18

phazo skrev:
blazerteam skrev:Familiebil du leksom..eg kan jo ha en Altezza i hanskrommet..
Tror desverre ikke det hjelper noe på rundetiden :p

Kem veit, kan jo ikke bi nå verre
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by Linder Tor 10 Mar 2011, 00:22

blazerteam skrev:Når eg skriv 80 lappa førr motor,e det ei sannehet med modifikasjona..det inkluder ei stor overhaling (borring-nye stempel-sliping balansering av veiv-ny roller kam)på en motor som egentlig sku vær bra..pluss en gearkasse tell 20000..å en tell 454 som man får en 10-15000 førr..vil tipp at vest motorn ha vørte bygd fra scratch med skikkelige toppa.ha den vørte 500-550 hesta å kosta 45-50000.



Amerikanske motora e jo det som e gagni..meir runda enn alle turbomotoran tell sammen.Over 90 runda på siste sommertreffet..eg ha sekkert kjørt 400-500 runda på ACR de siste 4 åran..

Rekkefirer my ass Laughing .En halv motor,med halve moroa..

Ves d e antall runda som avgjør ka som e best så kan eg jo monter en _original_ motor med 200 hk tel 8000 kr og kjør 1:45 runda i 9 år med avbrudd kun under kraftig snøvær. Kost man på nissan motorn 3-4000 kr har man ekstra kjøling og man e klar for det meste. Probleme e bere at rundetiden bi utruli dårlig med så lite effekt. 1:45 e jo det samme som han Rustad kjør i 4 dørs bila med air condition, elektiske seta og automatisk avronking
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Tor 10 Mar 2011, 10:00

Du kan monter original motor?..Å kjør under 1.45?..eg har enno originalmotor..
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by 02ronny Tor 10 Mar 2011, 11:10

blazerteam skrev:Når eg skriv 80 lappa førr motor,e det ei sannehet med modifikasjona..det inkluder ei stor overhaling (borring-nye stempel-sliping balansering av veiv-ny roller kam)på en motor som egentlig sku vær bra..pluss en gearkasse tell 20000..å en tell 454 som man får en 10-15000 førr..vil tipp at vest motorn ha vørte bygd fra scratch med skikkelige toppa.ha den vørte 500-550 hesta å kosta 45-50000.



Amerikanske motora e jo det som e gagni..meir runda enn alle turbomotoran tell sammen.Over 90 runda på siste sommertreffet..eg ha sekkert kjørt 400-500 runda på ACR de siste 4 åran..

Rekkefirer my ass Laughing .En halv motor,med halve moroa..

Åhhh dåkker Amcar freaks åsså! usa
E ha no enno ikke vårte imponert over amerikanske "favnvedåttera"! E vel ikke bærre e som ha hørt og sett fleir som ha fått div. bankelyda og dårlig oljetrøkk etter nån FÅ runda. Trur feilprosenten e ganske stor på Amcars der oppe!


Min gamle 75 mod 1602 me s14 motor ha fått juling der oppe i 3 sommra no uten ett feilpekk
(bank i bordet pale ) Den ha vel fått 2000km de to siste åran KUN på ACR....
Då legg turtellern mellom 4000-8000omdr tank etter tank.

Målt den tel 1,52 ett par runda i fjor med dekksett som kost dæ samme som ei bensinfylling på din bil Arild. lol!


I år håp e vi endeli får kjør ilag på bane.....
All ære tel deg Arild førr at du har trua på dæ du hold på me. Stå på!
02ronny
02ronny
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1096
Age : 49
Bosted : Dalsgrenda
Jobb/hobby : Rørleggermester/ BMW, dvs. bil
Registration date : 19.02.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by Linder Tor 10 Mar 2011, 11:57

blazerteam skrev:Du kan monter original motor?..Å kjør under 1.45?..eg har enno originalmotor..

... og kjør 1:58
Linder
Linder
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1647
Bosted : Toranese
Registration date : 31.08.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by citr0 Tor 10 Mar 2011, 14:05

Eg syns at det ikke e så værst det som har skjedd med biln. Kan husk tel bake der folk satt å sa at de rundetien der kom aaaaaaaaaaaldri en gammel amcar tel å klar. Så eg syns det e morsomt at en så pass tung metallklump kommer seg rundt acr på de rundetien. Eg syns han Arild ha klart å å vis fengern ganske kraftig tel de hær "forumrytteran" som prat meir en dæm får kjørt Smile

Når det kommer tel vekt så veit de som har kjørt litt at det har mye å sei og den biln vei en god del.sjøl så lite som 200 kg merkes fort. Ha eg villa hatt en bil som dos inn på fenomenale tie ha eg ikke kjøpt den biln eg har. Eg merk fort at den bi før tung før det. Men eg syns det alikavell e arti å kjør førbi mange nye bila på innersia i svengen med min 80 talls amcar som "bærre kan gå fort rett fram". Som eg ha fått hørt mange gang om amcar Smile

Dog ha eg vel klart å skrem folk som ha søtte på med den biln eg har. (Kanskje førdi det ikke va bremse på biln, sant Linder ? Very Happy )

Eg trur nokk det e mange som ha blitt litt lang i maska av det han Arild ha fått tel ( og når han kjørt førbi en del bila ) sjøl om folk ikke tør å innrøm det.

Eg syns no det e imponereanes når en familiebil fra 70 ? tallet med det meste orginalt klar nåkka som mange sei "aaaaaaaaaaaaaaaldri". E vel det som e heile poenge Smile Ingenting e som å vis "pratrika" at dæm tar feil på det groveste Very Happy

citr0
Svettlugg
Svettlugg

Antall Innlegg : 159
Bosted : Båsmohills
Registration date : 10.05.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by Tojo Tor 10 Mar 2011, 15:26

Magnussen skrev:
blazerteam skrev:e eg sta!!!!!?????.

Det va då satan at eg mått bygg bil førr å bevis det eg sa førr 5 år sian på nettdiskusjonan på ranagatebil..no ligg eg 13 sek bak din beste tid Lars..med en stort sett original Chevy..du ha jo bygd om alt..det e ikke mye opel igjenn..eg ska behold alt Chevy..målet e 1.50 tell sommern med biln som den står..SÅ ska eg monter stivere foringe å fjære førr å test slicks..målet da e under 1,44.. Laughing


Forskjelen på meg å deg er at du jakter etter bedre runde tid, skal bygge under stell, lette bilen, osv.

Jeg der i mot hadde en bil i 2008 som veide 950kg og i 2011 veier den sikkert 1150kg.
Som jeg har sakt tidligere den går så fort som den gjør. og det er jeg fornøyd med.

Men du må jo skjønn at det e feil nån stan når du må bruk penga på å bygg om før å match rundetider til familiebiler.

Kjøp en Altezza av meg så kjører du mellom 1:45 og 1:40, der har du kjøreglede.
218hk ca 1300kg og bra under stell.

Hør på Lars! kjøp kjøreglede :-)

Hehe nei særiøst, blir spennende å se Chevyen ræs rundt. Real american power Razz
Tojo
Tojo
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1761
Age : 50
Bosted : Åga/Fiji
Registration date : 03.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Tor 10 Mar 2011, 17:59

Hehe..eg vart pinadø stoppa i en kontroll på ytternstrekka i sta..dem syns det va fin lyd i motorn,å ønska meg god tur videre Very Happy .
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Tor 10 Mar 2011, 18:08

Linder skrev:
blazerteam skrev:Du kan monter original motor?..Å kjør under 1.45?..eg har enno originalmotor..

... og kjør 1:58

Jepp..men amerikansk familiebil fra 70 tallet e sånn..
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Tor 10 Mar 2011, 18:14

02ronny skrev:
blazerteam skrev:.

Åhhh dåkker Amcar freaks åsså! usa
E ha no enno ikke vårte imponert over amerikanske "favnvedåttera"! E vel ikke bærre e som ha hørt og sett fleir som ha fått div. bankelyda og dårlig oljetrøkk etter nån FÅ runda. Trur feilprosenten e ganske stor på Amcars der oppe!


Min gamle 75 mod 1602 me s14 motor ha fått juling der oppe i 3 sommra no uten ett feilpekk
(bank i bordet pale ) Den ha vel fått 2000km de to siste åran KUN på ACR....
Då legg turtellern mellom 4000-8000omdr tank etter tank.

Målt den tel 1,52 ett par runda i fjor med dekksett som kost dæ samme som ei bensinfylling på din bil Arild. lol!


I år håp e vi endeli får kjør ilag på bane.....
All ære tel deg Arild førr at du har trua på dæ du hold på me. Stå på!

Joda..eg har stor tru på det DU hold på med Ronny Laughing .Legg merke tell stor DU..hehe.Gammel BMW 02med skilt å 1,52 som rundetid e gagni!!..Å du kjør jo på originaldimensjon tell Kadettn tell han lars Laughing .Å bære 8 sek bak..

Ja vi må få tell nå aktiv kjøring i sommer når det e kjøring der..no trur eg at eg ska grei å hold følge med deg..eg tenkt på å få en skikkeli fotograf tell å ta bilda og..
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Tor 10 Mar 2011, 18:18

citr0 skrev:Eg syns at det ikke e så værst det som har skjedd med biln. Kan husk tel bake der folk satt å sa at de rundetien der kom aaaaaaaaaaaldri en gammel amcar tel å klar. Så eg syns det e morsomt at en så pass tung metallklump kommer seg rundt acr på de rundetien. Eg syns han Arild ha klart å å vis fengern ganske kraftig tel de hær "forumrytteran" som prat meir en dæm får kjørt Smile

Når det kommer tel vekt så veit de som har kjørt litt at det har mye å sei og den biln vei en god del.sjøl så lite som 200 kg merkes fort. Ha eg villa hatt en bil som dos inn på fenomenale tie ha eg ikke kjøpt den biln eg har. Eg merk fort at den bi før tung før det. Men eg syns det alikavell e arti å kjør førbi mange nye bila på innersia i svengen med min 80 talls amcar som "bærre kan gå fort rett fram". Som eg ha fått hørt mange gang om amcar Smile

Dog ha eg vel klart å skrem folk som ha søtte på med den biln eg har. (Kanskje førdi det ikke va bremse på biln, sant Linder ? Very Happy )

Eg trur nokk det e mange som ha blitt litt lang i maska av det han Arild ha fått tel ( og når han kjørt førbi en del bila ) sjøl om folk ikke tør å innrøm det.

Eg syns no det e imponereanes når en familiebil fra 70 ? tallet med det meste orginalt klar nåkka som mange sei "aaaaaaaaaaaaaaaldri". E vel det som e heile poenge Smile Ingenting e som å vis "pratrika" at dæm tar feil på det groveste Very Happy

Alltids godt med førrståelsesfulle innlegg Laughing .Takk takk Marius Wink .No i år bi det vell kjøring på deg?.

Og ja tell alle dem som husk diskusjonan på RGB førr endel år tellbake..kansje det går ann å finn dem igjenn?...alltids artig med gamle innlegg som svir..
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by haugen Tor 10 Mar 2011, 18:41

hehe, begyn å bi ein arti diskusjon.... som ein utenførstående må e sei at dæ e imponeranes tide på både arild å linder. mæn dæ e jo totalt forskjelige bilæ... sku bærre mangel at ikke ein rein banebil e snarar... kuin ha vorri arti å sett ke ein telsvaranes japs ha klart, feks en ''orginal'' 76 laurel??
haugen
haugen
Oppstanasi
Oppstanasi

Antall Innlegg : 547
Age : 51
Bosted : brønnøysund
Jobb/hobby : sveising/Bil
Registration date : 07.05.2008

http://www.haugenkarosseri.no

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Tor 10 Mar 2011, 18:59

haugen skrev:hehe, begyn å bi ein arti diskusjon.... som ein utenførstående må e sei at dæ e imponeranes tide på både arild å linder. mæn dæ e jo totalt forskjelige bilæ... sku bærre mangel at ikke ein rein banebil e snarar... kuin ha vorri arti å sett ke ein telsvaranes japs ha klart, feks en ''orginal'' 76 laurel??

Ja det ha vøre meir spennandes med fleire gamle bila..gamle japsa e det jo ikke så lett å kjør med,å ikke e det så lett å få dem tell å sveng som nyere bila heller..men kem ha sagt at det her ska vær lett..jo muligens Linder som ha kjøpt en ferdig pakke Laughing .

En anna teng e jo at gamle bila e enklere å modifiser å få godkjent..men dem e sjarmerandes og på bane..En Laurel med skyline understell å drivverk..perfekt!!
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by need4speed Tor 10 Mar 2011, 20:04

blazerteam skrev:

Alltids godt med førrståelsesfulle innlegg Laughing .Takk takk Marius Wink .No i år bi det vell kjøring på deg?.

Og ja tell alle dem som husk diskusjonan på RGB førr endel år tellbake..kansje det går ann å finn dem igjenn?...alltids artig med gamle innlegg som svir..

http://www.ranagatebil.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=3799&hilit=+amcar ?

Linder skrev:egentli e amcar d tøffeste som finnes... hehehhehe
Wink
need4speed
need4speed
Konge
Konge

Antall Innlegg : 3732
Age : 51
Bosted : Gruben
Jobb/hobby : motorsport
Registration date : 02.04.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by blazerteam Tor 10 Mar 2011, 20:17

Hehe Laughing .Bra NFS Wink
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

Blazerteams 76 Chevelle - Page 19 Empty Re: Blazerteams 76 Chevelle

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 19 av 38 Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 38  Next

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet